13e speelronde

gevegt

Well-known member
Ontslagen gaat hij zeker niet worden en het is geen opgever. Ik denk dat hij, mocht hij inderdaad zelf opstappen, dat hooguit pas in de winterstop doet. Ik zou het wel erg jammer vinden want het is een prima trainer maar het zit 'm niet echt mee. De start was uitstekend maar daarna heeft de ploeg niet het vernuft en geluk gehad om een aantal wedstrijden waarin de ploeg eigenlijk beter was tot een overwinning te promoveren. Dat is gaan knagen en nu lijkt er niets meer te lukken.

Hij is zeker geen opgever, dat heeft hij in het verleden wel laten zien.
Ik weet niet hoe zijn contract in elkaar zit en of Roda hem kan afkopen, maar het kwam bij mij over dat hij het echt niet meer zit zitten.
 

Bernardo

Well-known member
Milik moet daar geel hebben. Akelige schwalbe. Ondanks wat Ajacied Driessen zegt.

Al is het ook een hele kunst om te blijven staan op die ijsbaam. Wat een veld ook weer.

Als Ajax er een tandje bij doet, wordt het 10-1. Cambuur is Jupiler League waardig. Dan hebben ze nog een peloton huurlingen op de bank. Daar heb je ook niks aan.

Bernardo is ook blij. Peersman uit voorzorg gewisseld, haha.

Peleton huurlingen? Wat een slap gelul weer van je. De enige 2 huurlingen die wij hebben stonden in de basis. Voor de rest, een wedstrijd die ik verwacht had. Komende week zullen we zien wat het word. Strijden om plek 15 of uitvechten met de Graafschap
 

Bernardo

Well-known member
Kan me anders niet herinneren dat Ajax dit jaar zo benadeeld wordt door de arbitrage.

Je ziet overigens dat er bij Cambuur nu een heel frisse wind waait na het vertrek van Vd Heide.

Haha omdat bijde eerste poging niemand reageert probeer je het nog maar een keer?
 

gevegt

Well-known member
Nu nog even Abu die zich met dit provinciaals geleuter gaat bemoeien en dit topic kan verplaats worden naar de provincie.
 

Bernardo

Well-known member
Och heden. Dus als je verliest dan mag je niks meer over een ander zeggen? Scroll maar even omhoog.

Cambuur is gewoon het lachertje van de eredivisie momenteel en heeft een team zonder kwaliteit.
Ajax bakt er na rust weinig van. Dat is toch gewoon zoals het iw? Niet dat iemand bij Ajax daarom maalt, want 5-1is een prima uitslag.

Om nog even op terug te komen. Missen momenteel zes basisspelers. Dat kan geen 1 degradatie kandidaat opvangen. Daarnaast is op het moment toch echt de Graafschap het lachertje van de Eredivisie. Die staan kansloos onderaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie missen jullie allemaal Bernardo? Dammers laat het bij jullie zeker ook niet zien?
 

gevegt

Well-known member
Hopelijk herinner ik me het morgen niet meer: Hup PES5 en andere idioten die voor Heerenveen zijn!
 

Bernardo

Well-known member
Wie missen jullie allemaal Bernardo? Dammers laat het bij jullie zeker ook niet zien?

Pereira, Mac intosch , Vytas, vd Laan, Overgoor, Ogbeche. 5 vd 6 zijn normaal gewoon basisspeler. Dammers leuk voor de breedte, maar komt wel tekort op het moment hoor.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Haha. Meneer duikt er bovenop in de Heerenveen sectie als het bestuurlijk rommelt en nu krijgt Cambuur de negatieve publiciteit en dan mogen we niks zeggen?

Die Hasek is toch ook gehuurd? Ik dacht Berisha ook. Zal dan wel niet zo zijn. Het is een zootje in Leeuwarden ja en daar geniet ik wel van. Vorige jaar een grutte bek en nu hoor ik ze niet op het werk. Ja af en toe over de scheids.

En hoe daar met een clubicoon als Vd Heide is omgegaan is gewoon schandalig.
 

De Wolf

Well-known member
Ze tellen daar het aantal verkochte kaarten en seizoenkaarthouders. Doen ze vooral omdat het voor een sponsor interessanter is wanneer er 48000 ipv 30000 toeschouwers zijn.

Eigenlijk is Ajax de Volkswagen onder de voetbalclubs :devil:
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Meer clubs doen dat. Zolang het verschil tussen verkochte kaarten en aanwezige toeschouwers niet te groot is valt het niet zo op.
 

Bernardo

Well-known member
Haha. Meneer duikt er bovenop in de Heerenveen sectie als het bestuurlijk rommelt en nu krijgt Cambuur de negatieve publiciteit en dan mogen we niks zeggen?

Die Hasek is toch ook gehuurd? Ik dacht Berisha ook. Zal dan wel niet zo zijn. Het is een zootje in Leeuwarden ja en daar geniet ik wel van. Vorige jaar een grutte bek en nu hoor ik ze niet op het werk. Ja af en toe over de scheids.

En hoe daar met een clubicoon als Vd Heide is omgegaan is gewoon schandalig.

Van mij mag je zeker wel wat zeggen, maar vind het gewoon lachwekkend hoe erbij jullie altijd word gedaan. Het boeit ons niets.... Maar ondertussen. Daarnaast een 5-1 nederlaag bij Ajax is niet eens zo verrassend. Maakt niemand zich druk om hoor, verliezen we volgende week dan heb je echt reden tot lachen.

Masek en Berisha hebben inderdaad gewoon een contract voor 2jaar.

Hoe er met vd Heide is omgegaan is niet netjes, maar volgens de geruchten speelde er veel meer rond de persoon vd Heide. Wat het misschien allemaal wel weer in een ander perspectief plaatst.

