Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja, dat bedacht ik me net ook al toen ik dit las. Toch was de situatie kennelijk zo (en zo herinner ik het me ook) dat door die nederlaag van Tsjechi? er ineens weer hoop was. Ben wel benieuwd hoe dat nou precies zat.
Goede zaak inderdaad dat dit normaliseert. Zal er ook wel mee te maken hebben dat de BDO de strijd in de top min of meer verloren heeft. Tot een jaar of tien geleden was het nog redelijk gelijkwaardig, maar dat is al een tijdje niet meer zo.
The Viking keert terug op het grote podium!
Andy Fordham heeft zich via een kwalificatietoernooi geplaatst voor de Grand Slam of Darts. Is dat mooi of niet.
EDIT: Goddome Kralinger, dit is wel heel toevallig.
As je zo dom lult als Tete kun je inderdaad maar beter niet met de pers praten:
http://nos.nl/artikel/2061586-tete-onbevangen-op-drempel-van-oranje.html
Nee, wel een zondagmiddag. Maar op een grijze dag in februari, terwijl NEC een paar kilometer verderop ook thuis speelde.
O ja, en tegen een weinig aansprekende tegenstander.
Misschien was ik er op het verkeerde moment, maar ik vond het sportpark enorm saai en ongezellig, de kantine leeg en saai en ongezellig en de sfeer doods. Laten we het maar op een momentopname houden dan. :)
Ik zit zeer ge?nteresseerd te luisteren, want hij zegt goede dingen, maar hij is tegelijkertijd onuitstaanbaar.
Dat rare Amsterdamse accent helpt natuurlijk ook al niet mee.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.