5e speelronde

Shayman

New member
Je doet het al zeer vaak, en daar zal ik dus tegen in gaan als mij het stoort.
Ik vind je gestook normaal gesproken heel vermakelijk maar zelfs voor viforum-sq-dvk begrippen is dit wel wat overdreven en vervelend aan het worden hoor.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind je gestook normaal gesproken heel vermakelijk maar zelfs voor viforum-sq-dvk begrippen is dit wel wat overdreven en vervelend aan het worden hoor.

Inderdaad. Het stoort mij ook. Dat je het vervelend vindt dat iemand over een scheidsrechtersaanstelling klaagt is prima, maar dan benoem je het een keer, slingert er een eierdopje tegenaan voor mijn part en klaar.
 

Pascallovic

Well-known member
Lees net dat je in het uitvak van FC Twente geen voedsel mee mag nemen de tribune op. Kansloze club zeg. De rest van het stadion mag het wel gewoon:eek:mg:
 

SanMark.

Well-known member
Ik vind je gestook normaal gesproken heel vermakelijk maar zelfs voor viforum-sq-dvk begrippen is dit wel wat overdreven en vervelend aan het worden hoor.

Ik heb JMD in deze al maanden genegeerd en niet op zulke dingen ingegaan als ie weer eens een calimero tekstje postte over een scheidsrechter of wie wat verkeerd had gedaan in welk jaar.

Nu ga ik in de herhaling vallen maar persoonlijk vind ik het dikke onzin als je van te voren al je vraagtekens bij de scheids gaat zetten. En daar ben ik tegen in gegaan. Dat van het ??n het ander komt, tja dat komt wel meer voor op een forum.
 

JMD

Well-known member
Lees net dat je in het uitvak van FC Twente geen voedsel mee mag nemen de tribune op. Kansloze club zeg. De rest van het stadion mag het wel gewoon:eek:mg:
Bij de buren in Almelo krijg je nota bene koffie en broodjes in het uitvak...

Wat is de reden trouwens? Willen ze geld verdienen aan de uitsupporters? Of bang dat er tussen het broodje kaas een bom zit? Met de huidige situatie bij Twente zou ik als Twente zijnde meer vrezen van de eigen supporters dan van de uitsupporters....
 

erka

Well-known member
Deze discussie is zelfs voor DVK begrippen zo kleinzerig dat mijn borrelnootjes spontaan beginnen te janken.
 

Shayman

New member
Ik heb JMD in deze al maanden genegeerd en niet op zulke dingen ingegaan als ie weer eens een calimero tekstje postte over een scheidsrechter of wie wat verkeerd had gedaan in welk jaar.

Nu ga ik in de herhaling vallen maar persoonlijk vind ik het dikke onzin als je van te voren al je vraagtekens bij de scheids gaat zetten. En daar ben ik tegen in gegaan. Dat van het ??n het ander komt, tja dat komt wel meer voor op een forum.

Ach had ik ook altijd bij Uilenberg maar als je je steeds ergert aan iemand dan zet je die toch gewoon op negeren? Had ik ook bij RSDG voor zijn ban en die heb ik er nu afgehaald (ook al is hij nu wel eng blij en positief). Het onverwachte aanvalletje van je is heel grappig maar dit is zo voorspelbaar als Der Alte die een misdrijf oplost en daar zit niemand ook meer op te wachten de laatste 20 jaar.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wat is de reden trouwens? Willen ze geld verdienen aan de uitsupporters? Of bang dat er tussen het broodje kaas een bom zit? Met de huidige situatie bij Twente zou ik als Twente zijnde meer vrezen van de eigen supporters dan van de uitsupporters....

De uitleg is dat ze bang zijn voor het gooien van blikjes, appels etc. vanuit de 2e ring naar de familievakken eronder.
 

Pascallovic

Well-known member
Bij de buren in Almelo krijg je nota bene koffie en broodjes in het uitvak...

Wat is de reden trouwens? Willen ze geld verdienen aan de uitsupporters? Of bang dat er tussen het broodje kaas een bom zit? Met de huidige situatie bij Twente zou ik als Twente zijnde meer vrezen van de eigen supporters dan van de uitsupporters....
We mogen niet eens hetgeen wat we daar bij de catering in het stadion kopen mee naar boven nemen. Zoals DGS zegt uit angst dat we het naar beneden gooien. Gezien de prijzen in een stadion ook echt logisch dat je dat gaat doen.
 

JMD

Well-known member
Bah, Blom scheidsrechter. Zal Ogbeche wel weer onterecht rood krijgen.

Bernardo, als jij als Cambuursupporter en ik als PSV-supporter samen een mail naar de KNVB sturen over de aanstelling van Blom. Denk je dat we ze dan zover krijgen dat ze Blom van die pot halen?? ;)
 

Bernardo

Well-known member
Dan hebben we kans op Wiedemeijer of Nijhuis. Dat is nog 10x erger. Met of zonder Blom, winnen wij sowieso. 3-0.
 

JMD

Well-known member
We mogen niet eens hetgeen wat we daar bij de catering in het stadion kopen mee naar boven nemen. Zoals DGS zegt uit angst dat we het naar beneden gooien. Gezien de prijzen in een stadion ook echt logisch dat je dat gaat doen.

Hoe is dat in andere stadions? Bij PSV zit je ook op de 2e ring. Moet je dan de gekochte waar ook eten voor je het vak op gaat?? (er hangt vaak wel een net voor het uitvak overigens, maar dat houdt bekers urine niet tegen (weet dat dat een keer naar beneden gegooid is... Mensen eronder waren niet blij...))
 
Bovenaan