Zoekresultaten

  1. de waan

    Tv-topic

    Wat is 5S?
  2. de waan

    Pauw

    Het is een wonder dat jij nog nog niet bent gevraagd voor Pauw.
  3. de waan

    Pauw

    Mensen die normaal doen zijn niet interessant voor tv programma's. Daardoor lijkt het alsof er amper nog een normaal denkend mens in Nederland rondloopt, hetgeen in de praktijk volgens best wel mee valt.
  4. de waan

    Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

    Onder elke tweet staan een paar tekentjes. Met het eerste kun je op iemand reageren, met de tweede kun je retweeten. Als je een tweet begint met @ en dan de naam van de gebruiker komt deze op de tijdlijn bij de betreffende persoon en degenen die jullie allebei volgen. Begin een gewone tweet...
  5. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    En hoe babbelt onze Bert dat nu weer goed?
  6. de waan

    Oranje 2020

    En Zlatan is bijna 35 als de kwalificatie begint. Die zal er toch ook wel een keer tabak van hebben.
  7. de waan

    Bizar Nieuws

    Squirten?
  8. de waan

    Bizar Nieuws

    En de seksuologe die iets over de grootte van borsten zegt heet Bollen.
  9. de waan

    Zonder Blind (niet?) naar Rusland

    Die reclame onder het bericht is wel erg grappig.
  10. de waan

    Oranje 2020

    Twee 36-jarigen in de basis lijkt me wel iets teveel van het goede.
  11. de waan

    [EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

    E?n punt tegen Tsjechi?, IJsland en Turkije en dat ene punt werd behaald door een zondagsschot in de 94e minuut.
  12. de waan

    [EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

    Maar we gingen er in de kwalificatie nooit zo kansloos af als nu. Als het EK toen al 24 (of 16) landen had gehad waren er er in 1984 ook gewoon bij geweest.
  13. de waan

    [EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

    In de jaren tachtig was het bij lange na niet zo beroerd als nu.
  14. de waan

    [EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

    Jezus, wat speelt Depay idioot slecht.
  15. de waan

    [EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

    1979: Oost Duitsland - Nederland, ruststand 2-0 1983: Ierland - Nederland, ruststand 2-0 We liggen op schema. :duim:
  16. de waan

    SanMark is jarig

    Gefeliciteerd. Deze avond kan niet meer stuk.
  17. de waan

    The Jukebox

    Je weet maar nooit, misschien helpt het. Hup IJsland!!
  18. de waan

    Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2015/2016

    Dat is meestal niet bevorderlijk voor de prestaties, een trainer die al zo vroeg zijn afscheid aankondigt (al dan niet zelf gekozen).
Bovenaan