Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik doe mee. Hup!
Op zich vind het niet een onlogische opstelling. De poppetjes staan in ieder geval op een logische plek. Nu nog hopen dat de poppetjes er ook iets van bakken.
Ik zit op de lijn Erka. Het is negen van de tien keer zo verschrikkelijk slecht dat ik amper kan voorstellen dat het nu ineens gaat lopen.
Maar ik laat me graag verrassen.
Het geleuter over het bestuur van Heerenveen interesseert me geen reet.
Maar je hebt gelijk. De batterij van de afstandbediening is namelijk bijna leeg.
Thuis was het na 81 minuten 1-1 en viel de beslissing pas nadat Kazachstan met tien man stond.
Ik heb niet de indruk dat het inmiddels een stukje soepeler loopt.
Beckenbauer was toch de stemmer namens Duitsland? Maar ja, die hebben een paar fijne bouwopdrachtjes in het vooruitzicht gesteld gekregen vanuit Qatar.
Zoals met bijna alles gaat alle aandacht uit naar de extremen op beide fronten. Dat driekwart van de mensen er een genuanceerd standpunt op nahoudt is niet zo interessant voor de media.
Zoals dat gedoe in Oranje ook is opgeklopt. Zo bijster veel was er niet aan de hand volgens mij.
Of Blatter of Hayatou nou op de winkel past de komende maanden is niet zo relevant. Belangrijker is het dat Blatter en Platini in ieder geval uit de running zijn voor de verkiezingen.
En dat het spel nu toch echt op de wagen is.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.