Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jawel, maar de afgelasting was pas bekend toen de eerste speler was aangekomen op het terrein. 23 minuten voor aanvang van de wedstrijd. Toen was ik dus al lang en breed onderweg.
Zeven uur mijn nest uit. Tot een uur of acht allerlei twitterberichtjes over afgelastingen, maar niet onze wedstrijd. Ook volgens voetbal.nl gaat het gewoon door. Wedstrijd is op kunstgras dus zou ook best kunnen. Goed acht uur richting Ugchelen gekacheld en aangekomen op een vrijwel...
Dank voor deze heldere toelichting.
Ik weet nog dat Emmen in het laatste seizoen in de hoofdklasse als laatste eindigde. Waarschijnlijk waren ze het seizoen ervoor dan periodekampioen geworden.
Zit er nog een algehele afgelasting in voor Oost morgen of sneeuwt het alleen hier?
We moeten morgen om kwart voor negen al klaar staan. Dus graag vandaag alvast bericht.
Ik doelde eigenlijk meer op de eerste periode na de invoering van het betaald voetbal. Toen mocht de amateurkampioen promoveren, al maakten toen ook weinig clubs daarvan gebruik. Velox (amateurkampioen in 1958) deed het bijvoorbeeld wel.
EDIT: En Xerxes natuurlijk!
De conservatieve krachten hebben weer gewonnen helaas, (nog) geen regionale indeling in de 3e divisie.
De KNVB blijkt trouwens ook niet echt goed op de hoogte van haar eigen geschiedenis:
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.