JMD
Well-known member
Ik vergat er een smiley bij te zetten.
Hehe, ik heb een opvolger, want deze snapte ik zelfs zonder een smiley...
Ik vergat er een smiley bij te zetten.
Ben ik met je eens, wie vind jij dan die 3?
Ik denk:
Beter bij Ajax: Bazoer en Cillessen
Beter bij PSV: Guardado en De Jong
En die lijkt zijn plek dan weer juist kwijt te raken aan van Ginkel.Tsja, verder zijn het een beetje posities waarbij er zoveel verschillende spelers spelen dat het lastig is om een vergelijking te maken. Hendrikx en Gudelj misschien nog maar verder weet ik het niet.
Moreno en El Ghazi ook wel, dus houd je eigenlijk maar 3 twijfelgevallen over.
Dat waag ik momenteel te betwijfelen.Aangezien ik niet eens kan bedenken wie er bij PSV RB staat is Tete ook beter.
Eens een zondag niet thuis gebleven voor het voetbal. In de wetenschap dat Feyenoord vaak als ik weg ben met de 3 punten aan de haal gaat. Mooi dat die reeks zich heeft voortgezet.![]()
Aangezien ik niet eens kan bedenken wie er bij PSV RB staat is Tete ook beter.
Denk niet dat Barca of Real interesse zullen hebben. Blijft alleen Atletico over en daar zullen ze vast een lijstje hebben met meerdere spelers voor die positie.Arias speelt over een tijdje gewoon bij een Spaanse topper hoor.
Lion Kaak is uitgesloten voor ??n competitie-, play-off- of bekerwedstrijd van het 1e elftal van De Graafschap, vanwege het trappen van een speler tijdens de wedstrijd De Graafschap – sc Heerenveen op 28 februari 2016.
De speler van De Graafschap accepteerde woensdagmiddag het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal.