JMD
Well-known member
Precies. Plus dat het een enorme pietlut is, die heel vaak hoogstpersoonlijk het tempo uit een wedstrijd haalt. Het is gewoon nooit fijn om hem als scheidsrechter te hebben. Dus ik snap heel goed dat JMD baalt.
Dit bedoelde ik inderdaad.Het is gewoon een feit dat je met Blom moet oppassen. Die kan altijd rood trekken voor een ongelukkige tackle, zonder dat er de intentie is een speler te blesseren en zonder dat de wedstrijd aanleiding geeft die kaart te trekken. Daar ben je niet blij mee als dat boven de markt hangt.
Er lopen er wel meer rond, maar Blom is imo de ergste. Higler geeft (spreekwoordelijk) voor alles geel, maar is consequent. Blom trekt het ene moment voor niks rood (Willems, Karsdorp) en laat vervolgens weer heel veel toe. Dat is gewoon het onduidelijke. Bij Higler moet je de duels vermijden.Ja maar volgens mij hebben alle clubs te maken met Blom als scheidsrechter en mi lopen er nog wel meer pietlutten rond.
En ja, alle clubs hebben hem. Ik zeg toch ook nergens dat hij invloed heeft op de competitie door 1 ploeg specifiek te bevoordelen of te benadelen? Dat is wat sommigen er van maken omdat ze dan weer kunnen zeuren en Calimero?n. Duels onder leiding van Blom zijn altijd onverwacht. Luinge had dat ook. Die had af en toe de neiging er gewoon een show van te maken. Kijk alleen maar naar Blom bij Feyenoord - Utrecht, die wil daar gewoon opvallen. Eerst rood geven aan Karsdorp zodat hij kan laten zien dat hij rood durft te geven in de Kuip, dan nog willen opvallen met 2 penalty's die beide nergens op slaan. Hiddink introduceerde ooit de term 'de Roelof Luingeshow', dat idee hem ik bij Blom ook altijd.
Wiedemeijer is lang zo goed niet als Blom, maar bij hem weet je wel wat je aan hem hebt. Haverkort vond ik ook zo iemand. Niet goed, wel 'je weet wat je krijgt'.