13e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
Het AD heeft alle 11 spelers een 4 gegeven. Dus hij kan er 11 wisselen op basis van vandaag.

Je verwijt het spelers met aantoonbaar bewezen kwaliteiten het meer dan een jeugdspeler die net komt kijken. Gutierrez was in de goede tijd een prima middenvelder en dan mag hij in deze malaise ook wel iets meer laten zien.

Nou, Hulscher was in die 40 seconde ook erg aanwezig.

Die had wel de juiste instelling waar je net op hamerde. Was het nou wel of geen rood? Vanaf R leek het vooral een traditionele was onbesuisde sliding van een aanvaller op een nat veld.
 

inhethoekje

Active member
Die had wel de juiste instelling waar je net op hamerde. Was het nou wel of geen rood? Vanaf R leek het vooral een traditionele was onbesuisde sliding van een aanvaller op een nat veld.

Het was overduidelijk rood, dankzij het natte veld is Karsdorp een blessure ontweken,op een droog veld had hij nu in het Dijkzicht gelegen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Over het algemeen loop je in iedere competitie standaard duidelijk minder dan een op een als je laatste eindigt. Daarbij zie je vaak dat de degradatiekandidaten in de laatste speelrondes meer punten pakken dan in de rest van het seizoen.
 

inhethoekje

Active member
Paar weken terug stond Gladbach op degraderen, ze gooien de trainer eruit en staan nu weer op een rechtstreekse CL plek.

En dan zijn er nog steeds mensen die zeggen dat een trainer eruit knikkeren geen nut heeft.
 

Maasveld

Well-known member
Paar weken terug stond Gladbach op degraderen, ze gooien de trainer eruit en staan nu weer op een rechtstreekse CL plek.

En dan zijn er nog steeds mensen die zeggen dat een trainer eruit knikkeren geen nut heeft.
Bij Gladbach werkt dat schijnbaar wel vaker. Toen Favre het van Frontczek overnam stonden ze ook stijf onderaan. Uiteindelijk nog 16de ge?indigd, een jaar later voorronde Champions League.
 

Joost

Well-known member
Bij Gladbach werkt dat schijnbaar wel vaker. Toen Favre het van Frontczek overnam stonden ze ook stijf onderaan. Uiteindelijk nog 16de ge?indigd, een jaar later voorronde Champions League.

Ik baal daar nog steeds van. Die Frontzeck hadden ze gewoon moeten laten zitten.
Nu is-ie het weer in Hannover aan het proberen. Prima want die mogen er ook wel weer eens uitvliegen.
 

Fabian

Active member
De situatie bij FC Twente is wel heel droevig. Feyenoord speelde gisteren eigenlijk helemaal niet goed. Veel slordig balverlies, rare passes... en toch win je met 5-0. Dat zegt iets over de tegenstander.

Met een goed en scherp Feyenoord had je werkelijk geen spaan heel gelaten van dit Twente. Achterin staan daar allemaal amateurs. Anders kan ik het niet verwoorden. Ze komen zelfs tekort voor niveau Jupiler League. Die keeper is natuurlijk een aanfluiting. Ik hoorde lovende woorden toen hij eerste keeper werd, maar ik zag hem bijna alles fout doen op goal wat een doelman fout kan doen.

Het middenveld is best aardig, maar dat zijn geen werkers. Er loopt geen speler tussen die de beuk erin gooit. Mooi-weer-voetballers. Zelfs Ziyech heeft er geen zin meer in. Voorin komen ze ook kwaliteit tekort.

Dan heb je nog een trainer die volgens mij geen idee heeft met wat voor idee hij zijn elftal het veld op moet sturen.

Wij hebben als club chaos gehad, maar FC Twente laat zien dat het zinken nog dieper kan.
 

Joost

Well-known member
Van Peppen, die als enige een heel behoorlijk wedstrijd speelde en Menig volledig in zijn zak had krijgt een 5 van VI en Menig, die dus werkelijk niets presteerde een 6 :eek:mg:
 

Mommiej

Well-known member
Ben wel met Joost eens dat Menig geen 6 verdiende, die heeft in shirt PEC deze maanden nog minder dan niks laten zien. Op 1 wedstrijd na in alle wedstrijden in actie gekomen, 720 minuten gemaakt en nog bij geen goal direct betrokken geweest.
 
Bovenaan