5e speelronde

JFK

Well-known member
Als je het verwacht is het voor jou natuurlijk geen verrassing.

Klopt, het is ook geen verrassing voor me. Scherp opgemerkt trouwens, maar voor gevegt zal nu niet lekker slapen na het lezen van mijn post.
 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Godver, daar gaat weer de telefoon!
"Hallo?"
"Rasti Rostelli zegt u?"
 

Mommiej

Well-known member
Van dat geen eten en drinken in uitvak Twente op tribune is al jaren zo. 2012/2013 toen met PEC daarheen was die regel er al (waar het merendeel zich niet aan hield)
 

gevegt

Well-known member
Godver, daar gaat weer de telefoon!
"Hallo?"
"Rasti Rostelli zegt u?"

Ik schuw werkelijk geen enkele oplichter om je ziek te maken. Kijk dus maar niet vreemd op als er morgenvroeg een ingestraald kratje bier op de stoep staat.
 

JFK

Well-known member
Ik schuw werkelijk geen enkele oplichter om je ziek te maken. Kijk dus maar niet vreemd op als er morgenvroeg een ingestraald kratje bier op de stoep staat.

Ah je haalt Jomanda er al bij. Ik heb Jomanda al lang ontmaskerd. Dat is namelijk JMD.
 

Joost

Well-known member
Bj?rn Kuipers bij Toda v NEC. Die gaf onze tegenstanders twee jaar terug zoveel presentjes, hopelijk heeft hij z'n baard en mijter afgezet zaterdag.
 

JFK

Well-known member
Ik heb JMD al gebeld dat er ook een sulviet flesje wijn bij moet.

Het wordt dus een makkie 0-1.

Tegen die tijd dat ik op jullie kosten alles opgezopen heb, kan het me geen fuck meer schelen als jullie winnen.
We staan sowieso boven jullie. HA!
 

erka

Well-known member
Wij hebben de G met de 8 puntjes.

Dan weet je van te voren al wat er gaat gebeuren. Altijd dat gezeik met respect. Bah. Je kunt nog beter Blom hebben, die faalt tenminste inhoudelijk.
 
Bovenaan