26e speelronde

Joost

Well-known member
Wel een zure nederlaag voor ons. Roda creeerde een hoop meer kansen dan Vitesse en had eigenlijk glansrijk kunnen winnen. Uiteindelijk zie je dat de ploeg leeggespeelt is het laatste kwartier, waarom Kalezic het evenwicht op het middenveld niet herstelde door Gullon voor Poepon te brengen is met een raadsel. Dat was ook het enige kwartier dat Vitesse echt sterker leek terwijl Roda ook nog kansen kreeg. Dat ze dan in de laatste minuut 1-2 maken is erg balen.

Lindhout floot zo op het oog een uitstekende wedstrijd, vorig jasr in de JL was ik er niet van onder de indruk maar vandaag prima.
 

SanMark.

Well-known member
Ook de grens heeft medelijden met Feyenoord en besluit om niet te vlaggen voor buitenspel van Kramer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
26e speelronde

Volgende keer skip ik denk ik ook maar de eerste twaalf minuten. Wat een enorme kut pot weer.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het is buitenspel, maar als je de beelden op gewone snelheid afspeelt, is dat amper te zien. Maar goed, de discussie over videoreferees is in volle gang.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ga gewoon voetballen en je kan een resultaat halen. Cambuur durft ook niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is buitenspel, maar als je de beelden op gewone snelheid afspeelt, is dat amper te zien. Maar goed, de discussie over videoreferees is in volle gang.

Dus iets meer reden om te miepen dan een bal van de lijn waar men nog steeds niet van kan vaststellen of hij er over was en de pingel toen de pot toch al was beslist.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch had de de grensrechter het moeten zien want hij stond op een lijn.

Ik heb de beelden niet, maar als je het met het blote oog niet met zekerheid kan zien dan is de twijfel in het voordeel van de aanvallende partij.
 

De Wolf

Well-known member
Arbitrage was matig. Cambuur kreeg ook een onterechte vrije trap na een overtreding van Van Beek.
 

Bernardo

Well-known member
Geen 1 buitenspeler op de bank, wat een drama joh. Schandalig. Alles voor een punt Keizertje.
 
Bovenaan