Zoekresultaten

  1. de waan

    Wielrennen

    Ten Dam als luxeknecht naar Giant. :duim:
  2. de waan

    Oranje: voor de poorten van de hel.

    Ja, dat bedacht ik me net ook al toen ik dit las. Toch was de situatie kennelijk zo (en zo herinner ik het me ook) dat door die nederlaag van Tsjechi? er ineens weer hoop was. Ben wel benieuwd hoe dat nou precies zat.
  3. de waan

    Darten

    Goede zaak inderdaad dat dit normaliseert. Zal er ook wel mee te maken hebben dat de BDO de strijd in de top min of meer verloren heeft. Tot een jaar of tien geleden was het nog redelijk gelijkwaardig, maar dat is al een tijdje niet meer zo.
  4. de waan

    Darten

    Dat Adams meedoet vind ik ook wel bijzonder. Ik dacht dat Kralinger nog eerder UKIP zou stemmen dan dat Adams aan een PDC-toernooi mee zou doen.
  5. de waan

    Darten

    The Viking keert terug op het grote podium! Andy Fordham heeft zich via een kwalificatietoernooi geplaatst voor de Grand Slam of Darts. Is dat mooi of niet. EDIT: Goddome Kralinger, dit is wel heel toevallig.
  6. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Allemachtig, er is dus echt iemand die naar die stukjes luistert.
  7. de waan

    Pauw

    Turf steken en kanalen graven kost veel energie.
  8. de waan

    Wie moeten er in oranje

    De totale desinteresse vind ik stuitend.
  9. de waan

    Wie moeten er in oranje

    Als het je geen reet interesseert tegen wie je speelt dan ben je domweg niet goed met je vak bezig.
  10. de waan

    Binnenlands nieuws

    O god...dat filmpje. http://nos.nl/artikel/2061653-boze-burgers-belagen-staatssecretaris-dijkhoff.html
  11. de waan

    Wie moeten er in oranje

    As je zo dom lult als Tete kun je inderdaad maar beter niet met de pers praten: http://nos.nl/artikel/2061586-tete-onbevangen-op-drempel-van-oranje.html
  12. de waan

    Groundhopping; Tips en adviezen

    Sjeesus. Het bestaat echt, Kuttekoven. EDIT: Ga je ook nog via Heks?
  13. de waan

    Groundhopping; Tips en adviezen

    Kijk uit voor flitspalen
  14. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Nee, wel een zondagmiddag. Maar op een grijze dag in februari, terwijl NEC een paar kilometer verderop ook thuis speelde. O ja, en tegen een weinig aansprekende tegenstander.
  15. de waan

    Wielrennen

    9,8 kilometer.
  16. de waan

    Wielrennen

    Start van een grote ronde op een paarhonderd meter van huis. Dat kon beroerder. Nu al zin in :)
  17. de waan

    Wie moeten er in oranje

    Waarin winnen we "sowieso" van Kazachstan? Ging thuis ook al zo soepel namelijk.
  18. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Misschien was ik er op het verkeerde moment, maar ik vond het sportpark enorm saai en ongezellig, de kantine leeg en saai en ongezellig en de sfeer doods. Laten we het maar op een momentopname houden dan. :)
  19. de waan

    Voetbal op TV

    Ah, hij gaat het ook nog over de Fluwelen Ru?ne hebben.
  20. de waan

    Voetbal op TV

    Ik zit zeer ge?nteresseerd te luisteren, want hij zegt goede dingen, maar hij is tegelijkertijd onuitstaanbaar. Dat rare Amsterdamse accent helpt natuurlijk ook al niet mee.
Bovenaan