Sowieso Veldman tegen Fortuna RB laten spelen. Die zul je in de CL ook moeten inzetten dus kan wel wat minuten gebruiken. Bij voorkeur ook tegen Zwolle thuis als RB gebruiken.
AZ uit lijkt me een andere categorie. Dan moet het beste elftal spelen. Wellicht kan je Mazraoui ??n of twee keer opstellen als verdedigende middenvelder. Krijgen Schone en de Jong ook wat rust.
Verder zou ik Hakim en Tadic lekker een allebei 1 wedstrijdje op de bank laten beginnen, dus ??n op de bank tegen Fortuna en ??n op de bank tegen Zwolle. Die spelen bijna alles en kunnen op die manier prima wat rust pakken. Terwijl Neres en van de Beek erg graag minuten willen maken dus die zou je in mijn ogen juist moeten laten starten.
Denk dat je niks meer kan aanpassen. Je hebt een voordeeltje voor de CL gehad en die is goed uitgepakt. Nu is het gewoon een kwestie van het programma volgen en wellicht gebruik te maken van je brede selectie. Zondag tegen Fortuna moet je het met Kristensen/Veltman ook wel kunnen redden en als er een middenvelder niet kan spelen, is Labyad voor de Eredivisie gewoon een goede middenvelder. Je spitsen hebben sowieso rust gehad de laatste anderhalve week, dus die kan je ook inbrengen. Een beetje rouleren is niet erg, zolang je maar geen compleet ander elftal het veld in stuurt.
Dit. En gewoon goede wisselspelers inbrengen niet meer starten met types als Sierhuis.