25e speelronde

Abubakari

Well-known member
Haha, die zakte wel heel opzichtig door het ijs. Mede omdat AZ met drie man verdedigde en hun middenveld veel te ver van de verdediging af speelde.

Waarmee je dus alweer een antwoord hebt op de vraag waarom Brom niet naar Ajax moet.

Echt irritant,
Tom Egbers bij Studio Sport zei:
Volgens Jan & Alleman moet van den brom de nieuwe trainer van Ajax worden.
Zwakbegaafde media altijd met die korte termijn bullshit.
 

gevegt

Well-known member
Waarmee je dus alweer een antwoord hebt op de vraag waarom Brom niet naar Ajax moet.

Echt irritant,

Zwakbegaafde media altijd met die korte termijn bullshit.

De Boer bracht het aan en niet toevallig. Hij en vdBrom hebben dezelfde makelaar/ vriend.
 

Abubakari

Well-known member
De Boer bracht het aan en niet toevallig. Hij en vdBrom hebben dezelfde makelaar/ vriend.

Moet de Boer weten (ze hebben in de 90's ook samen bij Ajax gespeeld en zijn wellicht zelf ook bevriend), maar om dan gelijk bij Studio Sport te zeggen dat Jan & Alleman vindt dat ...etc.

Nou ja, het was een mooi weekend, weg met de kleine ergernissen maar weer.
 

Abubakari

Well-known member
PES5 nog iets te melden over Blom? 100% handsbal die hij over het hoofd ziet en waarmee hij Heerenveen uiteindelijk aan de zege helpt.:rumcolaa:
 

gevegt

Well-known member
Moet de Boer weten (ze hebben in de 90's ook samen bij Ajax gespeeld en zijn wellicht zelf ook bevriend), maar om dan gelijk bij Studio Sport te zeggen dat Jan & Alleman vindt dat ...etc.

Nou ja, het was een mooi weekend, weg met de kleine ergernissen maar weer.
Het viel me gewoon op dat De Boer over zijn graf regeerde. Dat heeft hij helemaal niet nodig.

Nog even over de wedstrijd, het viel me op dat Bazoer als tweede controlerende middenvelder speelde en Klaassen niet.
Goede zet van de Boer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
PES5 nog iets te melden over Blom? 100% handsbal die hij over het hoofd ziet en waarmee hij Heerenveen uiteindelijk aan de zege helpt.:rumcolaa:

PES zit lekker in de sneeuw en maakt zich niet druk om Blom.
Als hij al die flaters wil compenseren, dan hebben we nog wel een paar gelukjes nodig.

Overigens baart het zwakke spel me zorgen. Echt bijna niks afgedwongen. Volgende week cruciaal potje.
 

Forza AZ

Well-known member
Tja, over Ajax-AZ kan ik kort zijn. AZ haalde niet het niveau van de laatste weken en dan ben je dus gewoon kansloos tegen Ajax. Tegen 10 man leek er nog even misschien een stuntje in te zitten, maar dat was ook al weer snel over.
Gelukkig niet veel schade dit weekend. Van de achtervolgers haalde alleen Feyenoord punten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Weer zo'n wedstrijd waarbij het dan weer net is alsof de tegenstander opzichtig faalt ipv dat het uitstekende spel van ons daar wellicht debet aan kan zijn. Tijd geleden dat ik het zo goed maar ook vermakelijk vond, nou ja, heel spectaculair was het ook niet maar ik vond het echt goed vanmiddag (2 keer een half uur gezien). Als ze deze lijn door kunnen trekken dan zie ik een kampioenschap er zomaar nog van komen, ondanks dat PSV op 11 posities beter is. Des te knapper dat je dan nog kampioen wordt.
 

Forza AZ

Well-known member
Het was gisteren een combinatie van beide. Ajax speelde gewoon heel sterk en AZ was wat minder scherp dan de laatste weken.
 

DeftonesJP

New member
Het was ook een van de weinige keren dat Ajax ruimte kreeg. Ik hoop dat de omzetting Gudelj en Bazoer de reden was maar ik vrees dat Ajax het veel lastiger gaat krijgen tegen ploegen die geen ruimte weg geven. Dit AZ slaagde er niet in om druk te zetten en gaf zelf wel veel ruimte weg. Dat is lekker voetballen natuurlijk. Hopelijk komt er beter voetbal als Bazoer op zes blijft en Gudelj richting vijandelijk doel mag maar ik dat is meer hoop dan verwachting eerlijk gezegd.
 

Eef de Kip

Well-known member
Is ook zo hoor, tegen ploegen die willen voetballen ziet het er wel vaker redelijk tot goed uit. Probleem is dat je bij ploegen die de boel dichtgooien te weinig cre?ert.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Probleem is dat je bij ploegen die de boel dichtgooien te weinig cre?ert.

Nou ja, het ligt ook aan het spel van Ajax. Dat eeuwige geschuif achterin en op het middenveld geeft elke tegenstander die dat wil alle tijd om de handbalverdediging weer op te bouwen. Ajax wint dan vaak wel door de individuele klasse, maar slinger toch eens een bal de zestien in. En al staan daar 3 verdedigers van 2 meter, je trekt ze wel uit elkaar en veroorzaakt paniek.
 

fr-keff

Active member
Eens een zondag niet thuis gebleven voor het voetbal. In de wetenschap dat Feyenoord vaak als ik weg ben met de 3 punten aan de haal gaat. Mooi dat die reeks zich heeft voortgezet. :)
 

Fregge

Well-known member
Weer zo'n wedstrijd waarbij het dan weer net is alsof de tegenstander opzichtig faalt ipv dat het uitstekende spel van ons daar wellicht debet aan kan zijn. Tijd geleden dat ik het zo goed maar ook vermakelijk vond, nou ja, heel spectaculair was het ook niet maar ik vond het echt goed vanmiddag (2 keer een half uur gezien). Als ze deze lijn door kunnen trekken dan zie ik een kampioenschap er zomaar nog van komen, ondanks dat PSV op 11 posities beter is. Des te knapper dat je dan nog kampioen wordt.

PSV op 11 posities beter? Echt niet. Er zouden er 3 van PSV vast in de basis bij Ajax staan en vice versa. De rest is een gevalletje vorm.
 

JMD

Well-known member
PSV op 11 posities beter? Echt niet. Er zouden er 3 van PSV vast in de basis bij Ajax staan en vice versa. De rest is een gevalletje vorm.

Ben ik met je eens, wie vind jij dan die 3?
Ik denk:
Beter bij Ajax: Bazoer en Cillessen
Beter bij PSV: Guardado en De Jong
 
Bovenaan