gevegt
Well-known member
Waar zit dat gevoel?Op Cambuur-PSV na, verwacht ik geen verrassingen.
Ik verwacht een stuntje van Cambuur. Dat gevoel heb ik al een paar dagen en dat komt meestal uit.
Waar zit dat gevoel?Op Cambuur-PSV na, verwacht ik geen verrassingen.
Ik verwacht een stuntje van Cambuur. Dat gevoel heb ik al een paar dagen en dat komt meestal uit.
Als je het verwacht is het voor jou natuurlijk geen verrassing.Op Cambuur-PSV na, verwacht ik geen verrassingen.
Als je het verwacht is het voor jou natuurlijk geen verrassing.
H? lul, geef eens antwoord op mijn vraag.Klopt, het is ook geen verrassing voor me. Scherp opgemerkt trouwens, maar voor gevegt zal nu niet lekker slapen na het lezen van mijn post.
H? lul, geef eens antwoord op mijn vraag.
Lul??? Wat zullen we nou meemaken?
Godver, daar gaat weer de telefoon!
"Hallo?"
"Rasti Rostelli zegt u?"
Ik schuw werkelijk geen enkele oplichter om je ziek te maken. Kijk dus maar niet vreemd op als er morgenvroeg een ingestraald kratje bier op de stoep staat.
Dat wist ik allang, maar ik weet dat je dat bier toch niet kunt afslaan en daarom winnen wij gewoon.Ah je haalt Jomanda er al bij. Ik heb Jomanda al lang ontmaskerd. Dat is namelijk JMD.
Ik zuip meestal rode wijn. Voor een eurootje of 6, ben ik in de Gloria.Dat wist ik allang, maar ik weet dat je dat bier toch niet kunt afslaan en daarom winnen wij gewoon.
Op zeker!
Ik heb JMD al gebeld dat er ook een sulviet flesje wijn bij moet.Ik zuip meestal rode wijn. Voor een eurootje of 6, ben ik in de Gloria.
Ik heb JMD al gebeld dat er ook een sulviet flesje wijn bij moet.
Het wordt dus een makkie 0-1.
Na deze ronde niet meer HHAAHAHHAAAAA.Tegen die tijd dat ik op jullie kosten alles opgezopen heb, kan het me geen fuck meer schelen als jullie winnen.
We staan sowieso boven jullie. HA!
Van dat geen eten en drinken in uitvak Twente op tribune is al jaren zo. 2012/2013 toen met PEC daarheen was die regel er al (waar het merendeel zich niet aan hield)