8e speelronde

PES5

Administrator
Forumleiding
Zoals het zovaak gaat, Feyenoorders in de vakken om het uitvak heen, die met de minuut irritanter en brutaler worden, gaan provoceren, pilletje in de mik, net zolang totdat er een thuissupporter reageert en dan kunnen ze klappen uitdelen. Triest kutvolk.
 

JMD

Well-known member
Nog even een goal bij beide duels svp, dit is zeer ongunstig voor de satekroketten
 

PES5

Administrator
Forumleiding
In de Kuip gebeurt zelden wat dus dat is geen excuus.

Haal die 5% randdebielen (meer zijn 't er zeker niet) nou eens eruit en pak dat uitschot nou eens definitief aan. Hoe lang gaat dit nog door?

Tuurlijk gebeurt het niet in De Kuip, want daar hoeven ze geen thuispubliek te provoceren en zitten uitsupporters veilig weggestopt.
 

Jozsef

New member
Tuurlijk gebeurt het niet in De Kuip, want daar hoeven ze geen thuispubliek te provoceren en zitten uitsupporters veilig weggestopt.

Ik had 't over rellen in het algemeen. Dat was vroeger wel anders kan ik je verklappen. Heeft niets met uitsupporters te maken.

Maar goed, 1000 man waarover we 't hebben? Of zit ik dan nog erg hoog? 2% dus? Eruit snijden dat gezwel.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik had 't over rellen in het algemeen. Dat was vroeger wel anders kan ik je verklappen. Heeft niets met uitsupporters te maken.

Ah op die manier. Klopt inderdaad.

Neemt niet weg dat iedere keer er eentje teveel is en dat het probleem van de uitsupporters die zich niet kunnen gedragen in de thuisvakken blijft bestaan, omdat men er niet voldoende tegen optreedt.
 

Jozsef

New member
Neemt niet weg dat iedere keer er eentje teveel is en dat het probleem van de uitsupporters die zich niet kunnen gedragen in de thuisvakken blijft bestaan, omdat men er niet voldoende tegen optreedt.

Irriteert me mateloos. Als ik al weet waar die gasten voor de wedstrijd zichzelf insnuiven, dan moet de politie dat toch ook weten? Lafbekken zijn 't, ook de club zelf trouwens.
 

Abubakari

Well-known member
Nog even de 3-1 maken aub.
Gouden wissel, die vd Maarel, Reinoud. :duim:

Maar Fortuna heeft niet gewonnen dus ik vind er verder niks van.

Van mij mag iedereen hele dagen alles over Ajax zeggen, ik zeg nergens dat ik vind dat dat niet mag. In het kader van waar het hart vol van is stroomt de mond van over valt mij op dat je vaker over Ajax post dan over je eigen club en dat het vrijwel altijd iets negatiefs is. Dat moet je uiteraard lekker zelf weten, maar dan moet je niet zo slachtofferig doen als iemand daar een opmerking over maakt.

Voor de rest: Moeizaam en niet best maar wel weer 3 punten met enig geluk. Sanchez matchwinner met zijn perfecte tackle.
 

zwammy

Well-known member
Zoals het zovaak gaat, Feyenoorders in de vakken om het uitvak heen, die met de minuut irritanter en brutaler worden, gaan provoceren, pilletje in de mik, net zolang totdat er een thuissupporter reageert en dan kunnen ze klappen uitdelen. Triest kutvolk.

Denk dat je het filmpje gewoon even moet kijken. Gewoon een stel Feyenoorders die weer even genezen zijn van buiten de combi om. Vliegt er zelfs een de gracht in 😀
 

zwammy

Well-known member
Irriteert me mateloos. Als ik al weet waar die gasten voor de wedstrijd zichzelf insnuiven, dan moet de politie dat toch ook weten? Lafbekken zijn 't, ook de club zelf trouwens.

Volgens mij provorceerde deze mennekes niet maar konden niet stil blijven buiten de combi. Zoveel bijzonders was het ook niet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Gouden wissel, die vd Maarel, Reinoud. :duim:



Van mij mag iedereen hele dagen alles over Ajax zeggen, ik zeg nergens dat ik vind dat dat niet mag. In het kader van waar het hart vol van is stroomt de mond van over valt mij op dat je vaker over Ajax post dan over je eigen club en dat het vrijwel altijd iets negatiefs is. Dat moet je uiteraard lekker zelf weten, maar dan moet je niet zo slachtofferig doen als iemand daar een opmerking over maakt.

Voor de rest: Moeizaam en niet best maar wel weer 3 punten met enig geluk. Sanchez matchwinner met zijn perfecte tackle.

Nergens niet om, maar wat valt er dan eigenlijk over Fortuna te posten? Op vrijdagavond ??n of twee dingetjes, maar verder is het toch logisch dat er meer over de topclubs te discussi?ren valt.
 

zwammy

Well-known member
Ach, het is niet de eerste keer dat ze de verkeerde tegenkomen. Laatst hebben ze ook al een keer geknuffeld in Tilburg dus het zal wel loslopen. Ik ben dan ook een simpele maar vind het echt een heerlijk filmpje 😁
 

Jozsef

New member
Ook jij zal ooit wel volwassen worden....

Gio heeft overigens een andere wedstrijd gezien:

Op AD.nl: ,,Donderdag waren we teleurgesteld over het verlies in de Europa League bij Fenerbah?e. We hadden maar twee dagen om te herstellen, maar de focus en frisheid waren helemaal terug. Vanaf de eerste minuut zag je bij de jongens de overtuiging dat ze deze wedstrijd wilden winnen. Die instelling moet je hebben.''
 

Bonehead

Well-known member
Twente waar zijn je centen.
Twente waar is je poen.
Twente waar zijn je centen.
Ze worden nooit meer kampioen.

Gelijkspel wel terecht. Als er eentje had moeten winnen was het Heracles, maar Heracles was nu ook weer niet zoveel beter en gevaarlijker. Vreemd trouwens dat Makkelie in eerste instantie door laat gaan en als de aanval van Twente wordt afgeslagen en er een man meer situatie voor Heracles ontstaat toch affluit voor een hoofdwond. Fluit dan direct af of helemaal niet.
 
Bovenaan