8e speelronde

Jef400

Well-known member
Waar was Liesveld in vredesnaam mee bezig vandaag? Die heeft ongeveer iedereen genaaid vandaag op het Kasteel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mooi dat Willem II zo collectief dat supportersgeweld veroordeelt en vandaag al vijf doorgesnoven idioten heeft ge?dentificeerd. De heren krijgen een stadionverbod. Gudde, let je op? Zo moet dat dus.
 

Susa

New member
Ik heb flarden van de pot gezien en het doet me deugd dat het balletje gemakkelijk rond gaat bij Feyenoord.

0-2 is prima natuurlijk op naar NEC!!
 

JMD

Well-known member
Keurig gedaan inderdaad van Feyenoord.

Het is volgens mij een aardige tijd geleden dat een ploeg de eerste 8 duels won.
 

Pascallovic

Well-known member
De verontwaardiging is weer lekker overdreven. Moet je eens in de Kuip of de Arena gaan juichen voor de tegenpartij op de verkeerde plek, dan ben je ook de lul, maar nu het in Tilburg gebeurd is het plotseling een schande?
 

JFK

Well-known member
De verontwaardiging is weer lekker overdreven. Moet je eens in de Kuip of de Arena gaan juichen voor de tegenpartij op de verkeerde plek, dan ben je ook de lul, maar nu het in Tilburg gebeurd is het plotseling een schande?

Als ik een verdwaalde fan van de tegenpartij in mijn vak aantref, en die juicht, dan sla ik hem altijd de tyfus. Doodnormaalste zaak van de wereld. Ik snap de verontwaardiging ook niet.
 

Fabian

Active member
Ah op die manier. Klopt inderdaad.

Neemt niet weg dat iedere keer er eentje teveel is en dat het probleem van de uitsupporters die zich niet kunnen gedragen in de thuisvakken blijft bestaan, omdat men er niet voldoende tegen optreedt.

En dan is het normaal om klappen uit te delen en iemand in de gracht te smijten? Volgens mij werd er gejuicht bij de 0-2. Meer niet. Het 'doorgesnoven en pilletje'-verhaal vind ik nogal vergezocht. Heb je bewijs daarvoor? Ik zat ooit in het Olympisch stadion tussen het thuispubliek van Ajax en besloot niet te juichen bij de 0-1, maar is dat normaal dan?

Niet dat we in De Kuip lief zijn hoor. Daar werd ook ooit een Pool in de gracht gekieperd. Het gestoorde zit overal. Maar ook al juicht iemand of doet wat provocerend, ik vind het gestoord dat een groep mensen op ??n persoon inhakt tussen ouders en kinderen door.

In Duitsland zie ik supporters door elkaar lopen. Het schijnt te kunnen. Bij ons niet helaas.

En Zwammy. Je bent inderdaad een simpele.
 

Abubakari

Well-known member
Nergens niet om, maar wat valt er dan eigenlijk over Fortuna te posten? Op vrijdagavond ??n of twee dingetjes, maar verder is het toch logisch dat er meer over de topclubs te discussi?ren valt.

Doet er niet toe wat er over Fortuna (of PSV) te melden valt, ik vind het altijd een beetje raar dat sommige mensen meer met hun (in dit geval Ajax) frustratie bezig zijn dan met hun eigen club, het De Wolf syndroom zeg maar. Waar mogelijk altijd en overal (tot ex spelers en oud trainers toe) alles wat met Ajax te maken heeft afbranden is iets anders dan op zijn tijd terechte kritiek hebben. Ik vind dat soort obsessies en frustraties een beetje sneu. Nogmaals, moet iedereen zelf weten, elk zijn hobby, maar niet zielig gaan doen als iemand daar dan eens commentaar op geeft of denken dat je beter bent dan vakx.
 
Laatst bewerkt:

Miramar

Well-known member
Mooi dat Willem II zo collectief dat supportersgeweld veroordeelt en vandaag al vijf doorgesnoven idioten heeft ge?dentificeerd. De heren krijgen een stadionverbod. Gudde, let je op? Zo moet dat dus.


Gudde is bang voor die "Feyenoord Till I die" mannetjes die iedere keer weer op tv verschijnen.
 

zwammy

Well-known member
En dan is het normaal om klappen uit te delen en iemand in de gracht te smijten? Volgens mij werd er gejuicht bij de 0-2. Meer niet. Het 'doorgesnoven en pilletje'-verhaal vind ik nogal vergezocht. Heb je bewijs daarvoor? Ik zat ooit in het Olympisch stadion tussen het thuispubliek van Ajax en besloot niet te juichen bij de 0-1, maar is dat normaal dan?

Niet dat we in De Kuip lief zijn hoor. Daar werd ook ooit een Pool in de gracht gekieperd. Het gestoorde zit overal. Maar ook al juicht iemand of doet wat provocerend, ik vind het gestoord dat een groep mensen op ??n persoon inhakt tussen ouders en kinderen door.

In Duitsland zie ik supporters door elkaar lopen. Het schijnt te kunnen. Bij ons niet helaas.

En Zwammy. Je bent inderdaad een simpele.

Dank je :duim:

Ga eens naar Hansa tegen Pauli. Of Dortmund tegen schalke. Of inter --AC. of Manchester- Liverpool. Daar kan het omdat iedereen in zijn eigen vakje zit. Maar leuk om de verontwaardiging weer te lezen omdat ze een keer de gracht ingegooid worden, toen ze in Groningen een familievak aanvielen moest Groningen maar beter screenen 😀

Gefeliciteerd met de overwinning. Hopelijk is het weer bijna klaar. Zou toch zonde zijn als de 5% weer de stad sloopt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gudde is bang voor die "Feyenoord Till I die" mannetjes die iedere keer weer op tv verschijnen.

Gudde is een enorme lamlul. Laat gewone supporters als criminelen behandelen en de criminele supporters laat hij lopen.
 

gevegt

Well-known member
In Duitsland zie ik supporters door elkaar lopen. Het schijnt te kunnen. Bij ons niet helaas.
Na de gewonnen wedstrijd tegen PSV zijn enkele tientallen Feyenoord supporters samen met de PSV supporters de stad ingegaan om een biertje te drinken.
Geen centje pijn.
 

Maasveld

Well-known member
Doet er niet toe wat er over Fortuna (of PSV) te melden valt, ik vind het altijd een beetje raar dat sommige mensen meer met hun (in dit geval Ajax) frustratie bezig zijn dan met hun eigen club,
Dus als je hier 1 kritische post over het spel van Ajax tegen Zwolle neerzet ben je meteen meer met Ajax bezig dan met je eigen club?
 

ALenstra

Well-known member
De verontwaardiging is weer lekker overdreven. Moet je eens in de Kuip of de Arena gaan juichen voor de tegenpartij op de verkeerde plek, dan ben je ook de lul, maar nu het in Tilburg gebeurd is het plotseling een schande?

Precies. Niet meer dan terecht dat die zgn fans van Feyenoord aangepakt werden. Ze zaten op plekken waar ze niet thuishoren. Dan kan je dat verwachten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat je dat risico loopt daar is iedereen over eens. Ik weiger het echter normaal te vinden dat men erop los mept en mensen in de gracht pleurt.
 
Bovenaan