18e speelronde

Satyr

Administrator
Forumleiding
Feit is dat hij te vaak in zo'n situatie komt. Persoonlijk kan zijn schorsing me niet lang genoeg zijn, maar ja, het zal wel weer tegenvallen.
 

Joost

Well-known member
Zijn er al ergens beelden te zien van vd Berg? Via het twitteraccount van Fox is alleen het ene beeld van de hoge camera te zien.
 
G

Gast

Guest
Belangrijke overwinning vanavond bij toch een lastige ploeg onder moeilijke omstandigheden. Dus daar ben ik heel blij mee, maar had zo anders uit kunnen vallen. Cambuur had een strafschop moeten hebben en ook Room maakte een onzekere indruk. Iets wat hem zelden overkomt dus daar maak ik mij niet zo zorgen om. Wel gaat het voor Cultheld Kashia heel moeilijk worden om terug te vechten in de basis. De verdediging staat gewoon als een huis helemaal nu met Ota erbij die een hele goeie indruk achterliet. Deed dat ook al eerder in de oefenmatch tegen Anderlecht 45 minuten. Voorin waren Brown en Solanke matig, kennelijk nog niet helemaal uit de winterslaap.

Lekker debuut voor Maas, goeie wissels ook alleen Kashia 2 minuten voor tijd in laten vallen was onnodig en zelfs beetje een belediging. Op naar Ajax!
 

delmaestro

Well-known member
Ik vond het een matige pot. Kwam vooral door het veld. De verdediging van Cambuur had de automatismen nog niet te pakken met de nieuwe mensen achterin, en dat in combinatie met de gladheid zorgde geregeld voor zeer gevaarlijk balverlies. Diezelfde gladheid zorgde er vervolgens voor dat Vitesse de grote mogelijkheden die ze daardoor kregen verprutsten. Alhoewel Brown er natuurlijk zeker ??n had moeten maken voor rust.

Tweede helft was wel redelijk. Room had een of twee slechte inschattingen, maar ook daar speelde de gladheid een rol. Verder waren ze net iets feller en attenter bij de bal. Weinig kansen weggeven tot het laatste kwartier, toen ging Cambuur echt pompen.

De sliding op de bal van der Werff was een hele goede ingreep, niks aan de hand. De bal tegen de hand van Kruiswijk had wel op de stip gemoeten. Je ziet de bal opspringen en van richting veranderen. Al met al had je meer recht op de 3 punten dan Cambuur, dus gelukkig loon naar werken.

Weet niet wat het weer gaat doen, maar toch wel lekker dat er een dak zit op de Arena volgende week...
 

JMD

Well-known member
Zie net die rode kaart van Vd Berg terug... Wat een lachwekkende rode kaart, er gebeurt helemaal niets. De PEC-speler reageert er ook niet eens op.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mooie quizvraag over een paar jaar: Welke speler kreeg ooit rood nadat hij een vrije trap meekreeg
 

erka

Well-known member
Eerder naar huis gegaan. Wat een gepruts weer. Goals uit corners en verdedigers die voetballen alsof ze met poppen spelen.

Echt, wat hoop ik dat ze niet verlengen met de trainer.
 
Bovenaan