15e speelronde

Fabian

Active member
Toch wel. Een optelsom is iets waar scheidsrechters weldegelijk rekening mee dienen te houden.

Dan moet je wel ergens iets in zien. Hij is nergens afgefloten. De enige actie waar ik vraagtekens had, was het breedmaken.

Dit vind ik echt gezeur om weinig.

Jamel

Administrator
Forumleiding
9 doelpunten en 2 assists in pak 'm beet iets van 12 wedstrijden. Lijken mij geen slechte statistieken.

Dat is ook het enige wat hem overeind houdt. Want iedereen die hem 90 minuten aan het werk ziet, ziet dat het verder absoluut een Feyenoord-onwaardige speler is.

Miramar

Well-known member
Dat klopt wel, maar niet tegen elke tegenstander. Vooral niet omdat Kramer het zo opvallend doet en de betere verdedigers hem het bloed onder de nagels gaan halen. Gegarandeerd dat hij dan de gene is die over de rooie gaat.

Ik denk dat ze hem bij Feyenoord wel vertellen wie er bij de volgende tegenstander snel over de zeik is.........

Keyser S?ze

New member
Dat is ook het enige wat hem overeind houdt. Want iedereen die hem 90 minuten aan het werk ziet, ziet dat het verder absoluut een Feyenoord-onwaardige speler is.

Peter Houtman kon ook niet voetballen volgens sommigen. Schoot er wel elk seizoen tig in. Ruud Geels kon er ook geen hout van. Scoorde elk seizoen minstens 20 keer. Kieft was een lantaarnpaal maar werd topscorer van Nederland.

Het is maar wat je van een spits verwacht.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is maar wat je van een spits verwacht.

Dat hij meer brengt dan Mitchel te Vrede, zodat het terecht is dat we er per saldo 2 miljoen armer op zijn geworden. maar dat doet hij niet. Net als Te Vrede is het een spits die zijn doelpuntjes mee pakt, maar verder geen ene reet toevoegt aan het spel van Feyenoord. Sterker nog, buiten de zestien loopt hij alleen maar in de weg.

gevegt

Well-known member
Dat hij meer brengt dan Mitchel te Vrede, zodat het terecht is dat we er per saldo 2 miljoen armer op zijn geworden. maar dat doet hij niet. Net als Te Vrede is het een spits die zijn doelpuntjes mee pakt, maar verder geen ene reet toevoegt aan het spel van Feyenoord. Sterker nog, buiten de zestien loopt hij alleen maar in de weg.
Te Vrede is misschien nu al beter, maar wordt het gegarandeerd.

Bovenaan