Ik vind dit dan wel weer een prima actie .
https://www.telegraaf.nl/sport/3257136/ontslag-dreigt-voor-ramos-bij-real-madrid
Inderdaad. Dan heb je wel ballen.
Maar wat heeft dat Real een jas uitgedaan.
Alle uitblinkers van vorig jaar zijn, op Modric en Ramos na, uit vorm, te zwaar en niet fit, verkocht, liggen in de clinch met de trainer of het publiek pruimt ze niet. Bizar.
Inderdaad. Dan heb je wel ballen.
Maar wat heeft dat Real een jas uitgedaan.
Alle uitblinkers van vorig jaar zijn, op Modric en Ramos na, uit vorm, te zwaar en niet fit, verkocht, liggen in de clinch met de trainer of het publiek pruimt ze niet. Bizar.
De grootte van het verval zonder Ronaldo verbaast me wel.Was toch ook wel duidelijk?
De grootte van het verval zonder Ronaldo verbaast me wel.
Mij niet. We hebben het over 50 doelpunten die zijn verkocht, zonder dat daar ook maar de helft qua aantal doelpunten voor is teruggekocht. Zeg maar hetzelfde als dat Ajax nu Tadic zou verkopen en niks terughalen. Dan ben je (gezien de huidige tussenstand) 40 doelpunten kwijt. Dan zou het verval van Ajax ook meteen groot zijn.De grootte van het verval zonder Ronaldo verbaast me wel.
Die helpt Real met enige regelmaat. Zie die lachwekkende penalty's die ze kregen uit bij Levante.Spanje heeft nu ook de VAR.
Je zou de bekerfinale n? de competitie kunnen laten plaatsvinden. Daarna kan je ??n van de andere duels op zondag 5 mei zetten. Moet je alleen wel hopen dat WillemII niet in de een of andere play-off komt.
Maar dan zit je ermee dat als Ajax wint, de nummer 4 geen playoffs speelt, maar de nummer 8 wel.