5e speelronde

Batigoal

Well-known member
Dit topic samenvattend is niemand tevreden met de aangestelde scheidsrechters en zijn ze allemaal kut.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nou ja, achtpuntjes schijnt Groningen te gaan naaien en dan heb ik best vrede met de scheids. Mits we winnen natuurlijk.
 

Bernardo

Well-known member
Wij hebben de G met de 8 puntjes.

Dan weet je van te voren al wat er gaat gebeuren. Altijd dat gezeik met respect. Bah. Je kunt nog beter Blom hebben, die faalt tenminste inhoudelijk.

Ik stel een ruil voor. Die Turk heeft bij ons nog nooit slecht gefloten
 

De Groene Scout

Well-known member
De naam van Jo?l Drommel gaat toch steeds vaker rond in de regio als de 1e keus onder de lat zaterdag bij Twente tegen Ajax. Zou Hake dat durven?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou wel zonde zijn dat een speler die onder Schreuder aan het aanhake leek, onder Hake weer moet afhaken.
 

Hankie

Well-known member
Want??

Niet dat we er slechter op worden.

Ben benieuwd wanneer Willems terugkomt.

Jetro Willems hoopt snel weer in actie te komen voor PSV. De linkerverdediger liep in juli op een trainingskamp in Frankrijk een knieblessure op en denkt dat hij medio oktober mogelijk weer wedstrijden kan spelen voor de Eindhovenaren.
/
“Ik ben komende week en misschien de week daarna nog bij de fysiotherapeut in Amsterdam en van daaruit probeer ik weer op het veld te komen. Het gaat goed, het gaat beter. Maar het is pas helemaal ok? als ik in het stadion kan spelen, dan is het voor mij pas goed”, aldus de 21-jarige Willems in gesprek met PSV TV.
Als de zestienvoudig Oranje-international medio oktober pas weer zijn rentree maakt, dan zijn er twaalf tot dertien weken verstreken. Aanvankelijk werd uitgegaan van een revalidatieperiode van acht tot tien weke
 

JMD

Well-known member
Jetro Willems hoopt snel weer in actie te komen voor PSV. De linkerverdediger liep in juli op een trainingskamp in Frankrijk een knieblessure op en denkt dat hij medio oktober mogelijk weer wedstrijden kan spelen voor de Eindhovenaren.
/
“Ik ben komende week en misschien de week daarna nog bij de fysiotherapeut in Amsterdam en van daaruit probeer ik weer op het veld te komen. Het gaat goed, het gaat beter. Maar het is pas helemaal ok? als ik in het stadion kan spelen, dan is het voor mij pas goed”, aldus de 21-jarige Willems in gesprek met PSV TV.
Als de zestienvoudig Oranje-international medio oktober pas weer zijn rentree maakt, dan zijn er twaalf tot dertien weken verstreken. Aanvankelijk werd uitgegaan van een revalidatieperiode van acht tot tien weke
Dank. Dat is balen. Half september was idd de eerste prognose. Nu mist ie ook Ajax uit.

Cocu ziet in Maher de sleutelspeler tegen ManU.
Hahaha....
 
Bovenaan