2e speelronde

Abubakari

Well-known member
Overigens: keurig dat Wiedemeijer die 2e penalty geeft, er zullen zat scheidsrechters zijn die die 2e niet geven, 'omdat 1 minuut ervoor ook een penalty was'.

Waren beide duikelingen, arbiter de Vries uit Dokkum had ze beide weggewuifd, niks aan de hand.
 

JMD

Well-known member
Dit hoor ik al jaren, maar ik zie andere clubs wel gewoon met gestreepte shirts in de CL.
Ik zag net beelden van Southampton en de achterkant van de shirts waren gewoon gestreept.
Heeft met de rugnummers te maken. Die zijn wit bij PSV en vallen dan weg. Als ze zwarte nummers zouden hebben zou het wel kunnen.

In de eredivisie heb je toch ook niks met de UEFA te maken?
Nee klopt, maar dan zou je 2 ontwerpen moeten hebben.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Langzaam vind ik J?rgensen niet. Wel doet hij veel op ??n tempo, waardoor het soms traag oogt. Het meeste wat hij doet, gebeurt echter wel goed.

Het ziet er niet altijd even gepolijst uit, maar het is inderdaad zeer functioneel. En langzaam is 'ie niet, zonder bal.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mister Positivo Dirk Kuijt wilde geen media te woord staan. Dan ben je toch wel een beetje kinderachtig.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nogal. Z'n wissel was zwaar terecht. Hij speelde gewoon slecht.

Inderdaad. Lijkt me dus binnen de ploeg ook niet meer serieus te nemen nu met z'n praatjes over 'alles met elkaar', 'altijd blijven gaan' en 'Je doet het als team'.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Achahbar is langzaam, J?rgensen is dat zeer zeker niet. J?rgensen kreeg vandaag geen enkele panklare bal en dus had je vandaag niets gehad aan Kramer. Een J?rgensen kan zelf echter ook wat cre?eren.
 

stc

Well-known member
Ben terug uit Eindhoven. Het leek of de meeste spelers van PSV op 60/70% speelden (wat hoog is uitgedrukt). Daarnaast ook veel balverlies aan PSV zijde en maakte een aantal spelers een ongeconcentreerde indruk.
Dit PSV kan veel beter, al is het middenveld op dit moment dun bezaaid.

Over het algemeen was PSV beter in deze wedstrijd, al kwam AZ er een aantal keer goed uit.

De Jong had in de tweede helft de 2-0 moeten scoren. Verder had PSV in de tweede helft meer de snelheid van Narsingh moeten gebruiken t.o.v. van Eijden.
Na de 1-0 zakte PSV te veel in en liet AZ te veel komen.

In deze wedstrijd zag ik Schwaab goed invallen. PSV heeft er goed aangedaan om deze speler te halen, al begreep ik Cocu niet waarom hij niet meteen speelde.

Voorts was het fluitconcert in de rust niet voor PSV, voor het matige spel maar voor Kuipers. Het lijkt of Kuipers ook minder gaat fluiten. Zag een aantal zaken over het hoofd, waar hij kort op stond.

Speler Friday van AZ speelde nog niet heel goed, maar dat kan nog komen.
 

Maasveld

Well-known member
Voorts was het fluitconcert in de rust niet voor PSV, voor het matige spel maar voor Kuipers. Het lijkt of Kuipers ook minder gaat fluiten. Zag een aantal zaken over het hoofd, waar hij kort op stond.
Haha wat een treurigheid.
 

stc

Well-known member
Wat me verder opviel, was het veld van PSV. Vanaf de tweede ring zag/leek het veld niet goed eruit te zien. Had een beter veld verwacht, daar het veld in de zomer nieuw is aangelegd.
 

Forza AZ

Well-known member
Ben terug uit Eindhoven. Het leek of de meeste spelers van PSV op 60/70% speelden (wat hoog is uitgedrukt). Daarnaast ook veel balverlies aan PSV zijde en maakte een aantal spelers een ongeconcentreerde indruk.
Dit PSV kan veel beter, al is het middenveld op dit moment dun bezaaid.

Over het algemeen was PSV beter in deze wedstrijd, al kwam AZ er een aantal keer goed uit.

De Jong had in de tweede helft de 2-0 moeten scoren. Verder had PSV in de tweede helft meer de snelheid van Narsingh moeten gebruiken t.o.v. van Eijden.
Na de 1-0 zakte PSV te veel in en liet AZ te veel komen.

In deze wedstrijd zag ik Schwaab goed invallen. PSV heeft er goed aangedaan om deze speler te halen, al begreep ik Cocu niet waarom hij niet meteen speelde.

Voorts was het fluitconcert in de rust niet voor PSV, voor het matige spel maar voor Kuipers. Het lijkt of Kuipers ook minder gaat fluiten. Zag een aantal zaken over het hoofd, waar hij kort op stond.

Speler Friday van AZ speelde nog niet heel goed, maar dat kan nog komen.

AZ voetbalde goed mee, maar PSV had duidelijk de betere kansen, dus een verdiende overwinning voor PSV. De aanval van AZ was matig. Hopelijk wordt dat snel beter, anders moeten we net als vorig seizoen weer vroeg in de achtervolging gaan in de competitie.
 
Bovenaan