Jep... AZ zakt in, maar countert heel gevaarlijk. PSV veel te slordig.
Zover zakt AZ niet in. Als dat inzakken is, dan doet PSV dat nog meer.
Ik vind AZ beter beginnen.
Jep... AZ zakt in, maar countert heel gevaarlijk. PSV veel te slordig.
Ik vind AZ beter beginnen.
Willems laat duidelijk zien dat hij een stap hogerop kan.
Nu staat Locadia ook altijd op een positie waar ie niet hoort en waar je als PSV makkelijk een betere speler voor moet kunnen krijgen.Lens heeft meer laten zien bij PSV dan Locadia, al is die laatste nog jong.
Ik had het over buitenspel staan... Daar was Lens ook zo goed in..Lens heeft meer laten zien bij PSV dan Locadia, al is die laatste nog jong.
Nee hoor, die heb ik ook aan. Maar PSV wil ik wel even zien.Zijn de Spelen afgelopen JMD?
Nu staat Locadia ook altijd op een positie waar ie niet hoort en waar je als PSV makkelijk een betere speler voor moet kunnen krijgen.
Nu staat Locadia ook altijd op een positie waar ie niet hoort en waar je als PSV makkelijk een betere speler voor moet kunnen krijgen.
Tsja het is gewoon een spits en als je hem daar neerzet scoort ie er wel 20 in een seizoen. Op een andere positie houdt het niet over.PSV wil blijkbaar zo graag kunnen laten zien dat jeugdspelers echt een kans krijgen dat Locadia elke week slecht mag spelen en alsnog steeds in de basis staat.