25e speelronde

gevegt

Well-known member
Hoe wij spelen laten we minimaal nog 11 punten liggen. Ajax daarentegen gaat alles winnen.
 

JMD

Well-known member
Hoe wij spelen laten we minimaal nog 11 punten liggen. Ajax daarentegen gaat alles winnen.

Mwah, dat geloof ik niet.

Ik zie ons in hoogstens 3 duels nog punten verspelen, bij Roda en AZ en thuis tegen Ajax.
Ajax hoogstens bij Heerenveen en ons.
 

gevegt

Well-known member
Mwah, dat geloof ik niet.

Ik zie ons in hoogstens 3 duels nog punten verspelen, bij Roda en AZ en thuis tegen Ajax.
Ajax hoogstens bij Heerenveen en ons.

Dus jij denkt dat Ajax kampioen wordt.

Thuis winnen we ( makkie 1-0. ) als AZ dan nog steeds met zijn hoofd bij de beker zit, lopen we er overheen, Roda is dan allang blij dat ze veilig zijn.
Kortom, appeltje eitje.
 

JMD

Well-known member
Dus jij denkt dat Ajax kampioen wordt.
Dat zeg ik nergens. Ik hou het nog steeds op PSV, maar had niet verwacht dat Ajax vandaag zo eenvoudig zou winnen, Ajax wordt steeds beter.

Het duel over 3 weken wordt heel belangrijk.


Zie net de samenvatting van Ajax - AZ, maar hoe dom is El Ghazi, bij 3-0 laat je die vent toch lopen?
En die 4-1 lijkt buitenspel?
 

gevegt

Well-known member
Ook wij worden steeds nog steeds beter. We zijn echt op alle posities beter, kunnen nog compacter spelen dan Ajax en hebben veel meer spelers die het verschil kunnen maken.
 

JMD

Well-known member
Ook wij worden steeds nog steeds beter. We zijn echt op alle posities beter, kunnen nog compacter spelen dan Ajax en hebben veel meer spelers die het verschil kunnen maken.

Je hebt weer gedronken... Op alle posities beter is kul. Sowieso Cillessen en Bazoer zijn beter dan hun evenknie bij PSV.
 

gevegt

Well-known member
Op alle posities beter is kul. Sowieso Cillessen en Bazoer zijn beter dan hun evenknie bij PSV.
Zoet is echt niet slechter dan die penaltyfaalangst.
Bazoer rent net iets slimmer dan Pr?pper, maar dat is ook niet zo moeilijk. Aan de bal kan Bazoer nu al niet in zijn schaduw staan.
 

gevegt

Well-known member
Haha, Cillessen beter dan Zoet.
Veel mensen leven in het verleden en weigeren de progressie van een ander te zien.

Omdat ik weet dat een keeper niet snel wordt gewisseld, geef ik Cillissen nog twee jaar in oranje.
Alleen Krul kan Zoet dan nog tegenhouden.
 

Pascallovic

Well-known member
Veel mensen leven in het verleden en weigeren de progressie van een ander te zien.

Omdat ik weet dat een keeper niet snel wordt gewisseld, geef ik Cillissen nog twee jaar in oranje.
Alleen Krul kan Zoet dan nog tegenhouden.
Over in het verleden leven gesproken. Krul was vorig seizoen niks bijzonders en dit seizoen alleen maar geblesseerd...
 

Abubakari

Well-known member
Nou, niet veel over Ajax-AZ. Al is dat op DVK natuurlijk goed nieuws. Mooie 4-1 zege op de ploeg in vorm, eindelijk weer eens wat meer gescoord en ruim gewonnen.
Cambuur van de laatste plaats, mooi weekend.

:heinz: :heinz: :heinz: :heinz: - :eek:mg:
Dat wordt dus geen CL voor AZ Leo. Al kan het natuurlijk nog steeds.
 

Pascallovic

Well-known member
Nou, niet veel over Ajax-AZ. Al is dat op DVK natuurlijk goed nieuws. Mooie 4-1 zege op de ploeg in vorm, eindelijk weer eens wat meer gescoord en ruim gewonnen.
Cambuur van de laatste plaats, mooi weekend.

:heinz: :heinz: :heinz: :heinz: - :eek:mg:
Dat wordt dus geen CL voor AZ Leo. Al kan het natuurlijk nog steeds.
Over 2 wedstrijden kan het niet meer.:duim:
 

Pascallovic

Well-known member
@ Pascallo: Ik heb alleen de samenvatting gezien, was het echt goed of vooral effici?nt van Ajax?
Wat mij betreft de beste wedstrijd van het seizoen, die rode kaart was natuurlijk jammer, maar ook met 10 man niet echt in de problemen gekomen. Er werden aardig wat kansen gecreeerd uit veldspel. Een Younes had er minimaal eentje moeten maken bijvoorbeeld. Dat je na de rode kaart niet meer aan veel kansen komt is natuurlijk logisch, maar de stand was zeker niet geflatteerd toen die derde er in ging.
 

Abubakari

Well-known member
Is toch wel vaak zo dat ze moeizaam uit de winterstop komen en dan richting maart opeens weer beter gaan spelen.
 

gevegt

Well-known member
Wat mij betreft de beste wedstrijd van het seizoen, die rode kaart was natuurlijk jammer, maar ook met 10 man niet echt in de problemen gekomen. Er werden aardig wat kansen gecreeerd uit veldspel. Een Younes had er minimaal eentje moeten maken bijvoorbeeld. Dat je na de rode kaart niet meer aan veel kansen komt is natuurlijk logisch, maar de stand was zeker niet geflatteerd toen die derde er in ging.

Wat was de inbreng van AZ voor deze goede overwinning?
 
Bovenaan