20e speelronde

leo1949

Well-known member
Wat AZ voor de winterstop had dat heeft Feyenoord nu.
Gauw een goede verdediger halen en weer winnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Man man man, wat een wanvertoning weer. Niet te geloven hoe je zo'n wedstrijd weggeeft. Tot de 0-1 helemaal niks aan de hand en dan staat die gigantische prutser van een Arie weer te pitten en stort het als een kaartenhuis in elkaar. Niet dat het daarvoor zo goed was, maar toen waren we wel de bovenliggende partij. Daarna bij tijd en wijlen gewoon zoek gespeeld door een toch niet al te indrukwekkend Heerenveen. Ze liepen er soms doorheen alsof het F-jes voetbal was. Een wonder dat ze er uiteindelijk maar twee gemaakt hebben.

Friezen, gefeliciteerd met deze zwaar terechte overwinning.

Oh ja, Achahbar... Wat een goal joh!
 

zwammy

Well-known member
Tja,als je het van FB moet hebben houdt het natuurlijk snel op.

Schaars is natuurlijk niet meer goed genoeg, maar om zo'n relatieve niks toe doende wissel Cocu op af te rekenen wind ik nogal kortzichtig.

Nee, ik lees van vrienden die voor PSV zijn dat ze het niet eens zijn met zijn beslissingen. Die niet tevreden zijn met het voetbal en de keuzes. Ik volg PSV niet, maar hun dus wel, dus vandaar. Niets toe doende wissel, het leidde toch de 1-1 in?
 

Susa

New member
Ik vestig mijn hoop op Eric Botteghin. En laten we hopen dat zijn terugkeer ook Kongolo en van Beek weer een boostje gaat geven.

Wanneer zou hij weer fit zijn...?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja die goal van Feyenoord was schitterend om door een ringetje te halen.

Goal van het seizoen. Echt fantastisch gedaan. Verder bakte hij er net zo weinig van als de rest, daar niet van. Maar dat 'ie mooie goals kan maken dat blijkt wel weer.
 

De Wolf

Well-known member
Ik vestig mijn hoop op Eric Botteghin. En laten we hopen dat zijn terugkeer ook Kongolo en van Beek weer een boostje gaat geven.

Wanneer zou hij weer fit zijn...?

Ik heb er weinig vertrouwen in. Zelfs NAC op dit moment nog met gemak winnen in de Kuip
 

Max

Administrator
Forumleiding
Goal van het seizoen. Echt fantastisch gedaan. Verder bakte hij er net zo weinig van als de rest, daar niet van. Maar dat 'ie mooie goals kan maken dat blijkt wel weer.

Toch zou ik hem maar laten staan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat sowieso. Hij speelt hoe dan ook meer klaar dan Kramer.

Samen met Vilhena momenteel voor mij het enige lichtpuntje om naar uit te kijken. Ik zag deze wanvertoning al aankomen. Ik had al totaal geen zin om te gaan. Heb je zo'n goal gezien, dan ben je niet voor niets vroeg uit je werk weg gegaan en straks rond kwart voor een thuis.
 

Hankie

Well-known member
Samen met Vilhena momenteel voor mij het enige lichtpuntje om naar uit te kijken. Ik zag deze wanvertoning al aankomen. Ik had al totaal geen zin om te gaan. Heb je zo'n goal gezien, dan ben je niet voor niets vroeg uit je werk weg gegaan en straks rond kwart voor een thuis.
En Nelom was goed!
 

Ivanhoe

Active member
Die goal van Achabar levert geen ruk op, voor het overige raakte hij werkelijk geen knikker en liet zich werkelijk bij ieder duel kinderlijk eenvoudig wegzetten. De opgelegde kans die nog een punt kan opleveren mist hij. Prachtige omhaal, nul punten. Net zo veel waard als die schitterende goal van Vilhena zondag. Nul, niets, nada.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat sowieso. Hij speelt hoe dan ook meer klaar dan Kramer.
Dat valt toch wel mee? Tot die fantastische gelijkmaker was ie net zo onzichtbaar als Kramer in een gemiddelde wedstrijd. 1 kans vlak voor tijd en die wereldgoal. Dat was de inbreng van Achahbar gisteren in een uur voetbal. Dat is echt niet meer dan wat Kramer laat zien. Je ziet alleen meer passie bij hem dan bij Kramer voor de acties die mislukken.
 

