Zoekresultaten

  1. de waan

    De snor en co

    Ah, Derksen snapt het niet meer dus noemt hij het maar trainersgelul.
  2. de waan

    De snor en co

    Derksen weer met zijn slappe gelul over Nederlanders die niet meer kunnen bikkelen omdat de scheidsrechters hier alles affluiten.
  3. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Daar ben ik nooit geweest. Daar zal het ongetwijfeld nog een stukje erger zijn.
  4. de waan

    Binnenlands nieuws

    De ??n zal iets eerder iets als overlast ervaren als een ander. Ik heb niet de indruk dat er al te veel aan de hand is. En het sluiten van het sportpark lijkt me een prima oplossing. Heb er zaterdag toen ik op de club was ook niks over gehoord of van meegekregen. Feit is in ieder geval dat de...
  5. de waan

    Binnenlands nieuws

    Voor de "ont-Telegraafde" versie verwijs ik graag naar De Stentor: http://www.destentor.nl/regio/apeldoorn/wsv-apeldoorn-sluit-sportcomplex-voor-vluchtelingen-vanwege-overlast-1.5288318#.VgvudUnUxkU.twitter...
  6. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Denk dat ze zich bij Alcides beter op scherp kunnen laten zetten door de ranglijst. Win maar wel even van Juliana'31. Dat is echt de saaiste club waar ik de afgelopen tien jaar ben geweest. Wat een dooie boel.
  7. de waan

    Tv-topic

    Die gaan we dan morgen maar eens terugkijken.
  8. de waan

    Tv-topic

    TTIP?
  9. de waan

    Fortuna Sittard Nieuws

    Ja, dat kan ik me goed voorstellen.
  10. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    Goed bezig.
  11. de waan

    Fortuna Sittard Nieuws

    Dan kun je het wel gewoon bij teletekst houden.
  12. de waan

    Wielrennen

    Wist niet eens dat dat vandaag was. Sporza?
  13. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    2-0 geworden. Dit wordt dus gewoon weer een seizoen overleven en niet op plek 15 of 16 zien te eindigen. Buiten de wedstrijd tegen Sneek in zes wedstrijden drie keer gescoord, dat is veel te weinig. Ben wel een beetje klaar met dat degradatievoetbal eigenlijk. Hopelijk kunnen we in de 4e divisie...
  14. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    In ieder geval beter dan corrupte clubgrensrechters. Ik snap overigens niet waarom het zo ingewikkeld is om gewoon eerlijk te vlaggen.
  15. de waan

    Ajax - PSV

    Ja, of Frans van Rooy.
  16. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Klopt, Ter Hogt is nu spits. En Postma valt tot nu toe toch wel enorm tegen. Kan het voetballend nog absoluut niet bijbenen. Hopelijk is Wilens snel weer fit.
  17. de waan

    Ajax - PSV

    Hendrix is de komende tien jaar de nieuwe leider van Oranje.
  18. de waan

    Fortuna Sittard Nieuws

    Gefeliciteerd heren.
  19. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Boerhof doet een Danny Blindje. Vleugelspeler er bij en dan de spits eruit halen.
  20. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    @Joost: waarom rommelt het bij EVV?
Bovenaan