13e speelronde

Fabian

Active member
Zo juich je nu dus gewoon niet. Ik begin serieus vragen te stellen over het aantal hersencellen van Bilal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
13e speelronde

Zo juich je nu dus gewoon niet. Ik begin serieus vragen te stellen over het aantal hersencellen van Bilal.

Ik heb de beelden niet terug gezien, maar hij juichte toch ook zo bij SC Heerenveen? Ik snap best dat als je een doelpunt viert niet direct stil staat bij Parijs. Aan de andere kant zie je dat veel gefrustreerde voetballers altijd heel bewust een rekening verheffen bij een goal. Zoals dit seizoen Kazim, El Ghazi en Van Beek. Er zijn maar weinig slimme voetballers.
 

Fabian

Active member
Ik heb de beelden niet terug gezien, maar hij juichte toch ook zo bij SC Heerenveen? Ik snap best dat als je een doelpunt viert niet direct stil staat bij Parijs. Aan de andere kant zie je dat veel gefrustreerde voetballers altijd heel bewust een rekening verheffen bij een goal. Zoals dit seizoen Kazim, El Ghazi en Van Beek. Er zijn maar weinig slimme voetballers.

Je kunt toch wel een beetje helder nadenken? Maar misschien vraag ik veel voor deze tijd.
 

de waan

Well-known member
Best apart dat Twente nog 'veilig' staat. Met 9 uit 13 sta je in een normale competitie stijf onderaan.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb de beelden niet terug gezien, maar hij juichte toch ook zo bij SC Heerenveen? Ik snap best dat als je een doelpunt viert niet direct stil staat bij Parijs. Aan de andere kant zie je dat veel gefrustreerde voetballers altijd heel bewust een rekening verheffen bij een goal. Zoals dit seizoen Kazim, El Ghazi en Van Beek. Er zijn maar weinig slimme voetballers.
Kan mij niet herinneren dat hij standaard zo juichte bij Heerenveen. Wellicht dat er wat frustratie nog achter zat vanwege de reacties op het doorrollen bij ADO. Niet erg verstandig, maar je geeft zelf genoeg andere voorbeelden aan van spelers die het ook doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel weer even wennen aan de scheidsrechter. Met de klassiekers hadden we scheidsrechters die veelvuldig voordeel geven. Vandaag hadden we weer een traditionele scheidsrechter die alles affluit. Zo gingen er een paar mooie omschakel momenten en mogelijkheden om tot kansen te komen verloren. Aan beide kanten overigens. Hopelijk tegen Heracles weer een scheidsrechter die de voordeelregel durft toe te passen.
 

inhethoekje

Active member
Zo juich je nu dus gewoon niet. Ik begin serieus vragen te stellen over het aantal hersencellen van Bilal.


Gisteren deed Suarez het ook, sorry maar ik vind dat we aan het doordraaien zijn, nog even en je bent verplicht om na een doelpunt naar boven te wijzen als teken dat je aan de slachtoffers denkt van Parijs.

Overigens ben ik naarstig op zoek naar een vlag van Mali om die op FB te plaatsen .
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb het nog steeds niet terug gezien, maar we moeten inderdaad niet doordraven. Zoals Matthijs van Nieuwkerk lekker zijn taart ging aanvallen bij het horen van de dreiging van een bomaanslag in Duitsland, moet de rest van het land eigenlijk ook zoveel mogelijk doorgaan met leven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
O ja, die keeper van FC Twente, dat noemen sommigen een talent?

hahahahahahaha

Derksen begon erover dat hij wat typisch duikt. Ik zag hem vandaag precies zoals Derksen zei hem nogal typisch door de lucht richting een bal duiken (buik naar onderen).
 

inhethoekje

Active member
Ik heb het nog steeds niet terug gezien, maar we moeten inderdaad niet doordraven. Zoals Matthijs van Nieuwkerk lekker zijn taart ging aanvallen bij het horen van de dreiging van een bomaanslag in Duitsland, moet de rest van het land eigenlijk ook zoveel mogelijk doorgaan met leven.


Bij van Nieuwkerk lag het anders, die kreeg een laatste bericht onder zijn neus gedouwd en dat moet je serieus nemen en niet afdoen met je mond vol eten.
 

inhethoekje

Active member
Derksen begon erover dat hij wat typisch duikt. Ik zag hem vandaag precies zoals Derksen zei hem nogal typisch richting een bal duiken (buik naar onderen).


Hij keept als een wijf, dat valt me al op vanaf dat ik hem voor het eerst zag keepen.

Een bal half stompend/half slaand wegwerken, kom op zeg, dat zie je in de pupillen omdat een kind het overzicht nog niet heeft in de drukte.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij van Nieuwkerk lag het anders, die kreeg een laatste bericht onder zijn neus gedouwd en dat moet je serieus nemen en niet afdoen met je mond vol eten.

Helemaal met je eens hoor, zie het desbetreffende topic. Maar die instelling voor de komende weken is prima.
 

Pascallovic

Well-known member
Gisteren deed Suarez het ook, sorry maar ik vind dat we aan het doordraaien zijn, nog even en je bent verplicht om na een doelpunt naar boven te wijzen als teken dat je aan de slachtoffers denkt van Parijs.

Overigens ben ik naarstig op zoek naar een vlag van Mali om die op FB te plaatsen .
Suarez is dan weer een voorbeeld van iemand die dat altijd doet en niet echt richting het publiek dus daar zit nog wel een verschil met Bilal.
 

inhethoekje

Active member
Suarez is dan weer een voorbeeld van iemand die dat altijd doet en niet echt richting het publiek dus daar zit nog wel een verschil met Bilal.

Bilal deed het ook niet richting publiek, wat hij deed tegen ADO vond ik echt treurig maar wat hij nu deed, ach ja, mij stoorde het niet.

Mij storen eerder al die profielfoto's op twitter en FB met de Franse vlag.
''Kijk mij eens begaan zijn met Parijs, Mali en Libanon boeit me niet, maar Parijs wat erg !!!!!''.
 

inhethoekje

Active member
Ach ja,doelpunten worden tegenwoordig nogal vreemd gevierd, de tijd dat je gewoon je arm opstak een keer omhoog sprong en daarna weer rond de middencirkel ging staan in afwachting van de aftrap is al lang voorbij.

Met dank aan die malloot uit Kameroen .
 

Pascallovic

Well-known member
Bilal deed het ook niet richting publiek, wat hij deed tegen ADO vond ik echt treurig maar wat hij nu deed, ach ja, mij stoorde het niet.

Mij storen eerder al die profielfoto's op twitter en FB met de Franse vlag.
''Kijk mij eens begaan zijn met Parijs, Mali en Libanon boeit me niet, maar Parijs wat erg !!!!!''.
Laten we zeggen dat ik kan begrijpen dat mensen er aanstoot aan nemen. Van mij mag ie het doen hoor en hem er op aanspreken hoeft van mij ook niet hoor.

Die hype met die profielfoto's is ook geneuzel om erbij te horen. Ik doe er ook niet aan mee. Dan kunnen we iedere dag een ander vlaggetje plaatsen.
 
Bovenaan