Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vind het een beetje klinken als een scheldwoord: "He, ouwe syl!"
Be Quick (Groningen dan) en de beker is toch al niet zo'n succesvolle combinatie de laatste jaren heb ik het idee.
Het is maar goed dat de clubs t/m de topklasse straks niet meer meedoen aan de districtsbeker. Ik zie alweer allerlei topklassers met veredelde jeugdteams spelen. Doe dan gewoon niet mee.
AH heeft echt de meest waardeloze versafdeling die er is. Het ziet er allemaal uit alsof het van plastic is. En na twee dagen kun je het wegflikkeren, omdat er niks meer van over is.
Vrijgeloot. En De Zweef was na de poulefase ook al klaar.
Ik word hier wel een beetje melancholisch van. Wedstrijden regen De Zweef waren in de jaren tachtig altijd mooie belevenissen met standaard heel veel volk langs de lijn.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.