2e speelronde

Miramar

Well-known member
AZ gaat voor Europees voetbal dus dan is het weekend niet zo belangrijk. Blijft een vreemd fenomeen.
 

JMD

Well-known member
Je kunt het niet ??n op ??n met elkaar vergelijken, maar wat zijn de meeste jonge voetballers toch eikeltjes als je dat vergelijkt met de Spelen. Janken om alles, schreeuwen, fopduikje hier, kijk mij eens stoer doen daar. Bah.

Ik zou zelfs het woord 'jonge' weghalen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Verongelijkte boeren op de tribune ook. Zelf de bal niet uittrappen en dan verwachten dat AZ het doet.

Wanneer komt dat slotoffensief van AZ trouwens? Wat zijn die matig en onrustig aan de bal zeg. Ongelooflijk.
 

JMD

Well-known member
AZ gaat voor Europees voetbal dus dan is het weekend niet zo belangrijk. Blijft een vreemd fenomeen.
Mwah, zo slecht is AZ niet hoor...

Overigens maakte Vd Brom een terecht opmerking bij FOX voor het duel: hij snapte niet dat dit duel op zondag 16.45 stond in de wetenschap dat AZ Europees moest spelen donderdag a.s..
Heeft hij wat mij betreft gelijk in, dit duel had gewoon op zaterdag gespeeld moeten worden. Het is ook in het belang van de KNVB dat NL ploegen zo ver mogelijk komen, en zeker na afgelopen week (waarin geen midweeks duel stond) had zaterdag makkelijk gekund voor dit duel. Had je bv Vitesse - ADO op zondag kunnen spelen.
 

SanMark.

Well-known member
Als je team op donderdag nog niet fit hebt gekregen na een wedstrijd op zondag. Mag je wat mij betreft je conclusies trekken en ontslagen nemen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mwah, zo slecht is AZ niet hoor...

Overigens maakte Vd Brom een terecht opmerking bij FOX voor het duel: hij snapte niet dat dit duel op zondag 16.45 stond in de wetenschap dat AZ Europees moest spelen donderdag a.s..
Heeft hij wat mij betreft gelijk in, dit duel had gewoon op zaterdag gespeeld moeten worden. Het is ook in het belang van de KNVB dat NL ploegen zo ver mogelijk komen, en zeker na afgelopen week (waarin geen midweeks duel stond) had zaterdag makkelijk gekund voor dit duel. Had je bv Vitesse - ADO op zondag kunnen spelen.

Dom gezeik. Je hebt drie volledige dagen ertussen. Meer dan zat.

Vind je AZ echt goed spelen? Ik vond ze aardig starten, maar vind beide ploegen zwaar ruk vandaag.
 

Pascallovic

Well-known member
Mwah, zo slecht is AZ niet hoor...

Overigens maakte Vd Brom een terecht opmerking bij FOX voor het duel: hij snapte niet dat dit duel op zondag 16.45 stond in de wetenschap dat AZ Europees moest spelen donderdag a.s..
Heeft hij wat mij betreft gelijk in, dit duel had gewoon op zaterdag gespeeld moeten worden. Het is ook in het belang van de KNVB dat NL ploegen zo ver mogelijk komen, en zeker na afgelopen week (waarin geen midweeks duel stond) had zaterdag makkelijk gekund voor dit duel. Had je bv Vitesse - ADO op zondag kunnen spelen.
Daar heeft de KNVB schijt aan, die hebben aangegeven dat volgens de geldende normen er voldoende tijd tussen zit. Mooi die extra service richting de clubs die Europa in moeten. Maar achteraf wel krokodillentranen huilen dat we als Nederland plekken verliezen.
 

JMD

Well-known member
Als je team op donderdag nog niet fit hebt gekregen na een wedstrijd op zondag. Mag je wat mij betreft je conclusies trekken en ontslagen nemen.
Mee eens, maar je kan toch ook wel een beetje helpen? Is in andere landen ook gewoon.
 

JMD

Well-known member
Vind je AZ echt goed spelen? Ik vond ze aardig starten, maar vind beide ploegen zwaar ruk vandaag.
Ik vind AZ niet slechter dan vorige week bv... Dus om nou te zeggen dat AZ 'zich spaart' vanwege donderdag. Nee. Daar reageerde ik eigenlijk op.

Beide kanten bakken er niet veel van. PSV is in de 2e helft ietsje beter dan in de 1e helft, maar dan ook echt ietsje...
En nu hopen dat je niet vlak voor tijd tegen een goal oploopt.
 

JMD

Well-known member
Daar was bijna de 1-1 al van Weghorst na slordig verdedigen. Some things never change...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik verbaasde mij ook al over die toevoeging.

Die was inderdaad ook overbodig.

Je gunt zo'n Willems toch eens een training met Dumoulin, Epke of ??n van die roeiers. Wat een naar ventje is dat.
Maarja, wie vertelt hem dat? Of FB heeft ie een miljoen matties die hem verafgoden, dus wie doet hem wat.

Of zo'n Quincy Promes. Zum kotsen.
 

SanMark.

Well-known member
Mee eens, maar je kan toch ook wel een beetje helpen? Is in andere landen ook gewoon.

Kom op zeg. Het word een ander verhaal als het zondag 16.45 is en je moet op woensdag weer. Dan mag je er rekening mee houden als KNVB zijnde maar op zondag voetballen en dan pas op donderdag weer. Dan moet je als trainer gewoon je mond houden.
 

JMD

Well-known member
Je gunt zo'n Willems toch eens een training met Dumoulin, Epke of ??n van die roeiers. Wat een naar ventje is dat.
Maarja, wie vertelt hem dat? Of FB heeft ie een miljoen matties die hem verafgoden, dus wie doet hem wat.

Of zo'n Quincy Promes. Zum kotsen.
Jep. Helemaal mee eens... Komt net ook halverwege een AZ-aanval ineens pas het beeld inrennen..

Ze omringen zich met slippendragers en mensen die hen hoog op het schild hijsen. Krijgen zelden weerwoord. En als dat gebeurt vanuit de club staat de zaakwaarnemer op de stoep dat ie naar een andere ploeg wil.
 
Bovenaan