20e speelronde

Satyr

Administrator
Forumleiding

7W0lHzH.jpg
 

Susa

New member
Tjonge jonge en weer een nederlaag. Het begint nu zo langzamerhand wel wat zorgelijk te worden!!

Van Bronckhorst is aan zet. Zet die kleuterklas op scherp trainer!!

We staan immers (ik mis hem nu al) voor lul.
 

zwammy

Well-known member
Als je doelt omdat hij Pr?pper nog steeds opstelt, ben ik het met je eens.
Voor de rest vind ik het allemaal niet zo onlogisch.

De schaars wissel tegen Excelsior was ook niet hoogstaand. En zo zullen er nog wel een paar voorbeelden zijn. Mijn FB tijdlijn geeft iig aan dat het merendeel daarvan niet positief is naar Cocu.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bedankt Zwammy!

Ik vond hem ook verdiend trouwens. Wat een kansen!! Viel me inderdaad ook op dat Heerenveen vrij simpel onder de 'druk' van Feyenoord uit kon voetballen. Nu moet Foppe niet meer beginnen te kloten en deze mannen het vertrouwen geven. Met 2 controleurs staat het veel beter. Op naar zondag!!
 

gevegt

Well-known member
De schaars wissel tegen Excelsior was ook niet hoogstaand. En zo zullen er nog wel een paar voorbeelden zijn. Mijn FB tijdlijn geeft iig aan dat het merendeel daarvan niet positief is naar Cocu.

Tja,als je het van FB moet hebben houdt het natuurlijk snel op.

Schaars is natuurlijk niet meer goed genoeg, maar om zo'n relatieve niks toe doende wissel Cocu op af te rekenen wind ik nogal kortzichtig.
 

leo1949

Well-known member

Ik heb de zelfde. Misschien kun je een nieuwe halen bij de KPN.
Als dat niet gaat kun je ook een universele afstandsbediening nemen de code voor de afstandsbediening
is die van Motorola.
Ik heb een logitech Harmony en daar zit ie bij
 

leo1949

Well-known member
Het is een klik en play systeem.
Dus als je hem weer in elkaar zet zal hij het ook waarschijnlijk wel weer doen.
 
Laatst bewerkt:

Keyser S?ze

New member
Dit Feyenoord had vanavond niets. Geen strijdplan, geen tactiek, geen strijdlust, geen mentaliteit, geen voetbal, geen idee, werkelijk helemaal niets. Ik vond De Graafschap gisteren beter voetbal spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
20e speelronde

Geef Gio nou eens wat tijd.... Die man begint net. En ja, hij zal fouten gemaakt hebben, maar dat is een leerproces. Onder het eerste seizoen onder Cocu won PSV zelfs 7 of 8 duels op rij niet. Een jaar later hadden we 15 punten voorsprong op de nummer 2.

Tijd geven...

Bijlow ziet zelfs dat het middenveld al tijden niet staat. Nu is er de afgelopen anderhalf jaar vooral in die linie ge?nvesteerd waar slechts een vertrek van Clasie tegenover staat. Het wordt toch tijd dat Van Bronckhorst dat repareert. Sowieso voetbal op een paar wedstrijden/helften na dit seizoen niet om aan te gluren. Ik schaamde mij dood voor de ploeg toen ik begin december mijn vader meenam tegen Heracles. Dat was wellicht nog niet eens de slechtste wedstrijd.
 
Bovenaan