AFC Ajax in de Europa League 20/21

RickPSV

Active member
Hoe zit dat nou eigenlijk met die co?ffici?ntenlijst? Als Salzburg vanavond wint, staat Oostenrijk dan weer boven Nederland of werkt die hele puntenindeling?
 

Atreides

Well-known member
Het enige dat je hiermee doet is mijn punt dat ze falen als ze geen kampioen worden nog meer onderstrepen. Thanks.

Je begon gisteren zelf over het salarisbudget terwijl Ajax met de inkomsten uit de CL van deze editie circa de hele jaarbegroting naar binnen harkt. Rare logica.
 

Janssen

Well-known member
Je begon gisteren zelf over het salarisbudget terwijl Ajax met de inkomsten uit de CL van deze editie circa de hele jaarbegroting naar binnen harkt. Rare logica.

Want als je het via de CL naar binnenharkt is het salarisbudget niet uitgegeven en hoef je dus geen kampioen te worden? Of wat probeer je duidelijk te maken.
 

RickPSV

Active member
Huntelaar zat dinsdagavond 90 minuten lang op de bank in Madrid. Na afloop vierde hij op het veld van De Koninklijke uitgebreid feest met de duizenden meegereisde fans. "Ik denk dat er veel oud zeer zit vanuit Huntelaar, omdat-ie natuurlijk heel snel alleen moest trainen toen-ie nog bij Real zat en mocht vertrekken", zegt Sanchez in gesprek met VoetbalPrimeur.

"Ik vind het disrespect naar Real toe. Hij heeft het niet waargemaakt. Nu gaat-ie zo reageren, dat vind ik gewoon niet kunnen. Het is zijn goed recht uiteraard, Huntelaar moet het zelf weten, maar ik vind niet dat je op die manier zo fanatiek tekeer moet gaan terwijl je het zelf niet waar hebt kunnen maken bij Real."


Als je deze man zijn Twitter bekijkt, dan zie je al wat voor niveau deze man heeft. Zoals: ''They need to find a way of stopping De Jong from arriving in Catalonia. That'd be a start.''
 

Janssen

Well-known member
Hij heeft natuurlijk wel een punt. Als Huntelaar er drie in had geschopt was het een ander verhaal, maar nu vond ik het vrij onnozel.
 

RickPSV

Active member
Hij heeft natuurlijk wel een punt. Als Huntelaar er drie in had geschopt was het een ander verhaal, maar nu vond ik het vrij onnozel.

Punt heeft ie zeker, maar ach. Huntelaar verdient ook zijn vreugde. En om er zo op in te gaan omdat je cluppie verloren heeft, tja.
 

Abubakari

Well-known member
Huntelaar was gewoon heel blij en toonde betrokkenheid bij zijn team door zo mee te leven en zijn blijdschap te tonen. Ik heb dinsdag ook niet mee gedaan maar ging ook uit mijn dak.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar waarom zou je je druk maken om een passant die een half jaar onder contract heeft gestaan bij je club? Het zou even theatraal zijn als hij zich richting het Real Madrid publiek zou verontschuldigen.
 

JMD

Well-known member
Sowieso is dat 'niet juichen tegen oude club' een onzinnig iets. Als je echt je oude club geen pijn wilt doen dan speel je niet.
 

Janssen

Well-known member
Maar waarom zou je je druk maken om een passant die een half jaar onder contract heeft gestaan bij je club? Het zou even theatraal zijn als hij zich richting het Real Madrid publiek zou verontschuldigen.

Precies, hij had beter gewoon niks gedaan dus.
 

Abubakari

Well-known member
Of gewoon dolenthousiast mogen zijn na deze reuzenstunt.

Gezeik om niks weer, maar daar staat DVK natuurlijk bekend om.
 
Bovenaan