13e speelronde

PES5

Administrator
Forumleiding
Mwoah.. Staan er nog steeds een paar in het veld die samen jaarlijks het complete budget van Excelsior, Cambuur en De Graafschap verdienen.
 

JMD

Well-known member
Het duurde even voor iedereen het begreep, maar daarna volgde een zeer indrukwekkende minuut stilte in de Kuip
 

erka

Well-known member
Haha, dit wordt echt een hele dikke walkover voor Feyenoord. Wat een niveauverschil.
 

JMD

Well-known member
Ik geef het op. Sneller dan JMD kan gewoon niet. Volstrekt onmogelijk.
Toen ik het gepost had, en zag dat jij hetzelfde gepost had, maar n?t iets later, dacht ik al dat er een reactie zou komen. :)

Ik had het toch al uitgelegd? De beelden komen hier in Hillegom gewoon wat eerder aan. We zitten alfabettechnisch namelijk heel dicht bij Hilversum.

Die zit 24 uur per dag in een soort controlecentrum met 25 schermen. Kan me niet voorstellen dat-ie voor de rest nog een leven heeft.
Haha.... Dat zou je nog eens vies tegen kunnen vallen. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik heel snel ben (of jullie traag....) ;)
 

JMD

Well-known member
Haha, dit wordt echt een hele dikke walkover voor Feyenoord. Wat een niveauverschil.
PSV was gisteren in de eerste helft ook dik beter dan Willem II...

Je moet klasseverschil ook benutten natuurlijk, is geen garantie.

Maar als Feyenoord gewoon doet wat het moet doen wordt dit minimaal 6-0.
 

erka

Well-known member
Ik snap niet dat Feyenoord niet 2 man op Ziyech zet en de rest gewoon een beetje vrijlaat. Nu krijgt Ziyech toch nog best vaak de bal.
 
Bovenaan