20e speelronde

inhethoekje

Active member
En om nu Kramer af te vallen, ik vond hem tot zijn blessure niet eens zo slecht, ik zag hem 2 kansen missen, dat is al meer als in de voorgaande 6 wedstrijden.
 

inhethoekje

Active member
Het is ??n grote familie, dat wilden ze toch? Spelers die Gio roepen ipv meneer Van Bronckhorst. Kuyt en Eilia die altijd blijven staan hoe beroerd ze ook spelen. Plotseling hebben we een lange weg te gaan zegt de trainer tegen de microfoon van de NOS. Nou, lekker is dat. Zijn we toch al die tijd voor de gek gehouden. Gelukkig zijn de fans gek genoeg om te blijven komen kijken want als ze zondag per ongeluk winnen van ADO loopt iedereen weer in polonaise De Kuip uit. Topsportmentaliteit is voor profclubs en niet voor clubs waar mensen elkaar aanspreken met ome Gerard en tante Lien en waar ze alleen kijken naar beelden van vroeger.....

De hele 2e ring volhangen met borden vol loze kreten, dat maakt de tegenstander pas bang.
 

inhethoekje

Active member
Kijk als je in Rotterdam-Rijnmond woont is het al ruk als ze verliezen maar als je in de provincie woont is het nog veel erger, lekkere nachtdienst gehad tussen Ajacieden, NEC''ers en Vittessenaren.

Gaat lekker zo.

Ben er schijtziek van, ik ben zelfs uitgeluld als er weer iemand begint te ouwehoeren over Feyenoord, vind het allemaal wel best, en dat gebeurt mij niet snel meestal scheld ik ze de huid vol maar ik kan de energie er niet meer voor opbrengen.
 

JFK

Well-known member

inhethoekje

Active member
Miramar verwoorde het goed, zolang wij de club zien als een leuk tijdverdrijf word het nooit wat.

Op het begin spelen we leuk, halen we punten, gaan we in de polonaise al richting de Coolsingel om er vlak voor de winterstop achter te komen dat de competitie 34 wedstrijden telt.
 

Miramar

Well-known member
Kijk als je in Rotterdam-Rijnmond woont is het al ruk als ze verliezen maar als je in de provincie woont is het nog veel erger, lekkere nachtdienst gehad tussen Ajacieden, NEC''ers en Vittessenaren.

Gaat lekker zo.

Ben er schijtziek van, ik ben zelfs uitgeluld als er weer iemand begint te ouwehoeren over Feyenoord, vind het allemaal wel best, en dat gebeurt mij niet snel meestal scheld ik ze de huid vol maar ik kan de energie er niet meer voor opbrengen.


Ik ben er zo ziek van en blij dat ik vandaag vrij ben. Mijn whatsapp stroomt weer vol met berichten van philipsmensjes en ajaxvriendjes. Waarom overkomt een Feyenoord supporter dit zo vaak?
 

De Wolf

Well-known member
Jamel was al niet te positief over Gio. Ik vraag mij af of hij wel geschikt is. Zet dan gewoon Louis voor de groep.
 

De Wolf

Well-known member
Ik ben er zo ziek van en blij dat ik vandaag vrij ben. Mijn whatsapp stroomt weer vol met berichten van philipsmensjes en ajaxvriendjes. Waarom overkomt een Feyenoord supporter dit zo vaak?

Feyenoord is de topclub voor Masochisten. Alleen je Ajaxvriendjes hebben het al zwaar wanneer ze niet kampioen worden.
 

inhethoekje

Active member
Ik ben er zo ziek van en blij dat ik vandaag vrij ben. Mijn whatsapp stroomt weer vol met berichten van philipsmensjes en ajaxvriendjes. Waarom overkomt een Feyenoord supporter dit zo vaak?

Onderweg naar het werk valt de 1-1, even gestopt bij een pompstation om de goal te kijken, dacht ''dan maar 1 punt, heb ik geen gezeik aan de kop vannacht''.

Rij je de parkeerplaats op bij het werk, zie je op de mobiel weer een popup van Fox, staat het verdikemme 1-2 en moet je de kleedruimte in met Ajacieden, NEC''ers en Vitessenaren.

En dan moet je verdomme nog 8 uur werken, kutclub!
 

De Wolf

Well-known member
Onderweg naar het werk valt de 1-1, even gestopt bij een pompstation om de goal te kijken, dacht ''dan maar 1 punt, heb ik geen gezeik aan de kop vannacht''.

Rij je de parkeerplaats op bij het werk, zie je op de mobiel weer een popup van Fox, staat het verdikemme 1-2 en moet je de kleedruimte in met Ajacieden, NEC''ers en Vitessenaren.

En dan moet je verdomme nog 8 uur werken, kutclub!

Wees blij dat je niet in Heerenveen werkt. Heb ik 8 jaar gedaan en regelmatig een hel. De doorsnee Heerenveensupporter is ook vaak Ajacied geweest.
 
Bovenaan