Zoekresultaten

  1. de waan

    [EK Kwalificatie] Kazachstan - Nederland [10 oktober 2015]

    Nee, dan zijn we derde.
  2. de waan

    [EK Kwalificatie] Kazachstan - Nederland [10 oktober 2015]

    Ik doe mee. Hup! Op zich vind het niet een onlogische opstelling. De poppetjes staan in ieder geval op een logische plek. Nu nog hopen dat de poppetjes er ook iets van bakken.
  3. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    :duim:
  4. de waan

    Oranje: voor de poorten van de hel.

    Ik zit op de lijn Erka. Het is negen van de tien keer zo verschrikkelijk slecht dat ik amper kan voorstellen dat het nu ineens gaat lopen. Maar ik laat me graag verrassen.
  5. de waan

    De snor en co

    Exact.
  6. de waan

    De snor en co

    Ik geloof je gelijk. Waarom doet ie niet meer iets bij PEC dan?
  7. de waan

    De snor en co

    Het geleuter over het bestuur van Heerenveen interesseert me geen reet. Maar je hebt gelijk. De batterij van de afstandbediening is namelijk bijna leeg.
  8. de waan

    De snor en co

    Potentieel zapmoment.
  9. de waan

    Oranje: voor de poorten van de hel.

    Thuis was het na 81 minuten 1-1 en viel de beslissing pas nadat Kazachstan met tien man stond. Ik heb niet de indruk dat het inmiddels een stukje soepeler loopt.
  10. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Ik was ook een beetje verbaasd toen ik dat las. Bij WSV is ook een opvanglokatie, maar alles gaat gewoon door. Gelukkig wel.
  11. de waan

    Oranje: voor de poorten van de hel.

    Denk dat het tegen Kazachstan al mis gaat. Maar goed, ik dacht laatst ook dat ze met 5-0 van IJsland zouden winnen.
  12. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Daar heb je inderdaad geen enkele garantie op. Maar toch, er gebeurt nu in ieder geval iets.
  13. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Beckenbauer was toch de stemmer namens Duitsland? Maar ja, die hebben een paar fijne bouwopdrachtjes in het vooruitzicht gesteld gekregen vanuit Qatar.
  14. de waan

    Binnenlands nieuws

    Zoals met bijna alles gaat alle aandacht uit naar de extremen op beide fronten. Dat driekwart van de mensen er een genuanceerd standpunt op nahoudt is niet zo interessant voor de media. Zoals dat gedoe in Oranje ook is opgeklopt. Zo bijster veel was er niet aan de hand volgens mij.
  15. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Het is trouwens aardig om Jurriaan van Wessem te volgen op Twitter over de FIFA-zaak. Goed ingevoerd en regelmatig nieuwtjes.
  16. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    Doe eens even de jonge Zlatan terug zetten als avatar.
  17. de waan

    Binnenlands nieuws

    Waarom zou dat niet kunnen? Je hoeft geen scheldkanonnade of knuffeltekst op Facebook te plaatsen hoor.
  18. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Of Blatter of Hayatou nou op de winkel past de komende maanden is niet zo relevant. Belangrijker is het dat Blatter en Platini in ieder geval uit de running zijn voor de verkiezingen. En dat het spel nu toch echt op de wagen is.
  19. de waan

    Oranje: voor de poorten van de hel.

    Dat heb ik verdrongen denk ik.
  20. de waan

    Oranje: voor de poorten van de hel.

    Verrek, die beslissende interland tegen Noorwegen ben ik nog bij geweest zelfs.
Bovenaan