5e speelronde

Bernardo

Well-known member
Denk echt dat onze Narsingh beter is als zijn broer, alleen is onze van de 10 wedstrijden er 9 geblesseerd. Blijft zonde.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe is dat in andere stadions? Bij PSV zit je ook op de 2e ring. Moet je dan de gekochte waar ook eten voor je het vak op gaat?? (er hangt vaak wel een net voor het uitvak overigens, maar dat houdt bekers urine niet tegen (weet dat dat een keer naar beneden gegooid is... Mensen eronder waren niet blij...))
Heb bij PSV nog nooit iemand tegengehouden zien worden met eten en drinken. Sowieso weinig vergelijkingsmateriaal aangezien weinig clubs een 2e ring hebben.

Bij Ajax heb je ook iets onder het uitvak hangen wat de boel moet tegenhouden. Ik vind het echt zo kneuterig. Hoe creer je een opgefokte sfeer? Juist door dit soort onzin. Niet dat het een vrijbrief is om herrie te schoppen overigens.
 

JMD

Well-known member
Heb bij PSV nog nooit iemand tegengehouden zien worden met eten en drinken. Sowieso weinig vergelijkingsmateriaal aangezien weinig clubs een 2e ring hebben.

Bij Ajax heb je ook iets onder het uitvak hangen wat de boel moet tegenhouden. Ik vind het echt zo kneuterig. Hoe creer je een opgefokte sfeer? Juist door dit soort onzin. Niet dat het een vrijbrief is om herrie te schoppen overigens.
Eens.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zo'n net staat haaks op een stukje gastvrijheid. Verschrikkelijk.
 

SanMark.

Well-known member
Maar wat belangrijker is , welke scheids gaat Ajax dit weekend weer een oor aan naaien en hoe vaak heeft hij dat hiervoor al gedaan.

Toevallig nog iemand een beduimeld schriftje liggen met wat info erin ?
 

gevegt

Well-known member
Heb bij PSV nog nooit iemand tegengehouden zien worden met eten en drinken. Sowieso weinig vergelijkingsmateriaal aangezien weinig clubs een 2e ring hebben.

Bij Ajax heb je ook iets onder het uitvak hangen wat de boel moet tegenhouden. Ik vind het echt zo kneuterig. Hoe creer je een opgefokte sfeer? Juist door dit soort onzin. Niet dat het een vrijbrief is om herrie te schoppen overigens.

Bij PSV hebben ze ooit besloten om het net gewoon weg te halen. Dat ging een tijdje goed tot Feyenoord op bezoek kwam. Toen is er maar besloten om af en toe het net toch maar weer op te hangen.
 

JFK

Well-known member
Op Cambuur-PSV na, verwacht ik geen verrassingen.
Ik verwacht een stuntje van Cambuur. Dat gevoel heb ik al een paar dagen en dat komt meestal uit.
 
Bovenaan