13e speelronde

JMD

Well-known member
Erg zwaar bestraft hoor, hij raakt hem volgens mij niet eens...

Marcio Santos revisited
 

JMD

Well-known member
Het was trouwens 'pas' rood na 43 seconde... :)
Maar daar zat wel het van het veld lopen van Agyempong bij, die zijn sokken moest wisselen.

Die 8 seconde van Santos gaat ie in ieder geval niet halen.
 

JMD

Well-known member
Mocht Feyenoord aan het eind van het seizoen op 1 doelpunt na geen kampioen worden, dan heeft het die kans vandaag gekregen...

Mijn hemel, wat een kansen, en wat wordt het slecht uitgespeeld.
 

JMD

Well-known member
NEC staat met 1-0 voor

Was al een half uur zo.
Fraaie ingeschoten penalty.

Het is 1-0 gebleven in Nijmegen.

Als Vitesse dus zometeen niet wint in Den Haag staat NEC boven Vitesse, en volgende week is het Vitesse - NEC...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mocht Feyenoord aan het eind van het seizoen op 1 doelpunt na geen kampioen worden, dan heeft het die kans vandaag gekregen...

Mijn hemel, wat een kansen, en wat wordt het slecht uitgespeeld.

Jij zal de cijfers paraat hebben, maar heeft Feyenoord PSV en Ajax deze eeuw wel eens verslagen qua doelsaldo? Misschien het jaar Gullit. Toen wonnen we wel eens met grote cijfers. Verder moeten we nooit van ons doelsaldo hebben. Of punten...
 

JMD

Well-known member
Jij zal de cijfers paraat hebben, maar heeft Feyenoord PSV en Ajax deze eeuw wel eens verslagen qua doelsaldo? Misschien het jaar Gullit. Toen wonnen we wel eens met grote cijfers. Verder moeten we nooit van ons doelsaldo hebben. Of punten...

Zit nu even te kijken, maar in het Gullitjaar bij lange na niet, toen had je te maken met het sterke PSV dat de 1/2 finale CL haalde. Het jaar erna trouwens wel bijna dat Feyenoord het beste saldo had, en ook in 2012/2013 was het er dichtbij, het doelsaldo was beter dan kampioen Ajax, maar PSV scoorde meer dan 100x.

Ik zoek even verder...

Edit: het kampioensjaar 1999 was de laatste keer dat Feyenoord het beste saldo had. De keer daarvoor 1984.
 
Bovenaan