25e speelronde

Eef de Kip

Well-known member
Tsja, verder zijn het een beetje posities waarbij er zoveel verschillende spelers spelen dat het lastig is om een vergelijking te maken. Hendrikx en Gudelj misschien nog maar verder weet ik het niet.
 

Maasveld

Well-known member
Tsja, verder zijn het een beetje posities waarbij er zoveel verschillende spelers spelen dat het lastig is om een vergelijking te maken. Hendrikx en Gudelj misschien nog maar verder weet ik het niet.
En die lijkt zijn plek dan weer juist kwijt te raken aan van Ginkel.
 

De Wolf

Well-known member
Eens een zondag niet thuis gebleven voor het voetbal. In de wetenschap dat Feyenoord vaak als ik weg ben met de 3 punten aan de haal gaat. Mooi dat die reeks zich heeft voortgezet. :)

Hoeven we Rezakloens niet meer naar het buitenland te sturen. Keff moet gewoon niet thuis zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Aangezien ik niet eens kan bedenken wie er bij PSV RB staat is Tete ook beter.

Bij PSV staat toch de altijd kaartenpakkende en oeverloos naar voren dravende om vervolgens zijn mannetje vergetende Arias op rechtsback? Ja, dan is zelfs de rechtsback van Cambuur beter.
 

Joost

Well-known member
Dit is toch echt merkwaardig;

Lion Kaak is uitgesloten voor ??n competitie-, play-off- of bekerwedstrijd van het 1e elftal van De Graafschap, vanwege het trappen van een speler tijdens de wedstrijd De Graafschap – sc Heerenveen op 28 februari 2016.

De speler van De Graafschap accepteerde woensdagmiddag het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal.

Sinds wanneer krijgt iemand maar 1 duel schorsing voor natrappen?
 
Bovenaan