26e speelronde

SanMark.

Well-known member
Het is buitenspel, maar als je de beelden op gewone snelheid afspeelt, is dat amper te zien. Maar goed, de discussie over videoreferees is in volle gang.

Klopt dit zijn dingen die met het blote oog nauwelijks waarneembaar zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Weer een godsgruwelijk slechte pot zoals eigenlijk vrijwel ieder pot onder Van Bronckhorst. Het Barcelona spelletje komt er nog niet helemaal uit zullen we maar zeggen. Haal je dit seizoen voor velen miljoenen twee verdedigende middenvelders en dan mag Van der Heijden in de slotfase op die positie invallen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou, wat een drama was dat weer. Ik had net zo goed wel bij die club kunnen staan die pas in de 12e minuut naar binnen ging. Want het voetbal ging weer helemaal nergens over. Cambuur is echt ??n van de slechtste ploegen die ik de afgelopen jaren in de Kuip heb gezien. En dan nog hadden ze vandaag niet hoeven te verliezen. Onbegrijpelijk dat ze na de 1-1 achteruit gingen lopen, want Feyenoord was rijp voor de slacht. En die keeper is trouwens echt lachwekkend.

Nou, Gio zal wel tevreden zijn. Het stond goed enzo. En ze hebben hard gewerkt. Maar ik vind er geen fuck meer aan. Die bekerfinale, daar heb ik zin in. De rest van de wedstrijden kunnen me gestolen worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als Cambuur niet net zo laf was als Roda JC, dan hadden ze kunnen winnen.

Het enige waar ik nog naar uitkijk is ook die bekerfinale. Hopelijk dat ik een kaartje kan bemachtigen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gio vond het een topweek en was blij dat zijn team er op dit cruciale moment stond. Daarom krijgen de spelers als beloning twee dagen vrij.

Dit zegt genoeg...
 

Max

Administrator
Forumleiding
26e speelronde

Gio vond het een topweek en was blij dat zijn team er op dit cruciale moment stond. Daarom krijgen de spelers als beloning twee dagen vrij.

Dit zegt genoeg...

Misschien kan Van Bronckhorst zichzelf tot en met het einde van het seizoen vrij geven.

Feyenoord - De Graafschap, Feyenoord - Excelsior en Feyenoord - FC Groningen allen op de zaterdagavond beloven een feest te worden. Dan mogen we het seizoen nog in stijl afsluiten tegen NEC thuis. De playoffs sla ik denk ik even over.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Misschien kan Van Bronckhorst zichzelf tot en met het einde van het seizoen vrij geven.

Lijkt me een uitstekend idee.

Oh en ik lees net dat er bij de volgende thuiswedstrijd weer protestacties op de planning staan. Wat een feest. Hopelijk mag ik gewoon weer doorlopen naar m'n plekje van de heren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
26e speelronde

Lijkt me een uitstekend idee.

Oh en ik lees net dat er bij de volgende thuiswedstrijd weer protestacties op de planning staan. Wat een feest. Hopelijk mag ik gewoon weer doorlopen naar m'n plekje van de heren.

Zal toch wel? Vandaag werd ik iig niet belemmerd. Daarnaast kun je je wellicht beter wel tegenhouden. Scheelt je weer twaalf minuten ergenis.

Zijn die lui allemaal eigenlijk in hun nopjes met Van Bronckhorst?
 

JMD

Well-known member
Misschien kan Van Bronckhorst zichzelf tot en met het einde van het seizoen vrij geven.

Feyenoord - De Graafschap, Feyenoord - Excelsior en Feyenoord - FC Groningen allen op de zaterdagavond beloven een feest te worden. Dan mogen we het seizoen nog in stijl afsluiten tegen NEC thuis. De playoffs sla ik denk ik even over.

Als je zo doorspeelt qua resultaten heb je geen playoffs nodig...

Die 3-1 trouwens van vanavond, wat dramatisch verdedigd. Wel goed doorgezet van Elia overigens. En die assist van Kramer bij de 1-0 was gewoon heel goed.
 

Abubakari

Well-known member
Cambuur is echt ??n van de slechtste ploegen die ik de afgelopen jaren in de Kuip heb gezien.
En dat terwijl je elke 14 dagen Feyenoord in de Kuip ziet spelen...
Wel weer lullig zoals Cambuur verliest, maar je ziet het al aankomen dat het na de 1-1 wel weer vlot 2-1 zal worden.

Nee dat is niet zuur buitenspel is buitenspel dus terecht afgekeurd.

Dat is dus wel zuur, want het was geen buitenspel. Had nog maar moeten zien of AZ hem anders wel had gewonnen.

Ajax alweer 4 goals in ??n wedstrijd, februari dip is weer voorbij, op naar de titel!
 
Bovenaan