13e speelronde

JMD

Well-known member
Helemaal met je eens hoor, zie het desbetreffende topic. Maar die instelling voor de komende weken is prima.

In dat bericht dat Van Nieuwkerk moest voorlezen stond ook 'niks gevonden'. Dus ging hij er van uit dat alles ok was, en dat alleen de interland was afgelast.
Kan me voorstellen dat hij dan over gaat tot de orde van de dag.
 

inhethoekje

Active member
Heb wel met FC Twente te doen, wij hebben ook jongen gaste in moeten brengen toen we geen geld hadden maar die konden nog voetballen, dat waren toekomstige basisspelers, maar wat bij Twente op het veld loopt, kom op zeg, vraag dan aan de KNVB of je een jaartje JL mag spelen om zo je selectie weer enigszins op orde ter brengen.

Die nummer 15 van Twente, Andersen oid, dat kan toch niet?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zal wel aan mij leggen maar ik heb niemand gesproken die zich stoorde aan het juichen van Bilal.

Ik heb niemand om mij heen in het stadion of in de voetbaltrein terug erover gehoord.

In dat bericht dat Van Nieuwkerk moest voorlezen stond ook 'niks gevonden'. Dus ging hij er van uit dat alles ok was, en dat alleen de interland was afgelast.
Kan me voorstellen dat hij dan over gaat tot de orde van de dag.

Over tot de orde van de dag en de manier waarop Van Nieuwkerk het deed. Zijn redactie/regie is ongetwijfeld verantwoordelijk dat het bericht zo laat kwam en de vorm van het bericht. Van Nieuwkerk zelf had er in deze tijd toch iets minder nonchalant mee om kunnen gaan en even de zelfverheerlijkingsshow op pauze kunnen zetten. Zeker als je zelf de dag ervoor de aanslag in Parijs hebt uitgebuit en vervolgens de opgeleverde kijkcijfers uitbundig hebt gevierd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heb wel met FC Twente te doen, wij hebben ook jongen gaste in moeten brengen toen we geen geld hadden maar die konden nog voetballen, dat waren toekomstige basisspelers, maar wat bij Twente op het veld loopt, kom op zeg, vraag dan aan de KNVB of je een jaartje JL mag spelen om zo je selectie weer enigszins op orde ter brengen.

Die nummer 15 van Twente, Andersen oid, dat kan toch niet?

Kunnen wij niet een paar reserves die kant op sturen die wel mannen zijn, dat wij Ziyech in De Kuip laten voetballen?
 

inhethoekje

Active member
Goede speler Ziyech maar zoals hij vandaag rondliep zie ik hem liever niet bij ons, bij een beetje tegenslag zo overduidelijk je team in de steek laten hoef ik niet in de Kuip te zien.

Kunne we Drommel niet ruilen voor Hahn, wat een talent!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Goede speler Ziyech maar zoals hij vandaag rondliep zie ik hem liever niet bij ons, bij een beetje tegenslag zo overduidelijk je team in de steek laten hoef ik niet in de Kuip te zien.

Wij hebben genoeg mannen in het team. Voor de wedstrijden tegen de kleinere clubs kunnen we wel wat creativiteit en effectiviteit gebruiken die Ziyech wel heeft.
 

inhethoekje

Active member
De bal ging af en toe wel erg makkelijk van speler naar speler, heb er echt van genoten, die arrogantie,/nonchalance bij een pass, heerlijk.

Bal ophalen op links, over de breedte openen op rechts, naar binnen toe, bal daar weer terugkrijgen en dan een nonchalante steekpass geven, mooi om te zien hoor,jammer dat de afwerking slecht was maar vandaag had 10-0 kunnen zijn.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ziyech heeft er geen zin meer in. Hij speelt voor zichzelf voor een mooie winterstop-transfer. Inzetten voor de ploeg doet hij niet meer.
Bij Drommel komt de oude wet naar voren dat je pas een goede keeper wordt na verloop van jaren. Hij is pas op zijn 16e in de goal gaan staan en heeft dus veel basisvaardigheden niet aangeleerd als jeugdkeeper.
 

inhethoekje

Active member
Ziyech heeft er geen zin meer in. Hij speelt voor zichzelf voor een mooie winterstop-transfer. Inzetten voor de ploeg doet hij niet meer.
Bij Drommel komt de oude wet naar voren dat je pas een goede keeper wordt na verloop van jaren. Hij is pas op zijn 16e in de goal gaan staan en heeft dus veel basisvaardigheden niet aangeleerd als jeugdkeeper.

