2e speelronde

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vond hem vooral in de tweede helft erg goed spelen. Goede steekpasjes, veel inzet en een uitstekende goal.

Vond ik ook. Echt een verademing ten opzichte van Kramer. Hij moet alleen vaker in stelling gebracht worden door zijn ploeggenoten.
 

de waan

Well-known member
Het moet gewoon rood-wit gestreept zijn. Niet ineens effen mouwtjes en al helemaal geen effen achterkant.
 

JMD

Well-known member
Het moet gewoon rood-wit gestreept zijn. Niet ineens effen mouwtjes en al helemaal geen effen achterkant.

De mouwtjes ben ik met je eens.
De achterkant mag niet gestreept zijn in combinatie met witte rugnummers, dan zijn de nummers niet te lezen en dat mag niet avn de UEFA. Dan zou je er een extra zwarte sticker op moeten plakken ofzo, en dat ziet er helemaal niet uit. Dan liever op deze manier. Sinds 2002 ofzo speelt PSV trouwens al met een effen achterkant, soms wit, soms rood.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Langzaam vind ik J?rgensen niet. Wel doet hij veel op ??n tempo, waardoor het soms traag oogt. Het meeste wat hij doet, gebeurt echter wel goed.
 

JFK

Well-known member
De mouwtjes ben ik met je eens.
De achterkant mag niet gestreept zijn in combinatie met witte rugnummers, dan zijn de nummers niet te lezen en dat mag niet avn de UEFA. Dan zou je er een extra zwarte sticker op moeten plakken ofzo, en dat ziet er helemaal niet uit. Dan liever op deze manier. Sinds 2002 ofzo speelt PSV trouwens al met een effen achterkant, soms wit, soms rood.

Ik zag net beelden van Southampton en de achterkant van de shirts waren gewoon gestreept.
 

gevegt

Well-known member
De mouwtjes ben ik met je eens.
De achterkant mag niet gestreept zijn in combinatie met witte rugnummers, dan zijn de nummers niet te lezen en dat mag niet avn de UEFA. Dan zou je er een extra zwarte sticker op moeten plakken ofzo, en dat ziet er helemaal niet uit. Dan liever op deze manier. Sinds 2002 ofzo speelt PSV trouwens al met een effen achterkant, soms wit, soms rood.
Dit hoor ik al jaren, maar ik zie andere clubs wel gewoon met gestreepte shirts in de CL.
 
Bovenaan