2e speelronde

Pascallovic

Well-known member
Geld zat ook lijkt me voor een echte linksbuiten. Luuk de Jong krijgt zo ook geen ballen met Pereiro op die andere kant.
Ik vind het van PSV slecht dat de selectie nog niet compleet is. Die linksbuiten heb je gewoon nodig kwalitatief, dat wist je toen je (terecht) besloot om Lestienne niet vast te leggen. Ook die extra middenvelder, dat je eerst maanden wacht op van Ginkel en als ie niet komt dat je nog steeds geen alternatief hebt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat is inderdaad matig. Al hoeven ze bij PSV geen voorronde CL te spelen met een incomplete selectie.

Ik geloof dat Bergwijn de opvolger is van Lestienne.
 

JMD

Well-known member
Nou.. Hij duwt 'm zo tegen de vlakte.

Denk in combinatie met zijn reactie erop. De drie slimste PSV'ers op geel. Ook lekker handig weer.

Wat een genant slechte schwalbe van Jetro haha. Klaar voor Engeland!
Er hebben pas 2 PSV-ers geel. Willems kreeg geen geel voor die schwalbe, echt idioot.

Vond dat van Isimat geen geel, aanvallende fout horend bij een corner.
 

JMD

Well-known member
Ik vind het van PSV slecht dat de selectie nog niet compleet is. Die linksbuiten heb je gewoon nodig kwalitatief, dat wist je toen je (terecht) besloot om Lestienne niet vast te leggen. Ook die extra middenvelder, dat je eerst maanden wacht op van Ginkel en als ie niet komt dat je nog steeds geen alternatief hebt.
Bergwijn zou het moeten doen ipv Lestienne... Tsja.

Snap dus ook niet waarom men ('de kenners') zo zeker weet dat PSV kampioen gaat worden. De selectie is gewoon nog niet compleet... Zeker de bank is slecht.
 

Pascallovic

Well-known member
Bergwijn zou het moeten doen ipv Lestienne... Tsja.

Snap dus ook niet waarom men ('de kenners') zo zeker weet dat PSV kampioen gaat worden. De selectie is gewoon nog niet compleet... Zeker de bank is slecht.
Omdat PSV de laatste 2 jaar aantoont heel weinig punten te verspelen en de selectie is nog aardig intact en de mogelijkheden op het halen van spelers zouden er ook moeten zijn. Bij de concurrentie weet je gewoon nog niet wat je kunt verwachten met een Ajax dat anders speelt en een andere trainer heeft. Feyenoord dat vorig seizoen 21 punten achterstand had en enkel een spits en een rechtsbuiten gehaald heeft wat dat gat normaal gesproken niet dicht.
 

JMD

Well-known member
Zie net de 1-1 terug van de Eagles, maar die past ook in rijtje keepersfouten van dit weekend.
 

JMD

Well-known member
Narsingh heeft Pereiro vervangen trouwens...

Ik zou ook snel Isimat wisselen.
 

Pascallovic

Well-known member
Slechte positionering bij die 1-0. Propper krijgt te veel vrijheid, waardoor die bal met een uiterste krachtsinspanning kan worden weggehaald. Willems vangt hem op na die hoekschop en ja die kan wel een voorzet geven.
 

JMD

Well-known member
Slechte positionering bij die 1-0. Propper krijgt te veel vrijheid, waardoor die bal met een uiterste krachtsinspanning kan worden weggehaald. Willems vangt hem op na die hoekschop en ja die kan wel een voorzet geven.
Hij kan een goede voorzet geven ja, maar minstens de helft van zijn voorzetten zijn ook dramatisch. Ook dat moet beter.

Maar waarom Willems zo veel ruimte kreeg van die verdediger om een tweede keer aan te leggen, dat wil Vd Brom denk ik ook nog wel even horen van zijn verdedigers.
 

JMD

Well-known member
Dat was bijna 2-0, Hendrix mist voor open doel, maar eerlijk is eerlijk, hij kreeg een duw. Hendrix wil een pingel, dat lijkt me iets teveel. En verder maakt dat toch niet uit, die missen we toch. :p
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Je kunt het niet ??n op ??n met elkaar vergelijken, maar wat zijn de meeste jonge voetballers toch eikeltjes als je dat vergelijkt met de Spelen. Janken om alles, schreeuwen, fopduikje hier, kijk mij eens stoer doen daar. Bah.
 
Bovenaan