Fabian

Active member
Dit is niet fijn wakker worden. Zeker niet als je de kranten en social media onder ogen krijgt.

Dit Feyenoord is het slechtste wat ik nog gezien heb en ik heb meerdere crisissen meegemaakt, maar geen open huis als dit. Het is niet normaal hoe makkelijk de tegenstander de weg naar de goal vindt. Ik kan begrijpen wanneer Vermeer ongemakkelijk staat te wachten op de volgende bal die op hem afvliegt.

Feyenoord ontbeert aanvallend creativiteit, maar ook kracht. Het is allemaal klein, iel, technisch af en toe leuk. Het blaft, maar het bijt niet. Over de vleugels wordt ook niets meer gecreeerd.

Wanneer we dan uiteindelijk de bal verliezen, want een Vejinovic passt wel naar de tegenstander of een Elia passeert zijn man niet, is het helemaal circus. Dit Feyenoord speelt met zoveel ruimtes tussen de linies. Het is dan heel makkelijk om op snelheid en met lopende mensen die ruimtes af te schaffen. De rode loper wordt uitgelegd richting ons doel. Waar wij met breien er heel lang overdoen om eventueel tot een kans te komen, staat de tegenstander daar binnen luttele seconden.

Ik heb dit nog nooit gezien en het is aan de trainer om dit puzzeltje beter te doen passen. Kijk, je kunt Gustafson passeren om meer defensiviteit in te bouwen op het middenveld, maar je hebt daar geen reet aan wanneer a.) zijn vervanger iedere bal inlevert en b.) het verdere elftal van Feyenoord nog steeds bestaat uit eilandjes die elkaar niet verstaan. Verder ben ik er nog niet zeker van dat Van Bronckhorst tactisch iets toevoegt aan Feyenoord. Hij vindt geen oplossingen voor problemen en de tegenstander speelt nu ongekend hard in op onze zwaktes die boven komen drijven. Vier keer achter elkaar verloren... het is ongekend.

Oh ja... Van der Heijden kan gewoon echt niet. Ik heb niemand ooit in een Feyenoord-shirt zo vaak mis zien trappen wanneer hij verdedigend kan ingrijpen. De eerste kwartier dacht ik nog, hij speelt wel aardig, maar op het moment dat hij verdedigend getest wordt, zit je met een verhoogde hartslag van ergernis grijze haren te kweken. Wat een drama-verdediger. Die kan er echt geen kut van.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Dat valt toch wel mee? Tot die fantastische gelijkmaker was ie net zo onzichtbaar als Kramer in een gemiddelde wedstrijd. 1 kans vlak voor tijd en die wereldgoal. Dat was de inbreng van Achahbar gisteren in een uur voetbal. Dat is echt niet meer dan wat Kramer laat zien. Je ziet alleen meer passie bij hem dan bij Kramer voor de acties die mislukken.

Klopt, maar Achahbar heeft al ruim een half seizoen niet meer gespeeld en heeft vorig seizoen wel meer laten zien. Weliswaar bij Jong Feyenoord wel minuten gemaakt, maar daar stond Kazim negen van de tien keer in de spits. Die laatste bal moet er natuurlijk gewoon in. Geen idee of het met ritme te maken had, maar hij dacht aan buitenspel.
 

inhethoekje

Active member
Die laatste bal moet er natuurlijk gewoon in. Geen idee of het met ritme te maken had, maar hij dacht aan buitenspel.

Heeft niks te maken met wedstrijdritme of buitenspel,een ouwe lul die 40 jaar geen bal had aangeraakt had deze bal simpel opzij getikt naar Elia.
 

Miramar

Well-known member
Het is ??n grote familie, dat wilden ze toch? Spelers die Gio roepen ipv meneer Van Bronckhorst. Kuyt en Eilia die altijd blijven staan hoe beroerd ze ook spelen. Plotseling hebben we een lange weg te gaan zegt de trainer tegen de microfoon van de NOS. Nou, lekker is dat. Zijn we toch al die tijd voor de gek gehouden. Gelukkig zijn de fans gek genoeg om te blijven komen kijken want als ze zondag per ongeluk winnen van ADO loopt iedereen weer in polonaise De Kuip uit. Topsportmentaliteit is voor profclubs en niet voor clubs waar mensen elkaar aanspreken met ome Gerard en tante Lien en waar ze alleen kijken naar beelden van vroeger.....
 
Bovenaan