Zoekresultaten

  1. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Ik vind het een beetje klinken als een scheldwoord: "He, ouwe syl!" Be Quick (Groningen dan) en de beker is toch al niet zo'n succesvolle combinatie de laatste jaren heb ik het idee.
  2. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    GVVV, Rijnsburgse Boys, IJsselmeervogels, VVSB en Stedoco liggen er al uit. And counting.
  3. de waan

    Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2015/2016

    Feest in Wierden want ze pakken alweer een punt: 1-1 tegen Drachtster Boys.
  4. de waan

    De 2000ste wedstrijd: Feyenoord - AZ

    Wij zijn niet bang.
  5. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    Ik doe altijd de boodschappen, want uit onderzoek is gebleken dat dat per maand zeker 100 euro scheelt.
  6. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    Maar toch is AH kut.
  7. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Het is maar goed dat de clubs t/m de topklasse straks niet meer meedoen aan de districtsbeker. Ik zie alweer allerlei topklassers met veredelde jeugdteams spelen. Doe dan gewoon niet mee.
  8. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    AH heeft echt de meest waardeloze versafdeling die er is. Het ziet er allemaal uit alsof het van plastic is. En na twee dagen kun je het wegflikkeren, omdat er niks meer van over is.
  9. de waan

    Jupiler League: Speelronde11

    Ik neem aan inclusief, want ik heb ze niet geteld.
  10. de waan

    Jupiler League: Speelronde11

    15.470
  11. de waan

    De 2000ste wedstrijd: Feyenoord - AZ

    Ik ben een beetje te laat om nog in te haken op de fusie- en afsplitsingsdiscussie denk ik he? ;-) #TeamJoost
  12. de waan

    Europa League 2015/2016

    De destijds hoofdklasser is toch nog steeds hoofdklasser?
  13. de waan

    Oefenwedstrijden topklasse - hoofdklasse en overig

    Vrijgeloot. En De Zweef was na de poulefase ook al klaar. Ik word hier wel een beetje melancholisch van. Wedstrijden regen De Zweef waren in de jaren tachtig altijd mooie belevenissen met standaard heel veel volk langs de lijn.
  14. de waan

    The Jukebox

    Dan doe ik ook mee. Uit de Palace (Brothers) periode. https://youtu.be/IDTcLa2m1GM
  15. de waan

    Europa League 2015/2016

    Wat een droevig niveau is het toch weer.
  16. de waan

    Wie moeten er in oranje

    Hij heeft een Nederlands paspoort toch?
  17. de waan

    VI - Het blad

    Weet ik. :) En die andere Ad Caf? waarschijnlijk.
  18. de waan

    Ons Europees voetbaltopic

    Beetje laat, maar was dit een grap? Was gewoon een 100% penalty. Maar goed, het zit er dus weer op voor vandaag.
  19. de waan

    VI - Het blad

    Ik zie toevallig net een filmpje van een of andere malloot die zelfs een heel stadion heeft nagebouwd op zakformaat. Die zal het dan wel zijn of niet?
  20. de waan

    IJshockey

    Bandy hoort er dan ook bij.
Bovenaan