Waar was Liesveld in vredesnaam mee bezig vandaag? Die heeft ongeveer iedereen genaaid vandaag op het Kasteel.
De verontwaardiging is weer lekker overdreven. Moet je eens in de Kuip of de Arena gaan juichen voor de tegenpartij op de verkeerde plek, dan ben je ook de lul, maar nu het in Tilburg gebeurd is het plotseling een schande?
Ah op die manier. Klopt inderdaad.
Neemt niet weg dat iedere keer er eentje teveel is en dat het probleem van de uitsupporters die zich niet kunnen gedragen in de thuisvakken blijft bestaan, omdat men er niet voldoende tegen optreedt.
Nergens niet om, maar wat valt er dan eigenlijk over Fortuna te posten? Op vrijdagavond ??n of twee dingetjes, maar verder is het toch logisch dat er meer over de topclubs te discussi?ren valt.
Mooi dat Willem II zo collectief dat supportersgeweld veroordeelt en vandaag al vijf doorgesnoven idioten heeft ge?dentificeerd. De heren krijgen een stadionverbod. Gudde, let je op? Zo moet dat dus.
En dan is het normaal om klappen uit te delen en iemand in de gracht te smijten? Volgens mij werd er gejuicht bij de 0-2. Meer niet. Het 'doorgesnoven en pilletje'-verhaal vind ik nogal vergezocht. Heb je bewijs daarvoor? Ik zat ooit in het Olympisch stadion tussen het thuispubliek van Ajax en besloot niet te juichen bij de 0-1, maar is dat normaal dan?
Niet dat we in De Kuip lief zijn hoor. Daar werd ook ooit een Pool in de gracht gekieperd. Het gestoorde zit overal. Maar ook al juicht iemand of doet wat provocerend, ik vind het gestoord dat een groep mensen op ??n persoon inhakt tussen ouders en kinderen door.
In Duitsland zie ik supporters door elkaar lopen. Het schijnt te kunnen. Bij ons niet helaas.
En Zwammy. Je bent inderdaad een simpele.
Gudde is bang voor die "Feyenoord Till I die" mannetjes die iedere keer weer op tv verschijnen.
Na de gewonnen wedstrijd tegen PSV zijn enkele tientallen Feyenoord supporters samen met de PSV supporters de stad ingegaan om een biertje te drinken.In Duitsland zie ik supporters door elkaar lopen. Het schijnt te kunnen. Bij ons niet helaas.
Dat zien we wel na de uitwinst.Mij benieuwen of dat net ze gezellig was geweest bij een winst van PSV.
Dus als je hier 1 kritische post over het spel van Ajax tegen Zwolle neerzet ben je meteen meer met Ajax bezig dan met je eigen club?Doet er niet toe wat er over Fortuna (of PSV) te melden valt, ik vind het altijd een beetje raar dat sommige mensen meer met hun (in dit geval Ajax) frustratie bezig zijn dan met hun eigen club,
De verontwaardiging is weer lekker overdreven. Moet je eens in de Kuip of de Arena gaan juichen voor de tegenpartij op de verkeerde plek, dan ben je ook de lul, maar nu het in Tilburg gebeurd is het plotseling een schande?
Lees ik nu een sarcastische post van jou?Precies. Niet meer dan terecht dat die zgn fans van Feyenoord aangepakt werden. Ze zaten op plekken waar ze niet thuishoren. Dan kan je dat verwachten.
Lees ik nu een sarcastische post van jou?