AFC Ajax in de Europa League 20/21

Abubakari

Well-known member
Huntelaar was gewoon heel blij en toonde betrokkenheid bij zijn team door zo mee te leven en zijn blijdschap te tonen. Ik heb dinsdag ook niet mee gedaan maar ging ook uit mijn dak.

Max

Administrator
Forumleiding
Maar waarom zou je je druk maken om een passant die een half jaar onder contract heeft gestaan bij je club? Het zou even theatraal zijn als hij zich richting het Real Madrid publiek zou verontschuldigen.

JMD

Well-known member
Sowieso is dat 'niet juichen tegen oude club' een onzinnig iets. Als je echt je oude club geen pijn wilt doen dan speel je niet.

Janssen

Well-known member
Maar waarom zou je je druk maken om een passant die een half jaar onder contract heeft gestaan bij je club? Het zou even theatraal zijn als hij zich richting het Real Madrid publiek zou verontschuldigen.

Precies, hij had beter gewoon niks gedaan dus.

Abubakari

Well-known member
Of gewoon dolenthousiast mogen zijn na deze reuzenstunt.

Gezeik om niks weer, maar daar staat DVK natuurlijk bekend om.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik hoorde dat men beelden van Ramos heeft gemaakt voor een documentaire. Die mogen ze van mij combineren met de samenvatting en uit gaan zenden. Echt heerlijk voor die gast.:duim:

SanMark.

Well-known member
Inderdaad. Dan heb je wel ballen.

Maar wat heeft dat Real een jas uitgedaan.

Alle uitblinkers van vorig jaar zijn, op Modric en Ramos na, uit vorm, te zwaar en niet fit, verkocht, liggen in de clinch met de trainer of het publiek pruimt ze niet. Bizar.

Elke serie is eindig. Ik had het dit jaar ook verwacht va Bayern maar die lijken er nog boven op te komen maar dat ligt er meer aan dat Dortmund maar niet wil profiteren van het puntverlies van Bayern.

Zidane en Ronaldo zijn echt op het hoogtepunt uitgestapt. Daar moet volgend jaar ( wat al te laat is) stevig worden aangekocht.

M.a.w. komend zomer gaat het geld regenen waar Real verschijnt.

Atreides

Well-known member
Inderdaad. Dan heb je wel ballen.

Maar wat heeft dat Real een jas uitgedaan.

Alle uitblinkers van vorig jaar zijn, op Modric en Ramos na, uit vorm, te zwaar en niet fit, verkocht, liggen in de clinch met de trainer of het publiek pruimt ze niet. Bizar.

Real had gewoon twee supersterren moeten kopen om het gat van Ronaldo te dichten. Nu heb je een team dat al een tijdje over het absolute hoogtepunt heen is, maar dan zonder de allesbeslissende Ronaldo.

Bizar slechte keuzes voor een club die altijd zo prat gaat op haar Gal?cticos.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Met terugwerkende kracht verdient Ronaldo op zijn minst een standbeeld voor in welke mate hij het team de afgelopen jaren toch naar grote hoogten heeft weten te stuwen...

Bovenaan