AFC Ajax in de Europa League 20/21

PES5

Administrator
Forumleiding
Kut timing zeg.

Toch is Juve gevaarlijker. Staan zeer goed georganiseerd. Ajax vooral kans vanuit 2e lijn en bij balheroveringen op de helft van Juve. Juve zet opbouw Ajax vast en lijn naar Tadic ook. Daarna zakken ze en in komen ze eruit via ruimte op de flanken.

Toch een maatje te groot momenteel. Ajax zal sneller moeten in de kleine ruimte of meer druk durven zetten.
 

Batigoal

Well-known member
Kut timing zeg.

Toch is Juve gevaarlijker. Staan zeer goed georganiseerd. Ajax vooral kans vanuit 2e lijn en bij balheroveringen op de helft van Juve. Juve zet opbouw Ajax vast en lijn naar Tadic ook. Daarna zakken ze en in komen ze eruit via ruimte op de flanken.

Toch een maatje te groot momenteel. Ajax zal sneller moeten in de kleine ruimte of meer druk durven zetten.

Mwah, Juve is absoluut niet indrukwekkend. En de defensie is niet sterk. Wij doen alleen te weinig met de kansen. En ook wij zijn achterin niet best.
 

Reinoud

Well-known member
Mwah, Juve is absoluut niet indrukwekkend. En de defensie is niet sterk. Wij doen alleen te weinig met de kansen. En ook wij zijn achterin niet best.

Niet indrukwekkend omdat ze weinig aanvallen? Toch echt hun verdienste dat Ajax weinig cre?ert.
 

Jacco

Well-known member
Dit was echt een eerste helft die alle kanten op kon, 0-1 en 1-0 had evengoed gekund.
Jammer dat het dan 0-1 wordt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mwah, Juve is absoluut niet indrukwekkend. En de defensie is niet sterk. Wij doen alleen te weinig met de kansen. En ook wij zijn achterin niet best.

Ze hoeven ook niet indrukwekkend te zijn. Ajax slaagt er voetballend niet in om een bres te slaan. Ze pakken Ajax veel beter aan dan Real, toen ik echt het idee had dat Ajax moest scoren. Dat heb ik nu niet gehad. Kansjes gehad, maar niet heel dreigend.

Juve vind ik op moment wel heel dreigend over de flanken. De Ligt en De Jong verhinderden dat ternauwernood een keer en daarnaast nog een bal uit de draai naast.

Ajax probeert het wel, maar ik denk dat Juve er nog niet wakker van ligt.
 

Janssen

Well-known member
Als je denkt dat Juventus gaat aanvallen in een uitwedstrijd heb je slecht opgelet de afgelopen 125 jaar.
 
Bovenaan