18e speelronde

PES5

Administrator
Forumleiding
Je hebt er wel ineens weer flink vertrouwen in Bernardo. Denk je dat Vd Vegt nu wel ineens de juiste spelers haalt?
 

Bernardo

Well-known member
Dat is de vraag. Heb niet heel veel vertrouwen in vd Vegt. Afgelopen zomer zijn er gewoon te veel onervaren spelers gehaald. Berisha, Masek, Byrne etc nauwelijks ervaring. Maar Byrne kan echt geweldig voetballen alleen heeft tijd nodig. Zie je vandaag wel. Ik blijf erbij halen wij een degelijke rechtsback en een ervaren RCV, dan is rechtstreekse handhaving mogelijk. Geniet de laatste weken ook weer van vd Laan, die gaat weer richting zijn niveau van anderhalf jaar terug.
 

Bernardo

Well-known member
Op het eerste oog heeft vd Vegt het gewoon goed gedaan deze winterperiode met Lachman en Hiariej! Nu is het aan de TS en de spelersgroep.
 

Bernardo

Well-known member
Vermoedelijke opstelling Cambuur:

Nienhuis, Peersman, Lachman, vd Laan, Vytas, Bakker, Monteiro, Byrne, Rosheuvel, Ogbeche, vd Streek.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heerenveen speelt met deze elf: Mulder; Van Anholt, Otigba, Van den Berg, Bijker; Thorsby, Van den Boomen, Cavlan; Zeneli, Te Vrede, Larsson.
 

Bernardo

Well-known member
Klopt, vrij logisch ook. Al zie ik best wel potentie in Dammers voor de komende jaren, wat mij betreft neemt Cambuur hem definitief over van Feyenoord in de zomer.

Vorig jaar Cambuur - Vitesse in de sneeuw, morgen weer?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een eikels. Als slappe zakken beginnen man. Gelukkig is er nog een tweede helft op de ijsbaan in Zwolle.
 
Bovenaan