Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is ook vooral het feit dat ze in de halve finale staan. Niet zozeer hoe ze dat gedaan hebben.
Maar indedaad: de media hollen allemaal weer hijgend achter elkaar aan.
Hier ook hup.
Maar ik ben een beetje bang voor een anticlimax na alle mooie voorpret. Dat het na een kwartier 3-0 is of zo. Hopelijk heb ik het mis. Deze wedstrijd zal wel niet op het open net te zien zijn?
Op het feit dat Twente voor 1 mei moet kunnen laten zien hoe ze de boel financieel op orde gaan krijgen, waarbij ook nog eens de gevolgen van het recent boven water gekomen geharrewar (m.n. transfer Tadic die extra belastingclaim zal opleveren) verwerkt moet worden...
Ik heb het niet tot achter de komma uitgerekend, maar ik zag wel dat Achilles al twee keer na pingels heeft gewonnen. Maar als zij winnen van KB vallen ze al weg voor de verliezersplekken. Ik zou maar gewoon winnen als ik jullie was.
Voor 1 mei moeten alle aanbevelingen zijn doorgevoerd. Maar dat is volgens mij niet zo ingewikkeld, want dat is dus alleen een paar mensen eruit gooien en nieuwe benoemen. Verder is het de vraag of het Tadic-gedoe nog een financieel staartje krijgt en zit Twente ondertussen al 2,5 jaar in...
Ik ga aangifte doen wegens plagiaat.
Ja, Merry Janson, ik weet dat je dit leest. Ik ga je kapot procederen!!!
Zo.
EDIT: Als je profielfoto je echte foto is kunnen we het misschien ook anders oplossen.
Kloetinge, Halsteren, TEC en UNA completeren de laatste acht in Zuid I. Dat is goed nieuws voor ASWH, want er zitten nu drie zekere Topklassers bij de laatste acht.
Kwartfinales:
Achilles Veen - Kozakken Boys
Oranje Wit - Halsteren
Kloetinge - ASWH
TEC - UNA
Slechts ??n van deze clubs...
Waarom wordt het Tadic-verhaal eigenlijk niet afzonderlijk beoordeeld? Dat vind ik eigenlijk nog ernstiger dan het Doyen-gedoe.
Overigens zit FC Twente inmiddels sinds november 2013 in Categorie I. Dat betekent dat ze, als ik het goed heb, nog maar twee kansen hebben om uit categorie I te komen...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.