5e speelronde

Abubakari

Well-known member
Resultaten uit het verleden....

Liegen niet.

Ik weet het nog best, Heerenveen in topvorm tegen Cambuur uit vorm... Nu zou het wel even gebeuren voor Heerenveen "teugen die groate bekken". Binnen de minuut stond het alweer 1-0 voor Cambuur. Binnen tien minuten lag ie er zelfs al twee keer in. Het enige moment waarop het vak met Fean fans nog tot leven kwam was toen ??n of andere hark uit Volendam ingebracht werd. "Alle ballen op Henkie". Na twee ballen zong het Cambuur publiek al mee, die hadden al gezien dat met alles op Henkie de Cambuur voorsprong niet meer in gevaar kwam.
Cambuur hoef je niet te motiveren voor een derby, Heerenveen is niet te motiveren voor een derby.
 

Shayman

New member
Geweldig leuke grapjes van de Hoerenveeners. Tja, dat is ook zonder niveau inderdaad maar dat is blijkbaar geen doel meer.
 

gevegt

Well-known member
Geweldig leuke grapjes van de Hoerenveeners. Tja, dat is ook zonder niveau inderdaad maar dat is blijkbaar geen doel meer.

Tot na de wedstrijd heb ik nog meer een hekel aan die andere friezsen van Cambuur en iedereen die er mee te maken heeft.
Eikels zijn het, allemaal!
 

Abubakari

Well-known member
Tadaa, Cambuur in de notedop. Altijd maar zoeken om bevestiging dat ze ook iets voorstellen :)

Hup PSV :duim:

Jij wou beweren dat Heerenveen wel iets voorstelt? ;)
Is ook niet meer dan een soort van Roda JC van het noorden.
Hoewel, Roda ging vaker Europa in, speelt meer seizoenen in de eredivisie en won vaker de beker, dus zelfs een Roda JC van het Noorden is Heerenveen niet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Jij wou beweren dat Heerenveen wel iets voorstelt? ;)
Is ook niet meer dan een soort van Roda JC van het noorden.
Hoewel, Roda ging vaker Europa in, speelt meer seizoenen in de eredivisie en won vaker de beker, dus zelfs een Roda JC van het Noorden is Heerenveen niet.

Claim ik ook niet. Vraag ik ook niet.
 

Eresd?g?

Banned
Benieuwd hoe lang Twente het volhoudt. Ik verwacht toch wel relatief makkelijke winst voor Ajax. Zal El Ghazi weer gaan scoren?
 

De Groene Scout

Well-known member
De elf van Twente had Hake op vrijdag al verklapt. Dit zijn de 11 van Ajax:
Cillessen; Tete, Veltman, Viergever, Riedewald; Bazoer, Klaassen, Gudelj; El Ghazi, Milik, Sinkgraven

Ik zie kansen voor de thuisploeg.
 

JMD

Well-known member
De elf van Twente had Hake op vrijdag al verklapt. Dit zijn de 11 van Ajax:
Cillessen; Tete, Veltman, Viergever, Riedewald; Bazoer, Klaassen, Gudelj; El Ghazi, Milik, Sinkgraven

Ik zie kansen voor de thuisploeg.

Ik gok een stormachtig Twents begin, maar nadat de storm gaat liggen een Ajax dat eenvoudig naar 0-2 uitloopt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Graafschap, echt... Het zou me verbazen als ze ?berhaupt meer dan 5 punten gaan verzamelen, dit seizoen. Zo slecht heb ik zelden gezien in de Eredivisie. En dat wil wat zeggen.
 
Bovenaan