Zo ben je in een mum kampioen.
Wat lult die Vermeulen ongekend dom over Jorgensen.
Wat zei hij dan?
Dat hij langzaam is en dat hij slecht speelde, maar wel nuttig is. Allebei onzin.
In welk opzicht??Wat een lelijk shirt van PSV.
Ik vond hem vooral in de tweede helft erg goed spelen. Goede steekpasjes, veel inzet en een uitstekende goal.
Het moet gewoon rood-wit gestreept zijn. Niet ineens effen mouwtjes en al helemaal geen effen achterkant.
Wat lult die Vermeulen ongekend dom over Jorgensen.
Tijd dat hij een stapje terug doet en weer lekker ping pong gaat becommentari?ren.
Inderdaad, zoals Sparta ze heeft.Het moet gewoon rood-wit gestreept zijn. Niet ineens effen mouwtjes en al helemaal geen effen achterkant.
De mouwtjes ben ik met je eens.
De achterkant mag niet gestreept zijn in combinatie met witte rugnummers, dan zijn de nummers niet te lezen en dat mag niet avn de UEFA. Dan zou je er een extra zwarte sticker op moeten plakken ofzo, en dat ziet er helemaal niet uit. Dan liever op deze manier. Sinds 2002 ofzo speelt PSV trouwens al met een effen achterkant, soms wit, soms rood.
Dit hoor ik al jaren, maar ik zie andere clubs wel gewoon met gestreepte shirts in de CL.De mouwtjes ben ik met je eens.
De achterkant mag niet gestreept zijn in combinatie met witte rugnummers, dan zijn de nummers niet te lezen en dat mag niet avn de UEFA. Dan zou je er een extra zwarte sticker op moeten plakken ofzo, en dat ziet er helemaal niet uit. Dan liever op deze manier. Sinds 2002 ofzo speelt PSV trouwens al met een effen achterkant, soms wit, soms rood.
Wordt dus wederom een gelukkige zege voor PSV. Zo wordt je kampioen.