8e speelronde

Joost

Well-known member
Ik zie Janssen van Utrecht tot twee keer toe een wegwerpgebaar maken richting Nijhuis.
Beide keren geen gele kaart daarvoor.

Welke lijn, Nijhuis?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Willem II is een keurig nette club met keurig nette supporters aldus Co Adriaanse. Dacht dat de King Side wel vaker mept.
 

SanMark.

Well-known member
Ik zie Janssen van Utrecht tot twee keer toe een wegwerpgebaar maken richting Nijhuis.
Beide keren geen gele kaart daarvoor.

Welke lijn, Nijhuis?


Eerste emotie. Prima dat daar niet tegen opgetreden word. Door blijven mekkeren moet je straffen.
 

leo1949

Well-known member
Met de kleinkinderen naar Noordwijk geweest voor een leerzaam dagje uit.
En daar geen spijt van gehad de open dag bij ESA en de Space expo vielen goed in de smaak.
Daardoor geen voetbal gezien maar Studio sport liet zien dat ik niet veel gemist had.
De eerste helft deed AZ het niet verkeerd maar werd zoals gewoonlijk weer eens genaaid door het arbitrale trio en dat was niet de eerste keer dit seizoen.
AZ speelde de 2e helft gewoon slecht maar er was er een die zich zelf overtrof door ver buiten het strafschopgebied de bal gewoon te pakken en vlug weer los te laten
in de hoop dat de scheids het niet gezien had en dat was Rochet, gelukkig was ervoor een overtreding geweest waardoor het niet bestraft werd.
Doelverdediging is iets waar wat aan gedaan moet worden bij AZ.
1 - 1 we zullen het ermee moeten doen.
 

inhethoekje

Active member
Niks aan de hand momenteel loopt er een groep Feyenoorders door Tilburg om verhaal te komen halen. Gezellig toch?

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
 
Bovenaan