AFC Ajax in de Europa League 20/21

de waan

Well-known member
Ik blijf het gevoel houden dat die snelle 1-4 cruciaal is geweest. Real begon serieus te drukken, maar na de 1-4 was het geloof in ??n klap weg.
 

Jacco

Well-known member
je weet het nooit...na de 0-3 had ik het gevoel dat het gelopen was. De echte echte echte wilskracht was er meer bij Ajax, steeds al. Maar stel dat het na de 1-3, toch snel 2-3 was geworden...je weet het nooit, maar zoals het gegaan was was het zeker verdiend.
 

Pascallovic

Well-known member
Heerlijk om hier bij te mogen zijn in Madrid. Echt genoten van de wedstrijd. Soms een beetje geluk, maar ook gewoon geweldige dingen laten zien. Op naar de kwartfinale, want we krijgen er weer 2 extra wedstrijden bij.
 

Abubakari

Well-known member
694

:D

Al is deze nog mooier.

D07XdTlW0AALmBd.jpg


D07dRU4XgAMN7OB.jpg
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
5c7f3c4a31f68-gazetto.png

Twitter uit, kranten gelezen, ik ga maar eens slapen. Dromen van de vijfde Cup met de Grote Oren!

Hoe dan ook, dit is een wedstrijd in de orde van de mistwedstrijd tegen Liverpool uit 1966. Legendarisch voor de eeuwigheid. Hoe dit Europese seizoen verder ook verloopt, deze avond blijft onvergetelijk. Al neem ik aan dat we de CL nu ook gewoon winnen. Over Liverpool gesproken, Ajax-Liverpool lijkt mij een mooie kwartfinale.
 

RexTremenday

New member
Ik blijf het gevoel houden dat die snelle 1-4 cruciaal is geweest. Real begon serieus te drukken, maar na de 1-4 was het geloof in ??n klap weg.

Helemaal eens ja, paar momenten zijn cruciaal geweest (kopbal Varane vierde minuut) en de goal van Sch?ne brak absoluut het momentum voor Real.
 

De Groene Scout

Well-known member
Geweldig!!
Had gisteren om 20.30 uur een vergadering. Tempo zat er goed in en om 21.05 zat iedereen voor het scherm. Net op tijd voor de 1e goal.
Geweldige avond.

Vakkie, heb jij ook zo genoten?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Knappe prestatie. Vooraf vond ik het enthousiasme wel extreem groot. Dat blijkt terecht te zijn geweest. Europees toch een van de grootste prestaties van Nederlandse clubs deze eeuw.
 

RickPSV

Active member
Is het te laat om nog sorry te zeggen dat ik dit weekend vrij voor Ajax onzin vond?

Man man man, ik heb genoten!!! ongelooflijk.
Ook geweldig dat we weer die 11e plek hebben op die ene lijst. Echt ik ben de ochtend erna nu nog altijd helemaal overdonderd.
 

Atreides

Well-known member
Heerlijk om hier bij te mogen zijn in Madrid. Echt genoten van de wedstrijd. Soms een beetje geluk, maar ook gewoon geweldige dingen laten zien. Op naar de kwartfinale, want we krijgen er weer 2 extra wedstrijden bij.

Lekker man! Blij voor je.

De fluwelenrevolutie is nu voltooid?

Als we de te dure aankopen of te oude aankopen volgens Cruijf (Hakim, Tadic, Neres, Nico, Maggalan, Band?, Labyad en Blind) alsmede het doorbereken van het salarisplafond buiten beschouwing laten wel ja.

Maak er maar vier van, wat een wedstrijd.

Schaam. Bedoelde ik.
 

noordooster

Well-known member
Helemaal eens ja, paar momenten zijn cruciaal geweest (kopbal Varane vierde minuut) en de goal van Sch?ne brak absoluut het momentum voor Real.

Inderdaad , zoals in veel wedstrijden zaten er ook hier enkele momenten in waardoor het anders had kunnen lopen.
De 2x dat Real lat/paal raakte, het uitvallen van Vinicius, die daarvoor zijn tegenstander een paar keer de baas was , bal wel of niet over de lijn, slippertje van de Jong, kans Bale.
Neemt niet weg, dat Ajax prima speelde en dat het dik verdiend was .
 
Bovenaan