13e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
13e speelronde

Hersenlozen met die vuurwerkgeluiden.

Ik hoor daar aan mijn kant serieus weinig tot niets van. Normaal gesproken is het massaal door het hele stadion. Zullen wel de figuren onder het uitvak zijn. Ik hoor het uitvak overigens ook niet op een Ziyech liedje na.
 

Jozsef

New member
Laat het gaan om 50 man. Hoog ingeschat. Dat is dus 0.1% van het Legioen. (Zonder lege plekken)
Ik praat 't niet goed, maar de overige 99.9% gedraagt zich godzijdank normaal. Zie ook die indrukwekkende minuut stilte.
 

erka

Well-known member
Die 5% malloten. De Feyenoorders hier weten wel beter.

Op TV was het meerdere keren goed hoorbaar, het zullen waarschijnlijk maar een paar zijn. Maar ik snap dus niet dat je eerst een minuut stil bent en dan dit soort geluiden kan maken die refereren aan een ramp met doden. Dan ben je echt volkomen geschift, in mijn ogen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat heeft die Kramer toch een beperkte basistechniek zeg, 3 x superslecht een bal aannemen in kansrijke positie, met veel geluk komt er uit 1 nog een doeplunt, maar denk niet dat dit de spits is die Feyenoord verder gaat helpen.

Zolang het alternatief Kazim is, dan mag Kramer lekker blijven staan. Maar het wordt er met de wedstrijd niet beter op. Achahbar maar eens van de tribune plukken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
13e speelronde

Op TV was het meerdere keren goed hoorbaar, het zullen waarschijnlijk maar een paar zijn. Maar ik snap dus niet dat je eerst een minuut stil bent en dan dit soort geluiden kan maken die refereren aan een ramp met doden. Dan ben je echt geschift, in mijn ogen.

Kwam vermoedelijk van de kant waar men dus ook niet helemaal stil was. De microfoon zal er wel op staan, want hier hoor je dus niets er van.
 

Pascallovic

Well-known member
Laat het gaan om 50 man. Hoog ingeschat. Dat is dus 0.1% van het Legioen. (Zonder lege plekken)
Ik praat 't niet goed, maar de overige 99.9% gedraagt zich godzijdank normaal. Zie ook die indrukwekkende minuut stilte.
Ik weet niet waar de microfoons staan van FOX en hoe het klinkt als je daadwerkelijk in het stadion zit. Maar op televisie komt het anders over qua geluid en is het echt heel duidelijk.
 

JMD

Well-known member
Komt zometeen een flinke bui aan in de Kuip. Die was een half uur geleden hier.

Ik hoop dat de DVK-Feyenoorders droog zitten anders houden ze geen droge draad aan hun lijf over.


3-0 Kramer
 

JMD

Well-known member
Zolang het alternatief Kazim is, dan mag Kramer lekker blijven staan. Maar het wordt er met de wedstrijd niet beter op. Achahbar maar eens van de tribune plukken.
Die zal tegen PSV wel weer de kans krijgen en dan ineens weer heel goed zijn. Net als vorig jaar.

Maar even serieus: toen speelde hij echt heel goed. Waarom speelde hij dan daarna niet zoveel meer?
 
Bovenaan