18e speelronde

Joost

Well-known member
Het kan alleen maar beter maar ik verwacht dat binnen vijf minuten de 0-2 in het net ligt.
 

Pascallovic

Well-known member
Van den Berg rood. Ik vind hem veel te zwaar gestraft, maar het is ook weer zo dom van Van den Berg om verhaal te halen bij een speler die op de grond ligt en hem dan een veeg met de hand over het hoofd te geven. Speler van PEC probeert hem overigens geen rood aan te naaien, dus dit is gewoon de scheidsrechter die het nodig vindt om rood te geven.
 

JFK

Well-known member
Van den Berg rood. Ik vind hem veel te zwaar gestraft, maar het is ook weer zo dom van Van den Berg om verhaal te halen bij een speler die op de grond ligt en hem dan een veeg met de hand over het hoofd te geven. Speler van PEC probeert hem overigens geen rood aan te naaien, dus dit is gewoon de scheidsrechter die het nodig vindt om rood te geven.
Dom? Je mag toch wel wat zeggen? En dat veegje, was dat nou een schande voor het voetbal?
Ik hoop dat deze scheids een wedstrijdje of 10 mag afkoelen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dit is echt de meest idiote beslissing van de afgelopen 10 jaar.
Als dit rood is, dan is Pepe een massamoordenaar.

Zeg dat wel. Dit slaat echt helemaal nergens op. Hij kan ook niks gezien hebben, want er was gewoon echt niks aan de hand. Dit is zo bepalend. Klotenzooi.
 

Pascallovic

Well-known member
Dom? Je mag toch wel wat zeggen? En dat veegje, was dat nou een schande voor het voetbal?
Ik hoop dat deze scheids een wedstrijdje of 10 mag afkoelen.
Ik vind hem ook veel te zwaar gestraft, want het is niks. Maar verhaal halen bij een tegenstander die op de grond ligt vind ik nooit slim, daar kunnen opstootjes en onnodige kaarten van komen. Maar dat wilt niet zeggen dat er in dit geval iets gebeurde
 

JFK

Well-known member
Zeg dat wel. Dit slaat echt helemaal nergens op. Hij kan ook niks gezien hebben, want er was gewoon echt niks aan de hand. Dit is zo bepalend. Klotenzooi.
Hier kan ik gewoon echt boos om worden. Ik wil een leuke pot zien en deze scheids is nog erger dan Mient-Jan Faber.
Weg met deze gozer. Ga maar de referee uithangen op het WK kwartetten of zo. Deze kerel is echt totaal ongeschikt voor dit vak. Wat een pislul.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Precies. En dan ben jij nog niet eens supporter. Het liefst flikker ik nu echt een stoel door het raam.

Neemt niet weg dat je zelf 2-0 achterkomt, maar je komt heel goed uit de kleedkamer, maakt 2-1 en gelijk kans op 2-2 en dan dit. Klaar uit.
 

gevegt

Well-known member
Het is natuurlijk dramatisch van die scheids, maar ik kan er nu niet echt mee zitten.

Hup PEC!
 
Bovenaan