Zoekresultaten

  1. de waan

    De piramide

    Daar zal het dan wel op neerkomen, ja. Al denk ik dat de meeste clubs wel bijdraaien als puntje bij paaltje komt.
  2. de waan

    Groundhopping; Tips en adviezen

    Ah ja, Grazioli. Valt me tegen dat hij niet bij Farnborogh heeft gespeeld.
  3. de waan

    Groundhopping; Tips en adviezen

    Wat was dat ook alweer met die vage spits die hier Ravioli wordt genoemd? Dat was toen ook ineens zo'n running gag op SQ.
  4. de waan

    De snor en co

    Wij kregen patat als we kampioen waren geworden. Dat was in mijn geval dus voor het laatst in E1.
  5. de waan

    De Graafschap - Feyenoord

    Dat snap ik, maar dat is juridische logica. Dat loopt nou niet altijd parallel aan wat daadwerkelijk logisch/rechtvaardig is.
  6. de waan

    De Graafschap - Feyenoord

    Juridische logica, ja. Dit is natuurlijk verder zo krom als een hoepel. Omdat het geen slaan is, is het vrijspraak. Heel raar.
  7. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Het is nooit saai, nee. Volgende wedstrijd krijgen we waarschijnlijk weer gewoon kansloos klop van De Treffers. Negentig minuten het bankje warm gehouden zie ik op het formulier. Bijna op een degradatieplek staan, maar toch de minste tegentreffers. Dan kan je wat hoor. Ik heb nu al zin in...
  8. de waan

    De piramide

    http://www.twentesport.com/rubrieken/column-van-de-dag/haarlemmerboter/ Maar goed, als HFC elke week zo beroerd speelt als gisteren hoeven ze zich niet druk te maken over de Tweede Divisie.
  9. de waan

    De piramide

    Goeie genade zeg. Wat een lulkoek.
  10. de waan

    Het Provincie 'maar toch vooral Limburg'-Topic

    Het eerste deel van mijn reactie was dan ook niet van enige ironie gespeend. Relaties tussen leraar en leerling kunnen per definitie niet. Mijn lerares was overigens verre van ge?nteresseerd in deze met jeugdpuistjes, babyvet en dikke brillenglazen gezegende puber.
  11. de waan

    Voetbal is groot op Malta

    Ah, nu snap ik ook je avatar ineens. Leuk verslag!
  12. de waan

    Het Provincie 'maar toch vooral Limburg'-Topic

    Als we daar ook al moeilijk over gaan doen. Ik had vroeger wel een lekkere lerares Duits. Had ik best wel bijles van willen hebben.
  13. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Prima pot van de onzen. HSC'21 kreeg wel alle gelegenheid om te voetballen en je zou denken dat alle trainers inmiddels wel weten dat je dat beter niet kunt doen, want dan is HSC'21 op zijn sterkst. Pieter Mulders kennelijk niet. Ik heb het zelf niet gezien, maar Leon van Dijk zou voorafgaand...
  14. de waan

    Topklasse zaterdag seizoen 2015/16

    Gaat lekker daar, laatst ook al bij Spakenburg. Zo krijgen we volgend jaar nog combiregelingen in de tweede divisie,
  15. de waan

    De snor en co

    Ik ben gisteren na het eerst reclameblok afgehaakt. Misschien een beetje na?ef, maar ik had toch gisteren wel iets meer inhoud verwacht, gezien de gebeurtenissen van de afgelopen week. Maar het ging helemaal nergens over.
  16. de waan

    Muziek algemeen

    En Unregistere heeft ook wel heel erg veen Belgen in zijn lijstje staan.
  17. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Tja, de ellende is allemaal begonnen met meneer Dassler.
  18. de waan

    Tv-topic

    En dan ook nog de hele dag met ??n arm op de rug rondlopen.
  19. de waan

    Mobiele telefoons en andere moderne communicatiemiddelen

    Ja, omdat Lubach in zijn tweet Martix Garrix had "meegenomen" wordt deze ook automatisch weer in het antwoord toegevoegd. Tenzij je weer een naam weg poetst in het antwoord. 2,33 miljoen volgers zag ik. Dus ik denk niet dat ie hem gelezen heeft.
  20. de waan

    Tv-topic

    Ach jee, allemaal van dat gelul om mensen met een bullshitbaan aan het werk te houden dus.
Bovenaan