Verder is er bij mij nog weinig paniek hoor, de stap naar p15 is nog makkelijk te maken. De paniek en de onrust breekt pas uit als we volgende week verliezen.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Haha. Meneer duikt er bovenop in de Heerenveen sectie als het bestuurlijk rommelt en nu krijgt Cambuur de negatieve publiciteit en dan mogen we niks zeggen?

Die Hasek is toch ook gehuurd? Ik dacht Berisha ook. Zal dan wel niet zo zijn. Het is een zootje in Leeuwarden ja en daar geniet ik wel van. Vorige jaar een grutte bek en nu hoor ik ze niet op het werk. Ja af en toe over de scheids.

En hoe daar met een clubicoon als Vd Heide is omgegaan is gewoon schandalig.
Ik vind het ook typisch iets voor jou hoor. Bij andere clubs kritisch komen doen en wat er bij Heerenveen gebeurd downplayen. Dan schijnen ze zelfs de afgelopen jaren goed financieel beleid te hebben gevoerd. Nee, dit beleid moeten ze bij andere clubs voeren, dan horen we je vanzelf. Dan ben je met de huurlingen ook nog niet op de hoogte ook.

Ik vind het allemaal erg geforceerd overkomen telkens, vol met frustratie, om schijnbaar wat opmerkingen van je collega?s. Naar mijn mening maak je door telkens op deze wijze te reageren, de rivaal belangrijker dan eigenlijk de bedoeling zou moeten zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Downplayen? Om maar met Abu te spreken, misschien moet je minder met managers omgaan.

Verder haal je er nu van alles uit, naar vergeet je dat een ieder hier over verschillende clubs spreekt. Volgens Abu zou ik dat dus al niet mogen doen, want Heerenveen heeft niet geweldig gespeeld. Jammer voor hem dat ie 3156981 favoriete clubs heeft en dus altijd wel een teen heeft waarop gestaan wordt.

En dan Cambuur. Ik heb niks met die lui inderdaad. Zoals sommige Ajacieden hier juichen om puntverlies van PSV of Feyenoord, zo geniet ik van de 'prestaties' van de Liwwadders ja. En ja dat is ingegeven door de grutte bek van dat volk. Jarenlang hoor je ze niet als ze tegen FC Oss spelen op vrijdqgavond en dan schieten ze vorig jaar ratten uit hun holletjes. Prima allemaal, maar laat mij dan lekker genieten van de rommel daar nu. Zoals een ander hier wekelijks van alles mag roepen over PSV, kutfriezen, een schijtvolkslied, het legioen of wat dan ook. Allemaal prima, want ook daar is een forum voor.

En als je het topic over de bestuurlijke rotzooi doorleest, dan valt het met dat downplayen volgens mij ook wel mee.

Downplayen is eerder de hele situatie bij Ajax afdoen met, ja maar we hebben 4 titels gewonnen.
 

Pascallovic

Well-known member
Downplayen? Om maar met Abu te spreken, misschien moet je minder met managers omgaan.

Verder haal je er nu van alles uit, naar vergeet je dat een ieder hier over verschillende clubs spreekt. Volgens Abu zou ik dat dus al niet mogen doen, want Heerenveen heeft niet geweldig gespeeld. Jammer voor hem dat ie 3156981 favoriete clubs heeft en dus altijd wel een teen heeft waarop gestaan wordt.
Ik heb het niet over Abu, ik spreek voor mijzelf. Maar goed het eerste waar over valt is dus een woordkeuze. Omdat ik 1x een dergelijk woord gebruik moet ik minder met managers omgaan. Iedere idioot kan zichzelf tegenwoordig manager noemen.

En dan Cambuur. Ik heb niks met die lui inderdaad. Zoals sommige Ajacieden hier juichen om puntverlies van PSV of Feyenoord, zo geniet ik van de 'prestaties' van de Liwwadders ja. En ja dat is ingegeven door de grutte bek van dat volk. Jarenlang hoor je ze niet als ze tegen FC Oss spelen op vrijdqgavond en dan schieten ze vorig jaar ratten uit hun holletjes. Prima allemaal, maar laat mij dan lekker genieten van de rommel daar nu. Zoals een ander hier wekelijks van alles mag roepen over PSV, kutfriezen, een schijtvolkslied, het legioen of wat dan ook. Allemaal prima, want ook daar is een forum voor.
Ga dan niet zeggen dat je niks met ze hebt. Je hebt een gloeiende hekel aan ze en bent puur verbitterd over ze in elke tekst die over ze plaatst. Maar kan jou het schelen als ze na 13 jaar weer een keer Eredivisie mogen spelen en een keertje van je ploeg winnen? Juist door je eigen reacties maak je ze groter en belangrijker. Dat vind ik een vreemde manier van omgaan met je rivaal.
En als je het topic over de bestuurlijke rotzooi doorleest, dan valt het met dat downplayen volgens mij ook wel mee.

Downplayen is eerder de hele situatie bij Ajax afdoen met, ja maar we hebben 4 titels gewonnen.
Als ik het vergelijk met jouw posts over Cambuur en Ajax doorgaans dan zie ik kritische noot op je eigen club toch stukken minder fel.

Als jij de cynische ondertoon mist in de Ajax-sectie dan ligt dat echt aan jou. Want dat het een grote puinhoop is in Amsterdam op bestuurlijk gebied dat ontkent niemand en het wordt ook niet kleiner gemaakt. Er is geen Ajacied te vinden op dit forum die niet zeer kritisch is op wat er bij Ajax allemaal gebeurd, zowel binnen als buiten het veld.
 
Bovenaan