Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De ??n zal iets eerder iets als overlast ervaren als een ander. Ik heb niet de indruk dat er al te veel aan de hand is. En het sluiten van het sportpark lijkt me een prima oplossing. Heb er zaterdag toen ik op de club was ook niks over gehoord of van meegekregen.
Feit is in ieder geval dat de...
Voor de "ont-Telegraafde" versie verwijs ik graag naar De Stentor:
http://www.destentor.nl/regio/apeldoorn/wsv-apeldoorn-sluit-sportcomplex-voor-vluchtelingen-vanwege-overlast-1.5288318#.VgvudUnUxkU.twitter...
Denk dat ze zich bij Alcides beter op scherp kunnen laten zetten door de ranglijst.
Win maar wel even van Juliana'31. Dat is echt de saaiste club waar ik de afgelopen tien jaar ben geweest. Wat een dooie boel.
2-0 geworden. Dit wordt dus gewoon weer een seizoen overleven en niet op plek 15 of 16 zien te eindigen. Buiten de wedstrijd tegen Sneek in zes wedstrijden drie keer gescoord, dat is veel te weinig. Ben wel een beetje klaar met dat degradatievoetbal eigenlijk. Hopelijk kunnen we in de 4e divisie...
Klopt, Ter Hogt is nu spits. En Postma valt tot nu toe toch wel enorm tegen. Kan het voetballend nog absoluut niet bijbenen. Hopelijk is Wilens snel weer fit.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.