26e speelronde

Forza AZ

Well-known member
Dat is dus wel zuur, want het was geen buitenspel. Had nog maar moeten zien of AZ hem anders wel had gewonnen.
Inderdaad geen buitenspel. Was dus blijkbaar een goedmakertje voor de niet gegeven strafschop(pen) voor AZ in de 1e helft. De arbitrage was dus weer eens dramatisch met Nijhuis, zoals bijna gewoon begint te worden.
Niet voor niets zingen we bij AZ tegenwoordig bij een arbitrale dwaling: "Hij is nog slechter dan Nijhuis". ;)
 

Abubakari

Well-known member
PSV pakt van alle clubs de meeste punten na een Europese wedstrijd.
Makkie 1-0 derhalve.

Klopt niks van, dat is Ajax namelijk. PSV liet voor de winterstop juist doorlopend punten liggen na hun CL successen. Terwijl Ajax van de laatste 20 wedstrijden na een EC wedstrijd er maar 1 of 2 niet won.

Het is best leuk hoor, dat gezwets van je, maar het zet natuurlijk niet veel zoden aan de dijk, bovendien is bluffen ook niet iets voor PSV'ers. Gewoon maar niet meer doen. Gewoon blij zijn dat je tussen de Ajax titels in ook een keer kampioen mocht worden, handjes stijf dichtknijpen en geduldig afwachten, misschien over een jaar of 4 weer eens, maar voorlopig niet. Maar dat weet je zelf ook heus wel, ouwe fantast die je bent.


Inderdaad geen buitenspel. Was dus blijkbaar een goedmakertje voor de niet gegeven strafschop(pen) voor AZ in de 1e helft. De arbitrage was dus weer eens dramatisch met Nijhuis, zoals bijna gewoon begint te worden.
Niet voor niets zingen we bij AZ tegenwoordig bij een arbitrale dwaling: "Hij is nog slechter dan Nijhuis". ;)

Studio Sport niet gezien zeker? Die eerste was een overduidelijke schwalbe waar Janssen ontsnapt aan geel.

Die tweede had inderdaad op de stip gekund, de derde werd ook daadwerkelijk gegeven.


Mij maakt het verder niet uit, voor cambuur is het beter zo en voor Ajax is AZ ook geen concurrent. Feit blijft dat als Excelsior op 1-1 komt AZ het nog vrij lastig had gekregen om de winst binnen te halen, al zeg ik dat wel op basis van de samenvatting.
 

gevegt

Well-known member
Klopt niks van, dat is Ajax namelijk. PSV liet voor de winterstop juist doorlopend punten liggen na hun CL successen. Terwijl Ajax van de laatste 20 wedstrijden na een EC wedstrijd er maar 1 of 2 niet won.

Het is best leuk hoor, dat gezwets van je, maar het zet natuurlijk niet veel zoden aan de dijk, bovendien is bluffen ook niet iets voor PSV'ers. Gewoon maar niet meer doen. Gewoon blij zijn dat je tussen de Ajax titels in ook een keer kampioen mocht worden, handjes stijf dichtknijpen en geduldig afwachten, misschien over een jaar of 4 weer eens, maar voorlopig niet. Maar dat weet je zelf ook heus wel, ouwe fantast die je bent.
Ik heb gewoon gelijk en jij bent een duffe drent.

Hup PSV!
 

Forza AZ

Well-known member
Studio Sport niet gezien zeker? Die eerste was een overduidelijke schwalbe waar Janssen ontsnapt aan geel.

Die tweede had inderdaad op de stip gekund, de derde werd ook daadwerkelijk gegeven.
Er waren wel 4 situaties voor rust waarbij in het stadion aan een strafschop werd gedacht. ??n daarvan was inderdaad een overduidelijke schwalbe, ??n was een 100% strafschop. Die andere 2 waren twijfelgevallen. Vandaar dat ik het meervoud ook tussen haakjes had gezet.

Feit blijft dat als Excelsior op 1-1 komt AZ het nog vrij lastig had gekregen om de winst binnen te halen, al zeg ik dat wel op basis van de samenvatting.
AZ had moeite het grote veldoverwicht om te zetten in doelrijpe kansen, dus was zeker nog een klus geweest om dan alsnog de (verdiende) winst binnen te slepen. Aan de andere kant had het dus voor rust al 2-0 of 3-0 moeten zijn als Nijhuis de strafschop(pen) had toegekend, waarmee het al lang beslist was geweest.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
jij bent een duffe drent.
Het wordt echt meelijwekkend, nu kun je de avatars van SanMark. en die van mij al niet eens meer uit elkaar houden. Toch sneu om je zo af te zien takelen.
Je teksten waren al nooit sterk, maar het is nu echt heel erg aan het worden. :eek:mg:

Forza AZ zei:
Er waren wel 4 situaties voor rust waarbij in het stadion aan een strafschop werd gedacht. ??n daarvan was inderdaad een overduidelijke schwalbe, ??n was een 100% strafschop. Die andere 2 waren twijfelgevallen. Vandaar dat ik het meervoud ook tussen haakjes had gezet.

De gevallen die de samenvatting niet halen kun je gerust scharen onder de noemer niks aan de hand.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die buitenspel goal had de grensrechter toch wel moeten zien als ik het nu terug zie.
 
Bovenaan