Dan moet de trainer hem er gelijk uithalen, als je niet meer voor je team werkt heb je er niks meer in te zoeken.

Dat hij basisvaardigheden mist valt erg op ja.
 

inhethoekje

Active member
Off topic:

Jamel ik krijg 2 mails van het Stonesforum over een Keith Richardsmeeting op 15 december maar in de mail staat niet waar.

Weet jou vader waar het is?
 

De Groene Scout

Well-known member
Dan moet de trainer hem er gelijk uithalen, als je niet meer voor je team werkt heb je er niks meer in te zoeken.
Lastig, voor een bankzitter heeft men doorgaans geen 15 miljoen over. Door zijn treffers en assists valt hij nu nog op en de miljoenen zijn nog altijd welkom in Enschede.
Denk dus dat hij gewoon moet spelen.
 

Pascallovic

Well-known member
Dan moet de trainer hem er gelijk uithalen, als je niet meer voor je team werkt heb je er niks meer in te zoeken.

Dat hij basisvaardigheden mist valt erg op ja.
Hij heeft 12 wedstrijden gewerkt en hoeveel ballen hij ook binnenschiet of assists hij ook geef, met Drommels/Marsman, Beijen, Andersen, v/d Lely, Uvini, etc. achterin heeft dat geen nut. Je kan hem eruit halen als trainer, moet je er nog zo'n kansloos figuur als Ede, Agyepong of Gaitan inzetten die nooit een doelpunt maken of assists geven. Ziyech voegt dan zelfs zonder inzet meer toe. Die kan nog een vrije trap binnen jagen.
 

Susa

New member
Die trainer van Twente Hake wie is dat eigenlijk ?

Ik ken heel de beste man niet en kan me ook niet voorstellen dat die het seizoen gaat afmaken, of nou waarschijnlijk ook wel.

En waar is Marsman ?
 

inhethoekje

Active member
Hij heeft 12 wedstrijden gewerkt en hoeveel ballen hij ook binnenschiet of assists hij ook geef, met Drommels/Marsman, Beijen, Andersen, v/d Lely, Uvini, etc. achterin heeft dat geen nut. Je kan hem eruit halen als trainer, moet je er nog zo'n kansloos figuur als Ede, Agyepong of Gaitan inzetten die nooit een doelpunt maken of assists geven. Ziyech voegt dan zelfs zonder inzet meer toe. Die kan nog een vrije trap binnen jagen.

Ik werk 52 weken per jaar en moet elke dag presteren (krijg er voor betaald dus ik zeur niet), leuk als ik 40 weken mijn werk goed doe maar als ik daarna 8 weken loop te kutten gaat mijn ploeg toch bij de general shiftleader vragen of er iemand anders de leiding kan krijgen over ploeg 4.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ziyech heeft in het begin van de wedstrijd juist extreem veel meters gemaakt. Hij was overal. Achterin de aanval opzetten. Voorin met passes strooien. Geen enkele speler kan dat negentig minuten volhouden. Zeker niet als je na rust binnen vijf minuten de 3-0 en 4-0 om de oren krijgt. Wij hebben ook niet direct het volledige elftal afgeschreven na de 10-0 in Eindhoven.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik werk 52 weken per jaar en moet elke dag presteren (krijg er voor betaald dus ik zeur niet), leuk als ik 40 weken mijn werk goed doe maar als ik daarna 8 weken loop te kutten gaat mijn ploeg toch bij de general shiftleader vragen of er iemand anders de leiding kan krijgen over ploeg 4.
Als ik zie dat al mijn collega's er geen klote van kunnen en alles van mij afhankelijk is, mogen ze van mij op een gegeven moment ook de boom in. Ik ga mij toch niet totaal naar klote werken om alle fouten van mijn collega's te corrigeren, terwijl het met zoveel fouten niet eens mogelijk is om het recht te trekken.
 

inhethoekje

Active member
Ziyech heeft in het begin van de wedstrijd juist extreem veel meters gemaakt. Hij was overal. Achterin de aanval opzetten. Voorin met passes strooien. Geen enkele speler kan dat negentig minuten volhouden. Zeker niet als je na rust binnen vijf minuten de 3-0 en 4-0 om de oren krijgt. Wij hebben ook niet direct het volledige elftal afgeschreven na de 10-0 in Eindhoven.

Nou vooruit dan maar, laat Martin hem maar kopen, maar zeg over 2 jaar niet dat ik jullie niet heb gewaarschuwd.
 
Bovenaan