Inderdaad. Lijkt me dus binnen de ploeg ook niet meer serieus te nemen nu met z'n praatjes over 'alles met elkaar', 'altijd blijven gaan' en 'Je doet het als team'.
Blabla.. Mensen moeten niet zo zeiken op Kuyt. Speelde niet best en logische wissel maar ook zonder Kuyt kun je winnen van Twente. Seizoen is lang en Dirk gaat zijn momenten nog pakken hoor. Schiet volgende maand de winnende binnen in een Europese wedstrijd en hij is weer de man. :duim: Zondag gaat hij gewoon weer scoren in Almelo.
Dat denk ik ook wel, maar zodra Dirk een persoonlijke tegenslag krijgt te werken, gelden die kreten ineens niet meer en gaat meneer mokken. Dat vind ik niet passen bij de leidersrol van Kuijt.
Dat denk ik ook wel, maar zodra Dirk een persoonlijke tegenslag krijgt te werken, gelden die kreten ineens niet meer en gaat meneer mokken. Dat vind ik niet passen bij de leidersrol van Kuijt.
Dit dus helemaal, ik kan hem echt niet serieus nemen.Dat denk ik ook wel, maar zodra Dirk een persoonlijke tegenslag krijgt te werken, gelden die kreten ineens niet meer en gaat meneer mokken. Dat vind ik niet passen bij de leidersrol van Kuijt.