18e speelronde

erka

Well-known member
Ligt het ook niet een beetje aan Utrecht? Volgens mij wordt daar best iets moois neergezet.

Utrecht is zeker goed bezig. Dat mag ook wel een keer na alle miljoenen van Van Seumeren :)

Maar ik kijk vooral naar de eigen ploeg. En dan zie ik een ploeg die al een paar hondsberoerd voetbal speelt en waar het nu taktisch gewoon een zootje is en spelers niet de goede instelling hebben. 2 jaar geleden is vd Looi gered door Kostic. Vorig jaar door de beker mede dankzij een bijzonder gunstige loting. Maar als je het elke keer ziet dan is mijn conclusie: niet om aan te gluren zo slecht, doodlopend, kansloos spoor. Volgende!
 

Balderas

New member
Die rode kaart voor van den Berg was totaal onverwachts en onduidelijk. In het stadion was bij iedereen compleet onduidelijk waarom, na het zien van het eerste filmpje nog steeds trouwens. Dat het dan weer Joey is, is dan niet weer niet verrassend... Maar he, wat maakt het verder uit, die kaart kwam voor ons precies op het juiste moment.

Overigens is die van der Kerkhof een flapdrol eerste klasse. Heeft ons vorig seizoen ook al een keer punten gekost. Ventje is net nieuw op het hoogste niveau en vindt dat hij zich zelf nog moet bewijzen met beslissingen die volgens de letter der regel correct zijn.

Verder lekkere overwinning, team speelde vooral de eerste helft erg goed en laat wat mij betreft die van der Hart nu maar even staan dat hij wat vertrouwen kan tanken. Nu eindelijk een keeper waarbij ze mij niet onder het stoeltje weg hoeven te peuteren bij een hoge bal.

Oh ja en Gustavo Hebling, onthoud die naam...
 

Maasveld

Well-known member
Utrecht is zeker goed bezig. Dat mag ook wel een keer na alle miljoenen van Van Seumeren :)

Maar ik kijk vooral naar de eigen ploeg. En dan zie ik een ploeg die al een paar hondsberoerd voetbal speelt en waar het nu taktisch gewoon een zootje is en spelers niet de goede instelling hebben. 2 jaar geleden is vd Looi gered door Kostic. Vorig jaar door de beker mede dankzij een bijzonder gunstige loting. Maar als je het elke keer ziet dan is mijn conclusie: niet om aan te gluren zo slecht, doodlopend, kansloos spoor. Volgende!

Wellicht heeft Groningen enkele jaren boven zijn/haar stand geleefd en is dit gewoon het niveau waar ze thuis horen.
 

Keyser S?ze

New member
Wellicht heeft Groningen enkele jaren boven zijn/haar stand geleefd en is dit gewoon het niveau waar ze thuis horen.

Tuurlijk niet. Groningen doet het al jaren goed en Van der Looi presteert gewoon naar behoren met zijn team. Vergeet ook niet dat Groningen elke keer weer haar beste spelers moet laten gaan en aan de trainer om er dan toch weer iets van te maken. Ook dit seizoen worden Kieftenbeld, Cherry en Bottghin verkocht en toch draaien ze gewoon weer in het linkerrijtje mee.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
2 duels voor Vd Berg waarvan 1 voorwaardelijk. Lachwekkend gewoon. Als het echt natrappen was, dan staat daar veel meer voor. Absoluut in beroep gaan nu. Ook al weet je dat het vechten tegen de bierkaai is.
 

Bernardo

Well-known member
Overigens: Als ze hem bestraffen voor natrappen, dan komt Joey er nog goed vanaf. Normaal gesproken heb je daar minimaal 3 wedstrijden voor..
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Overigens: Als ze hem bestraffen voor natrappen, dan komt Joey er nog goed vanaf. Normaal gesproken heb je daar minimaal 3 wedstrijden voor..

Dat vind ik dan ook het rare. Het is dus blijkbaar geen natrappen. Ze doen maar wat in Zeist.
 

Batigoal

Well-known member
De onnatuurlijke beweging richting die Zwolle-speler is er gewoon vlak voordat hij neer gaat. Dat liet dat andere camerastandpunt duidelijk zien. Alleen Van den Berg raakt zijn tegenstander met die trap niet, dus de vraag is of je hem daarvoor moet schorsen.
 

Balderas

New member
De onnatuurlijke beweging richting die Zwolle-speler is er gewoon vlak voordat hij neer gaat. Dat liet dat andere camerastandpunt duidelijk zien. Alleen Van den Berg raakt zijn tegenstander met die trap niet, dus de vraag is of je hem daarvoor moet schorsen.

Dan is het alsnog een trappende beweging naar de speler, al dan niet raak maakt niet zoveel meer uit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerenveen in beroep. En terecht. Overigens is tegen Dirk Marcellis dan weer niets te doen. Als er iemand een rode kaart verdiende zaterdag, dan was hij het.
 
Bovenaan