Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is nooit saai, nee. Volgende wedstrijd krijgen we waarschijnlijk weer gewoon kansloos klop van De Treffers.
Negentig minuten het bankje warm gehouden zie ik op het formulier.
Bijna op een degradatieplek staan, maar toch de minste tegentreffers. Dan kan je wat hoor.
Ik heb nu al zin in...
http://www.twentesport.com/rubrieken/column-van-de-dag/haarlemmerboter/
Maar goed, als HFC elke week zo beroerd speelt als gisteren hoeven ze zich niet druk te maken over de Tweede Divisie.
Het eerste deel van mijn reactie was dan ook niet van enige ironie gespeend. Relaties tussen leraar en leerling kunnen per definitie niet.
Mijn lerares was overigens verre van ge?nteresseerd in deze met jeugdpuistjes, babyvet en dikke brillenglazen gezegende puber.
Prima pot van de onzen. HSC'21 kreeg wel alle gelegenheid om te voetballen en je zou denken dat alle trainers inmiddels wel weten dat je dat beter niet kunt doen, want dan is HSC'21 op zijn sterkst. Pieter Mulders kennelijk niet. Ik heb het zelf niet gezien, maar Leon van Dijk zou voorafgaand...
Ik ben gisteren na het eerst reclameblok afgehaakt.
Misschien een beetje na?ef, maar ik had toch gisteren wel iets meer inhoud verwacht, gezien de gebeurtenissen van de afgelopen week. Maar het ging helemaal nergens over.
Ja, omdat Lubach in zijn tweet Martix Garrix had "meegenomen" wordt deze ook automatisch weer in het antwoord toegevoegd. Tenzij je weer een naam weg poetst in het antwoord.
2,33 miljoen volgers zag ik. Dus ik denk niet dat ie hem gelezen heeft.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.