gevegt
Well-known member
Dan scoort Narsingh twee keer.Geloof me, die Zeinstra is niks beter.
Dan scoort Narsingh twee keer.Geloof me, die Zeinstra is niks beter.
Dan scoort Narsingh twee keer.
Oke, dan winnen we 2-0. Ook goed.
Haha, Narsingh mag niet eens in de buurt komen van de eigen zestien, veel te gevaarlijk.
Ah, je snapt het niet. Leuk.
Jawel, maar die van jullie speelt niet en ik spreek liever over mijn eigen club.
Haha, Narsingh mag niet eens in de buurt komen van de eigen zestien, veel te gevaarlijk.
Gaap.Cambuur heeft ook een Narsingh. Niveau Zeinstra, maar toch...
Dat klopt, maar iets minder onwaarschijnlijk dan de eerste.Narsingh die 2x scoort is dat ook een contradictio in terminis?
Cambuur heeft ook een Narsingh. Niveau Zeinstra, maar toch...
Heb bij PSV nog nooit iemand tegengehouden zien worden met eten en drinken. Sowieso weinig vergelijkingsmateriaal aangezien weinig clubs een 2e ring hebben.Hoe is dat in andere stadions? Bij PSV zit je ook op de 2e ring. Moet je dan de gekochte waar ook eten voor je het vak op gaat?? (er hangt vaak wel een net voor het uitvak overigens, maar dat houdt bekers urine niet tegen (weet dat dat een keer naar beneden gegooid is... Mensen eronder waren niet blij...))
Denk echt dat onze Narsingh beter is als zijn broer, alleen is onze van de 10 wedstrijden er 9 geblesseerd. Blijft zonde.
Eens.Heb bij PSV nog nooit iemand tegengehouden zien worden met eten en drinken. Sowieso weinig vergelijkingsmateriaal aangezien weinig clubs een 2e ring hebben.
Bij Ajax heb je ook iets onder het uitvak hangen wat de boel moet tegenhouden. Ik vind het echt zo kneuterig. Hoe creer je een opgefokte sfeer? Juist door dit soort onzin. Niet dat het een vrijbrief is om herrie te schoppen overigens.
Heb bij PSV nog nooit iemand tegengehouden zien worden met eten en drinken. Sowieso weinig vergelijkingsmateriaal aangezien weinig clubs een 2e ring hebben.
Bij Ajax heb je ook iets onder het uitvak hangen wat de boel moet tegenhouden. Ik vind het echt zo kneuterig. Hoe creer je een opgefokte sfeer? Juist door dit soort onzin. Niet dat het een vrijbrief is om herrie te schoppen overigens.
Deze discussie is zelfs voor DVK begrippen zo kleinzerig dat mijn borrelnootjes spontaan beginnen te janken.
Waarom heb je nichtennootjes gekocht en geen borrelnootjes?